پوشاک, مقالات

3 مدل تیشرت شلوار مردانه برای تابستان 2022

تیشرت شلوار تابستانی مردانه |ست تیشرت شلوار تابستانی مردانه | لباس تابستانی ست مردانه

3 مدل تیشرت شلوار مردانه برای تابستان 2022

برای کسانی که تابستان ها در مناطق گرم زندگی میکنند، لباس هایی که آنها را تمیز، خنک، بدون بو و راحت نگه دارند، مهم است. تابستان ها چه لباس‌هایی هستند که به راحتی میتوان آنها را پوشید، به راحتی تمیز می‌شوند، همیشه مد بوده‌ و در رنگ‌ها و سبک‌های مختلف برای انتخاب موجود هستند؟ درست حدس زدید، تی شرت. پوشیدن ست تیشرت شلوار مردانه یکی از لباس های محبوب برای تابستان می باشد.ما در این پست 3 مدل تیشرت شلوار مردانه برای تابستان 2022 برند اندیشه را معرفی میکینم.

چرا در تابستان تیشرت شلوار ست بپوشیم؟

خنک بمانید : در هوای گرم بیرون رفتن با یک پیراهن رسمی آستین بلند،می تواند بسیار بد و همچنین برای سلامتی شما مضر باشد. برای اینکه خنک بمانید و دچار گرمازدگی نشوید در تابستان تیشرت های رنگ روشن و خنک را انتخاب کنید.

راحت بمانید : راحتی جنبه اصلی هر لباسی است که می پوشید. پوشیدن لباسی که فقط چند ساعت میپوشید و در آن احساس ناراحتی میکنید شاید کمی منطقی باشد.  اما در تابستان ها پوشیدن لباس هایی که شما را اذیت میکند منطقی نیست. تی‌شرت‌ها، به‌ویژه تی‌شرت‌های نخی انتخاب خوبی برای راحتی در طول تابستان می باشد.

تیشرت شلوار مردانه پنبه ای برند اندیشه برای راحتی و آسایش شما در طول تابستان طراحی شده است.

روی مد بمانید : تی شرت و شلوار  ست فقط لباس راحتی و سردی نیستند، بلکه اگر از  فروشگاه اینترنتی اندیشه تیشرت خود را خریداری کنید، همیشه مد می باشد.

خرید 3 مدل تیشرت شلوار مردانه برای تابستان 2022

1- خرید تیشرت شلوار مردانه مدل سیوان

جنس تیشرت شلوار مردانه: ست تیشرت شلوار مردانه برای تابستان یک مورد بسیار مناسب می باشد، استفاده از پارچه ویسکوز نیم لاکرا در تولید تیشرت باعث مقاومت و راحتی خاص تیشرت میشود، ویسکوز پارچه ای خنک و راحت برای لباس های تابستانی می باشد، همچنین پارچه ی بیلسی که در تولید شلوار از آن استفاده شده است دارای مقاومت بالایی است، زانو نمی اندازد و پرز نمیشود.

طراحی رنگ بندی: تیشرت شلوار مردانه مدل سیوان در رنگهای مختلفی تولید شده است، طراحی منحصربفرد تیشرت و شلوار بسیار شیک و مطابق مد روز می باشد.

قیمت تیشرت شلوار مردانه: کیفیت بالا همراه باقیمت مناسب همواره مورد تقاضا بوده است، پوشاک اندیشه علاوه بر طراحی زیبا و مطابق مد روز بودن دارای قیمت مناسب می باشد.

تیشرت شلوار مردانه – مدل سیوان

2- تیشرت شلوار مردانه مدل حانان

تیشرت این لباس ست مردانه از پارچه ی اسپان ترویرا تولید شده است، این تیشرت از زیر دستی نرم، لطیف و کم ضخامت بهره برده است که همین عامل موجب شده تا جایگزین مناسبی برای پارچه پنبه یکرو باشد.
ساختار بسیار خوب موجود در الیاف این تیشرت باعث شده تا سازگاری با پوست بدن را داشته باشد. این ویژگی از ایجاد حساسیت در پوست جلوگیری می کند

همچنین از سری پارچه های بدون پرز به شمار می رود. از دیگر مزیت های بسیار شاخص این تیشرت اینست که بعد از بار ها شستشو همچنان رنگ و تازگی خود را حفظ می کند.

تیشرت شلوار مردانه – مدل حانان

3- ست لباس تابستانی مردانه / تیشرت شلوار مدل فرنور

ست تیشرت شلوار مردانه فرنور، طراحی متفاوت و استفاده از پارچه ی چهارخانه ی پنبه این ست مردانه را از دیگر تولیدات متمایز میکند.

تیشرت این لباس ست مردانه از پارچه ی پنبهی باکیفیت تولید شده است. تیشرت پنبه ای مردانه برای فصل تابستان مناسب می باشد و دارای ویژگی هایی همچون:

  • مقاوم بالا
  • ضد حساسیت بوده و مناسب برای لباس راحتی می باشد
  • نرمی و لطافت بالا از ویژگی های مهم آن است.
  • سبک و کم وزن می باشند.

شلوار این ست مردانه از پارچه ی تافته تولید شده است.

این لباس ست تابستانی مردانه دارای رنگبندی خاص و بسیار متنوع است. در گالری زیر برخی رنگ های این تیشرت شلوار را میبینید.

خرید عمده تیشرت شلوار مشهد

برای خرید عمده تیشرت شلوار مردانه در رنگ های مختلف، طرح های متفاوت و مدل های جدید هم اکنون فرم اشتراک خود را تکمیل کنید.

برای خرید عمده بصورت حضوری به عمده فروشی های معتبر مشهد مراجعه کنید.

راهنمای خرید عمده

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *