آموزش های ساده و کاربردی, استایل ، مد ، فشن ، ترند

سرچ شلوار به انگلیسی

اصطلاحات سرچ انگلیسی لباس

سرچ شلوار به انگلیسی

در ادامه مبحث «سرچ تیشرت به انگلیسی»، به اصطلاحات مربورس به سرچ شلوار به انگلیسی می رسیم، تا هرچه بیشتر این دیکشنری فشن را کامل کنیم و سرچ و استفاده از اینترنت را هرچه بیشتر و بهتر بفهمیم.

انواع شلوار

Skinny pants

به شلوارهای کاملاً چسب و تنگ شلوارهای skinny می گویند.

دیکشنری فشن, Skinny pants

Skinny pants

Boyfriend jeans

این نوع شلوار تقریبا ظاهر ساده ای دارد و دمپای آن تا می خورد.

کلیدواژه های سرچ انگلیسی, Boyfriend pants

Boyfriend pants

Cargo pants

cargo pants و یا cargo trousers انواعی از شلوار هستند که در ابتدا برای کارگر هایی که کار سختی داشتند دوخته شد. به این نوع شلوار ها combat pants هم می گویند. این نوع شلوار ها با شکل خاص جیب ها و گشادی شلوار و همچنین جنس آن (که معمولاً از پارچه های ضخیم است) شناخته می شوند. سرچ  این شلوار را به انگلیسی حتما امتحان کنید.

bootcut pants

نوعی از شلوار هایی است که ما اصطلاحاً به آنان شلوار دمپا گشاد می گوییم که تا حدود زانو تنگ و در دمپای شلوار گشاد می شود. گشادی این شلوار معمولاً خیلی زیاد نیست و اگر مدل لباس شما کاملاً مشخص است و می خواهید گشادی دمپای شلوار زیاد باشد، بهتر است از اصطلاحات سرچ زیر استفاده کنید.

شلوار دمپا گشاد, استایل اسپرت, bootcut pants

bootcut pants

flare pants

شلوار  flare در واقع یک مرحله از شلوار boot cut در قسمت دمپا گشادتر است و گشادی آن از قسمت ران آغاز می شود.

flare pantswide leg pants

نوعی از شلوار های گشاد است، گشادی آن از بالای شلوار آغاز می شود و گشادی دمپا هم خیلی زیاد است. این نوع شلوار ها به طور کلی برای شلوار های با دمپای خیلی گشاد هم مسطلح است.

انواع شلوار به انگلیسی, اصطلاحات سرچ شلوار,دیکشنری فشن,wide leg pants

wide leg pants

jogger pants

شلوار های جاگر نوعی از شلوار ها هستند که دمپا و کمر آن تنگ اما خود شلوار گشاد است. اگر به قصد ست کردن با یک مانتو کوتاه سرچ شلوار خود را آغاز کرده اید، این مدل را از دست ندهید.

straight pants

همان شلوار راسته است.

formal pants

به شلوار هایی که فرم رسمی دارند، formal pants می گویند. دقت کنید خط اتو عضو جدانشدنی این نوع شلوار است. اصطلاح سرچ formal برای همه لباس های رسمی کار برد دارد و از جمله اصطلاحات سرچ انگلیسی است که می توانید برای انواع لباس از آن بهره ببرید.

شلوار راسته, formal pants

formal pants

sailor pants

این نوع شلوار ها همانطور که از نامشان پیداست، اولین بار برای دریانوردی تهیه شده اند، فرم پایین لباس را با الهام از دکل های کشتی یا حتی فانوس دریایی می دانند اما این ادعا هنوز در تاریخ لباس ثابت نشده است. فرم شلوار دقیقا به شکل زیر است اما می تواند بلند تر هم باشد. اگر قصد دوخت یک شلوار راحت و در عین حال ترند را دارید، سرچ این اصطلاح را از دست ندهید.

شلوار دریانوردی,شلوار اسپرت, sailor pants

sailor pants

plazzo pants

این نوع شلوار در واقع از زیر مجموعه های شلوار های wide leg است. تقریباً در اصطلاح فارسی آن می توان آن را مترادف دامن شلواری دانست.

اصطلاحات سرچ انگلیسی لباس, لباس اسپرت, استایل اسپرت, دامن شلواری,plazzo pants

plazzo pants

leggings

ما در زبان فارسی هم به این نوع شلوار ها لگ می گوییم. این نوع شلوار ها کاملاً تنگ و معمولاً از پارچه کشی تهیه میشود. مدلهای لگ های کشی شرکت تولید پوشاک اندیشه را از دست ندهید.

harem pants

این نوع شلوار فاق بسیار بلندی دارد و فرم بالای شلوار گشاد است اما سرپای آن تنگ است. این مدل احتمالاً از عجیب ترین مدلهای لباس است که می توانید آن را سرچ کنید چرا که با سرچ این کلمه با دنیایی از شلوار های harem آشنا خواهید شد که هرکدام دیزاین متفاوتی دارد و بعضی از آن ها کاملاً مد روز و بخشی از استایل پانک شما به نظر می آید و برخی شبیه شلوار های سنتی است.

شلوار گشاد, harem pants

harem pants

stirrup pants

این نوع شلوار ها که بیشتر حالت لگ و تنگ دارند دارای یک تکه اضافه در قسمت پاشنه پا است که شلوار را ثابت نگه می دارد. سرچ این کلیدواژه را به انگلیسی برای یافتن مدلهای جالبی از این نوع شلوار، در پینترست از دست ندهید!

لگ, stirrup pants

stirrup pants

sweat pants

شلوار های راحتی معمولاً با این اصطلاح شناخته می شوند. اگر دنبال این مدل شلوار ها هستید، شلوار های راحتی پوشاک اندیشه را از دست ندهید.

jadhpours pants

این نوع شلورا ها که در قسمت ران و بالای شلوار کاملاً گشاد هستد و در قسمت دمپا کاملاً تنگ می باشند، در ابتدا برای سوارکاری استفاده می شده و اما کم کم وارد زندگی روزمره نیز شد، قسمت گشاد بالای شلوار برای راحتی نشستن روی زین اسب بدین شکل طراحی شده است.

اصطلاحات سرچ انگلیسی لباس, شلوار سوارکاری, jadhpours pants

jadhpours pants

bush pants

فرم جیب های این نوع شلوار آن را منحصر به فرد کرده است. جیب هایی که معمولاً در پشت شلوار استفاده می شود اکنون در جلوی این نوع شلوار طراحی شده است. این اصطلاح سرچ، از اصطلاحات سرچ لباس جذابی است که می توانید آن را استفاده کنید.

شلوار با جیب بزرگ, شرکت تولید پوشاک اندیشه, لباس اسپرت

bush pants

5pocket jeans

اکثر شلوار های ساده 5 جیب دارند و فرم ساده شلوار ها به شلوار های 5 جیب هم معروفند.

شلوار جیب دار, 5pocket jeans

5pocket pants

overall

overall ها شلواری با پیش سینه یا حتی شلوار هایی با تکه ای از بالاتنه است که سرهم هستند. سرچ این اصطلاح انگلیسی را برای لباس هایتان از دست ندهید.

اصطلاحات سرچ انگلیسی لباس, اورال, overall

overall

شرکت تولید پوشاک اندیشه

مقاله «سرچ شلوار به انگلیسی» توسط شرکت تولید پوشاک اندیشه تهیه و جمع آوری شده است. این شرکت پوشاک، انواع شلوار ها و لباس های اسپرت را تولید و عرضه می کند. شرکت تولید پوشاک اندیشه در تلاش است با بررسی آخرین ترندهای روز و استفاده از متریال های راحت و در عین حال با دوام، لباسی در خور استایل و سلیقه شما را عرضه دارد. اگر دنبال راحتی، و در عین حال کیفیت در لباس های خود هستید محصولات شرکت ما را از دست ندهید.

برخی از محصولات شرکت اندیشه به شرح زیر است:

  • انواع تیشرت و بلوز مردانه و زنانه
  • انواع شلوار و شلوارک مردانه و زنانه
  • ست تاپ شلوارک مردانه و تاپ شلوارک زنانه
  • هودی اسپرت زنانه و مردانه
  • ست مانتو و شلوار اسپرت زنانه
  • گرمکن و شلوار مردانه
  • ست تیشرت و شلوار مردانه
  • تیشرت و شلوار زنانه
  • نیم تنه و ساق زنانه و اسپرت
  • ست تیشرت و شلوارک اسپرت مردانه
  • انواع شلوار اسپرت مردانه در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع
  • تیشرت اسپرت زنانه و مردانه
  • انواع شلوار لگ و گت زنانه

برای مشاهده انواع لباس‌های اسپرت و راحتی به سایت فروشگاهی پوشاک اندیشه مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. همچنین شما می‌توانید با دفاتر فروش عمده پوشاک اندیشه تماس گرفته و خرید خود را به صورت عمده برای فروشگاه خود تهیه نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *