پوشاک, دسته‌بندی نشده, مقالات

فروش ویژه ی پوشاک بهاری

فروش عمده ی لباس بهاری | فروش ویژه ی پوشاک بهاره | فروش پوشاک در مشهد

فروش ویژه ی پوشاک بهاری

فصل جدید به معنای لباس های جدید است، مخصوصا فصل بهار که با هیجان خاصی فرا میرسد. اما وقتی هوا اوایل صبح سرد، در طول روز گرم  و دوباره در شب سرد است، چه می‌کنید؟ پوشش فصل بهار نیاز به ترفند هایی دارد که بتوانید علاوه بر شیک نگه داشتن استایل خود، بتوانید بهترین لباس را برای تمام ساعات روز انتخاب کنید. در ادامه ی مقاله ی ” فروش ویژه ی پوشاک بهاری ” بهترین فروشگاه پوشاک راحتی و اسپرت را معرفی خواهیم کرد.

همانطور که اشاره کردیم، بهار زمان مناسبی برای بازی با مد است که به شما امکان می دهد ظاهر متفاوتی را امتحان کنید. احتمالاً اکنون به این فکر میکنید که لباس های مناسب فصل بهار را از کجا خریداری کنیم، بهترین مارک لباس بهاری چیست؟ جنس لباس بهاری چگونه باشد تا در صورت تعریق لباس شما بوی نامطبوع نگیرد؟ مناسب ترین رنگ برای لباس بهاری کدام لباس است؟

تولیدی پوشاک اندیشه, لباس اسپرت و راحتی زنانه

پوشاک بهاری 1401 – فروش ویژه ی پوشاک بهاری

احتمالاً آنقدر به پوشیدن مانتوهای سنگین عادت کرده اید که نمی دانید با هوای گرم کنار بیایید. اکنون که بهار پیشرو است، کمی درباره ی تغییر لباس ها بخوانیم.

  • لباس های پنبه ای را جایگزین لباس های درشت پشمی و بافت ها کنید. میتوانید انواع لباس های راحت و سبک پنبه ای را امتحان کنید.
  • به جای شال و روسری های پشمی، یک روسری یا شال ابریشمی با رنگ روشن و زیبا را انتخاب کنید.
  • به جای خز مصنوعی، یک کت جیر یا جین بپوشید. این سبک کلاسیک نه تنها پوشش مناسبی برای آب و هوای بهاری هستند، بلکه با هر لباسی براحتی ست میشوند.
  • جای یقه اسکی را با یک پیراهن دکمه دار عوض کنید.

متناسب با رنگ سال لباس بخرید؟

رنگ هر سال به سرعت در بین کشور ها پخش میشود، اگر همگام با مد سال لباس میخرید، از رنگ سال در انتخاب لباس، کفش، کیف و اکسسوری غافل نشوید.

رنگ امسال یکی از تنالیته‌های رنگ بنفش تحت عنوان very peri است. این تغییر رویه به سمت بنفش و ته رنگ‌های مربوط به آن بخصوص این رنگ اخیر که سایه ‌ای از آبی هم دارد بسیار جالب است زیرا بنفش زمانی در طراحی‌های داخلی رنگ منفوری بود.

این رنگ ارغوانی که یادآور گل ارکیده است بسیار پر انرژی و پر جنب و جوش است. این رنگ کاملا رو به جلو و پر از حس مثبت است. این انتخاب شاید کمی در حین درگیری با کرونا عجیب باشد اما خود نشان از امید به سال 2022 است که مردم جهان به این امید وارد آن می‌شوند که با توجه به واکسیناسیون عمومی از شر ویروس کرونا خلاص شوند. البته این رنگ به نوعی معرف ابتکار و خلاقیت نیز هست و بخصوص در سال آینده برای طراحان داخلی و صاحبان شرکت‌های تجاری بسیار می‌تواند راه گشا و زیبا باشد.

رنگ سال 2022: چرا very pery؟

از کدام فروشگاه ها لباس باکیفیت بهاری بخریم؟ – فروش ویژه ی پوشاک بهاری در مشهد

این روز ها در بازار های پوشاک انواع لباس های رنگارنگ را میبینیم که جلوه ی خاصی به فروشگاه ها میبخشند، اما گاهی وقتی از نزدیک به لباس ها نگاه میکنیم آنقدر ها هم باکیفیت و ایده آل نیستند، علاوه بر کیفیت نا مطلوب قیمت های آنچانی دارند که با کیفیت پارچه و دوخت اصلا همخوانی ندارند.

این عدم هماهنگی بین قیمت و کیفیت عموما شخص را خسته از خرید میکند و گاهی با خریدی که چندان رضایت ندارد به خانه باز میگردد. و اکثر مواقع دلیل این خرید های هیجانی عدم آشنایی با برند های باکیفیت پوشاک ایرانی است.

برند های معتبری در سراسر کشور در حال فعالیت هستند که پوشاک بسیار باکیفیت همراه با قیمت مناسب را ارائه میدهند، من در ادامه برند پوشاک اندیشه را معرفی خواهم کرد.

قبل از آشنایی با پوشاک بهاری برند اندیشه به سراغ معرفی بهترین پارچه ها برای فصل بهار میرویم.

خرید پوشاک در مشهد

جنس لباس بهاری چگونه باشد؟

خنک ماندن در روزهای گرم بهار یا روزهای خیلی گرم تابستان سخت است – اما غیرممکن نیست. پنبه یکی از محبوب‌ترین پارچه ها برای لباس است، اما برای روز های بارانی و گرم بهار گزینه ی مناسبی نیست، زیرا پنبه قدرت جذب رطوبت بالایی دارد و در بهار سبب هیپوترمی میشود، شرکت اندیشه برای رفع این مشکل از ترکیب پنبه با سایر الیاف باکیفیت استفاده میکند، ترکیب درصد کمی پلی استر به پنبه باعث دوام بالای پارچه میشود و قدرت جذب رطوبت در پنبه را کاهش میدهد علاوه بر این سبب استحکام بافت پارچه میشود و لباس شما را به یک لباس باکیفیت همراه با طول عمر بیشتر تبدیل میکند.

پوشاک اندیشه عمدتا از پنبه برای تولید تیشرت مردانه، تیشرت زنانه، ست تیشرت شلوار مردانه و زنانه، ست لباس زیر مردانه و انواع ست لباس بهاری مردانه و زنانه از پنبه پلی استر نیز برای تیشرت شلوار مردانه، بلوز شلوار مردانه و زنانه و … استفاده میکند.

برای مناطقی که هوا شرجی نیست، لباس های پنبه ای خالص و لباس های کتان بهترین گزینه هستند، اما ناگفته نماند که پارچه های طبیعی بشدت چروک میشوند و گاهی باعث دردسر میشوند.

ویسکوز یکی دیگر از الیاف سلولزی است که برای روز های گرم سال بسیار مورد استقبال قرار میگیرد. و پوشاک اندیشه نیز در تولید برخی تیشرت های زنانه، ست تیشرت شلوار زنانه، ست تیشرت شلوارک زنانه، تاپ بندی زنانه، نیم تنه و ساق زنانه و … از آن استفاده میکند.

بنابراین کنف، کتان، ویسکوز، پسم نازک، لیوسل، پنیه و ترکیبات پنبه با دیگر مواد، بهترین پارچه ها برای فصل بهار می باشند.

لباس بهاری باکیفیت همراه با قیمت مناسب را از کجا بخریم؟

همانطور که گفتیم، امروزه بازار پر ازلباس هایی است که بدون هیچ نام و نشانی به فروش میرسند، اما یک نکته ی مهم وجود دارد، پوشاک برند همواره پوشاک با اصالت تولید میکنند؛ پوشاک برند همواره سعی در تولید بهترین و باکیفیت ترین پوشاک هستند، علاوه بر این قیمت مناسب متناسب با کیفیت لباس یکی از بهترین مزایای برند های معتبر پوشاک است.

برای خرید لباس مورد نظر دنبال برند معتبر باشید، برای خرید انواع لباس های راحتی و اسپرت ، ست لباس ورزشی مردانه و ست لباس ورزشی زنانه، ست لباس راحتی مردانه و ست لباس راحتی زنانه و … ما برند معتبر اندیشه را به شما معرفی میکنیم.

با توجه به شرایط اقتصادی این روز ها قیمت پوشاک بهاری برای مصرف کننده مهم است، شرکت اندیشه با تخفیف های ویژه شما را شگفت زده خواهد کرد. هم اکنون میتوانید با یک کلیک به فروشگاه اینترنتی اندیشه متصل شوید، انواع پوشاک را مشاهده و بهترین خرید را داشته باشید.

برای خرید عمده ی پوشاک برند اندیشه کلیک کنید.

سال زیبایی را برایتان آرزو میکنیم، زیبا بیندیشید، زیبا بپوشید.

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *