پوشاک, مقالات

لباس ورزشی زنانه برای تابستان

لباس ورزشی تابستانی |ست لباس ورزشی زنانه

لباس ورزشی زنانه برای تابستان

عبور از فصل بهار و ورود به تابستان بهترین زمان از سال برای پوشیدن لباس های خنک و راحت است. اما در فصل گرما چه لباسی باید در باشگاه بپوشید؟ چه لباسی برای ورزش در فضای باز در این فصل مناسب است؟ و چه کفشی برای ورزش مناسب است؟ ما در این مقاله 5 مدل لباس ورزشی زنانه را که در این فصل مناسب شما هستند، معرفی میکنیم.

برندهایی مانند نایک، ریباک، آدیداس و ال، همگی برند های مشهور لباس‌های ورزشی هستند.

چه لباس هایی برای لباس تابستانی ورزشی زنانه مناسب هستند

شما در تابستان میخواهید خنک بمانید تا کمتر عرق کنید و بدنتان عرق سوز نشود، علاوه بر این باید لباس به گونه ای طراحی شده باشد که انعطاف و عملکرد خوبی در زمان تمرین را به شما بدهد.

ما در مقاله ی لباس ورزشی مناسب برای باشگاه  بهترین پارچه و مدل لباس برای باشگاه را معرفی کرده ایم، همچنین در مقاله ی لباس پیاده روی زنانه + لباس ورزشی زنانه فضای بازدرباره ی لباس های مناسب برای پیاده روی و فضای باز صحبت کرده ایم.

قبل از هرچیزی شما باید به این درک برسید که چرا باید در باشگاه لباس ورزشی بپوشید؟ آیا لباس ورزشی به عملکرد شما کمک میکند؟ هنگامی که شما مزایای پوشیدن لباس ورزشی را بدانید برای خرید لباس ورزشی مناسب بیشتر دقت خواهید کرد.

لباس ورزشی زنانه مناسب برای تابستان

1- تاپ و نیم تنه برای تمرین تابستانی

ضروری است که هنگام انتخاب یک تاپ یا نیم تنه ورزشی، چیزی را انتخاب کنید که با نیازهای شما مطابقت داشته باشد و راحت باشد.

قبل از انتخاب نیم‌تنه یا سوتین ورزشی ببینید که قرار است چه ورزشی را انجام بدهید. نیم‌تنه‌های ورزشی برای سه سطح از فعالیت های ورزشی طراحی می‌شوند:

ورزش‌های حرفه‌ای و سنگین: هر چقدر که ورزش‌ حرفه‌ای‌تر باشد، میزان جنب‌وجوش و تکان‌خوردن سینه‌ها هم بیشتر خواهد بود. پس نیاز به نیم‌تنه‌ای خواهید داشت که سفت‌تر و محکم‌تر سینه‌ها را نگه دارد.

ورزش‌های سنگینی مانند ایروبیک یا کوه‌نوردی و دویدن با حرکات زیاد سینه‌ها همراه‌اند پس بهتر است که برای آنها به دنبال خرید نیم تنه ورزشی زنانه مستحکم و سفت باشید.

ورزش‌های متوسط، سبک و غیرحرفه‌ای: اگر ورزش‌های سبکی مانند پیاده‌روی یا یوگا انجام می‌دهید، نیاز به نیم‌تنه‌هایی سفت و محکم ندارید. البته کسانی که سینه‌هایی بزرگ دارند، بهتر است برای انجام ورزش‌های سبک‌تر هم از نیم‌تنه‌های سفت‌تر استفاده کنند تا تکان و حرکت بالاتنه در حین ورزش اذیت‌شان نکند.

ست تاپ شلوارک ورزشی زنانه | خرید تاپ شلوارک ورزشی زنانه

لباس ورزشی تابستانی زنانه ست

2- ساق و شلوارک زنانه برای ورزش های تابستانی

ساق شلوار و شلوارک به موقعیت و اعتماد به نفس شخصی بستگی دارد. اگر در مورد اندام خود خجالتی هستید، ساق شلوار برایتان مناسب تر است، اما حواستان باشد که ساق‌ها بدن را کاملا نمایش میدهد و می‌توانند توجه را به برآمدگی‌هایی جلب کند که می‌خواهید از آن اجتناب کنید. اگر نمیخواهید اندامتان به چشم بیاید به سراغ شلوارک بروید، شلوارک نه تنها به شما امکان حرکت بیشتر می دهد و به پوست شما اجازه تنفس می دهد، بلکه از توجه ناخواسته به قسمتی از بدن جلوگیری می کند.

شورت را متناسب با ورزش خود انتخاب کنید. شورت گشاد برای پیاده روی، دویدن و روزهای گرم در باشگاه مناسب است زیرا به بدن شما نمی چسبد، شورت های تنگ تر برای تمرینات بدن سازی، یوگا، فیتنس و… بیشتر مناسب هستند.

ساق زنانه - مدل کتایون | خرید ساق زنانه | خرید لگ زنانه | خرید اینترنتی ساق زنانه | خرید ساپورت زنانه | فروش عمده ی ساپورت زنانه | برند اندیشه | لگ ورزشی زنانه

خرید ساق ورزشی زنانه

3- کفش ورزشی ایده آل برای فصل تابستان

انتخاب کفش مناسب برای ورزش بسیار مهم است. کفش ورزشی را انتخاب کنید که مناسب استایل و سبک پوشش شما باشد، باید کفشی را انتخاب کنید که مناسب باشد و از هرگونه آسیب جلوگیری کند. توصیه می شود در هنگام خرید کفش های ورزشی از فروشگاه های کفش مشاوره تخصصی بگیرید. برند های نایک، ریباک و آدیداس همگی در کفش و همچنین پوشاک تخصص دارند و نه تنها کفش‌های آن‌ها برای ورزش ایده‌آل هستند، بلکه در رنگ‌ها و سبک‌های زیادی موجود هستند که پیدا کردن کفش‌های مد روز  برای باشگاه و پیاده‌روی در پارک آسان است.

6 مدل لباس ورزشی زنانه خنک مناسب برای روز های تابستانی

1- تاپ شلوارک ورزشی زنانه

تاپ شلوارک ورزشی ست یکی از محبوب ترین مدل های لباس ورزشی زنانه برای باشگاه است، قد شلوارک متناسب با سلیقه ی افراد متفاوت است، پوشیدن شلوارک بلند جذب از زانوهای شما محافظت میکند.

خرید تاپ شلوارک ورزشی زنانه

لباس ورزشی زنانه برای تابستان | تاپ شلوارک ورزشی ست | خرید تاپ شلوارک ورزشی زنانه

ست لباس ورزشی زنانه

8 مدل تاپ زنانه

2- ست لباس ورزشی زنانه / نیم تنه و شلوارک ست

یکی دیگر از لباس هایی که برای ورزش های بدن سازی و فیتنس مورد استقبال قرار میگیرد، نیم تنه و شلوارک است، این مدل لباس ست ورزشی به شما آزادی عمل بسیاری در تمرینات ورزشی میدهد.

ست نیم تنه و شلوارک زنانه | نیم تنه و شلوارک چریکی | لباس ورزشی زنانه برای تابستان

                       ست سه تیکه لباس اسپرت زنانه

3- نیم تنه و ساق زنانه

نیم تنه و ساق، جذابیتی که به اندام شما میدهد چند برابر است. بدون شک پوشیدن ست نیم تنه و ساق توجه بسیاری را به سمت شما جلب میکند. استفاده از الیاف لاکرا به مقدار کم در بافت این پارچه به پارچه خاصیت انعطاف پذیری میدهد.

ست تیشرت و ساق زنانه | تیشرت و ساق| نیم تنه و ساق | خرید تیشرت و ساق زنانه

                         عمده فروشی لباس ست زنانه

خرید نیم تنه و ساق زنانه

4- تیشرت شلوار ورزشی زنانه

بسیاری از افراد پوشیدن یک ست لباس ورزشی ساده و شیک را ترجیح میدهند، ست تیشرت ساق یا تیشرت شلوار ورزشی برای این افراد بسیار مناسب و مورد توجه است.

سعی کنید تا حد امکان شلوار های فشرده بپوشید تا به گردش خون شما کمک کند و تا حدی از کوفتگی بعد از تمرین جلوگیری کند، همچنین باعث میشود عملکرد بهتری هنگامتمرین داشته باشید.

لباس ورزشی مناسب خانم‌ها,لباس مناسب باشگاه ورزشی برای بانوان,تیشرت و شلوار اسپرت ورزشی زنانه

                              خرید ست تیشرت و ساق

5- مانتو و شلوار ورزشی زنانه برای ورزش های فضای باز

اگر قصد دارید تا تمرینات ورزشی خود را در فضای باز انجام بدهید، بهتر است سراغ مانتو و شلوار ورزشی بروید. ست مانتو و ساق زنانه برای انواع ورزش های محیط باز بسیار مناسب است.

مانتو ساق زنانه - مدل درین | ست مانتو ساق زنانه | خرید مانتو ساق زنانه | مانتو و ساق زنانه | مانتو ساق ورزشی زنانه | پوشاک ست زنانه | عمده فروشی مشهد | مانتو ساق ست طرحدار

                                   مانتو ساق ست زنانه

خرید ست مانتو و ساق زنانه

6- سویشرت شلوار ورزشی برای ورزش های فضای باز تابستان

برای محیط بیرون و فضای باز هنوز هم دستتان باز است، پوشیدن ست هودی و شلوار خنک تابستانی یا سویشرت شلوار ورزشی خنک گزینه های بسیار خوبی برای یک پیاده روی یا دوچرخه سواری است.

محصولات زنانه

پوشاک ورزشی در مشهد – خرید عمده لباس ورزشی زنانه

تولیدی و عمده فروشی پوشاک مشهد، بزرگترین تولید کننده ی لباس راحتی و اسپرت در مشهد می باشد، برای خرید عمده انواع لباس ورزشی زنانه و مردانه هم اکنون سفارش خود را ثبت کنید.

خرید تیشرت شلوار مردانه و زنانه

خرید ست لباس زاحتی مردانه و زنانه

راهنمای خرید عمده

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *