پوشاک, مقالات

لباس پیاده روی زنانه + لباس ورزشی زنانه فضای باز

لباس پیاده روی زنانه | لباس ورزشی زنانه فضای باز

لباس پیاده روی زنانه + لباس ورزشی زنانه فضای باز

یکی از رایج ترین سوالاتی که در مورد وقت گذراندن در بیرون از خانه پیش می آید این است که برای پیاده روی چه بپوشیم. از نظر فنی، پیاده‌روی نیاز به لباس خاصی ندارد و اگر به تازگی پیاده روی در فضای باز و رفت و آمد در مسیرهای کوتاه و ساده را آغاز کرده‌اید، توصیه من این است که با لباس‌هایی که از قبل دارید بیرون بروید.  فقط مطمئن شوید که چند لایه لباس بپوشید تا بتوانید با تغییر دما لباس اضافه یا کم کنید. همچنین بسیار مهم است که همیشه یک ژاکت بارانی سبک به همراه داشته باشید، حتی اگر کمترین احتمال بارندگی وجود داشته باشد. ما در این مطلب لباس پیاده روی زنانه + لباس ورزشی زنانه فضای باز و همچنین وسایل مورد نیاز برای پیاده روی را معرفی میکنیم.


آیا نمی دانید برای پیاده روی چه بپوشید؟ در زیر لیستی از بهترین لباس‌های پیاده‌روی زنانه، آمده است.

لباس و تجهیزات پیاده روی مردانه


نکات مهم برای انتخاب لباس ورزشی زنانه فضای باز و لباس پیاده روی

سیستم لایه لایه برای لباس ورزشی زنانه و لباس پیاده روی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در مورد لباس‌های پیاده‌روی باید در نظر داشته باشید، لباس‌های چند لایه است. وقتی لباس های پیاده روی خود را لایه لایه می کنید، بسته به تغییرات دما یا سختی پیاده روی می توانید به راحتی لایه های لباس اضافه یا کم کنید.

به طور معمول، نزدیک ترین لایه به پوست شما باید یک لباس برای جذب رطوبت باشد. سپس می توانید لایه های گرم تری مانند یک پیراهن آستین بلند، یک بادگیر یا یک ژاکت عایق اضافه کنید. اگر می‌دانید که در طول پیاده‌روی خود لایه‌هایی اضافه یا کم می‌کنید، حتماً یک کوله پشتی همراه داشته باشید تا بتوانید به راحتی لایه‌های اضافی را در آن حمل کنید.

برای لباس ورزشی یا لباس پیاده روی، پارچه های مصنوعی را انتخاب کنید

در حالت ایده‌آل، لباس‌های پیاده‌روی باید از مواد جذب‌کننده رطوبت ساخته شوند که سریع خشک شوند. پنبه انتخاب خوبی برای پیاده روی نیست زیرا به سرعت خشک نمی شود و در صورت خیس شدن می تواند احساس سرماخوردگی در شما ایجاد کند.

پارچه های مصنوعی مانند نایلون و پلی استر (به طور ایده آل از مواد بازیافتی ساخته شده اند) انتخاب های بهتری هستند زیرا رطوبت را از بین می برند و قابل تنفس هستند.

لباس پیاده روی زنانه برای فصول مختلف

لباس پیاده روی ممکن است بسته به فصل تغییر کند. پیاده روی زمستانی به لایه های گرم و تجهیزات عایق بیشتری نیاز دارد در حالی که پیاده روی در پاییز به پوشیدن لباس برای شرایط خنک تر و مرطوب خلاصه میشود. برای پیاده روی تابستانی، محافظت از پوست در برابر آفتاب داغ بسیار مهم است.


بهترین پیراهن پیاده روی برای زنان

لباس ورزشی زنانه: تیشرت پیاده روی آستین بلند و آستین کوتاه

برای پیاده‌روی، یک تی شرت ضد رطوبت و قابل تنفس انتخاب کنید. تی شرت که در هنگام حرکت عرق یا بو را نگه نمی‌دارد و  به بدن هم نمی چسبد.

اگر برای پوشیدن تیشرت آستین کوتاه محدودیت دارید، یا هوا گرم است و نمیخواهید که پوست شما آسیب ببیند، ازتیشرت آستین بلند استفاده کنید.

مخصوصاً هنگام پیاده روی در ارتفاع، تیشرت پیاده روی آستین بلند را انتخاب کنید.

لباس پیاده روی زنانه + لباس ورزشی زنانه فضای باز | تیشرت آستین بلند برای پیاده روی

تیشرت آستین بلند برای پیاده روی

خرید تیشرت آستین بلند پیاده روی از سایت

بلوز زنانه مدل آزاله

 

لایه آستین بلند گرم – بلوز زنانه

لایه بندی لباس بسیار مهم است تا بتوانید در شرایط متغیر آب وهوایی، گرم بمانید. همیشه یک سویشرت مناسب برای پیاده روی به همراه داشته باشید.

ژاکت عایق سنگین تر برای پیاده روی

اگر به  پیاده روی در ارتفاعات میروید، در طول فصل بارندگی، یا اگر احتمال هوای سرد وجود دارد، هودی عایق با خود را به همراه داشته باشید. سعی کنید هودی را انتخاب کنید که بسیار گرم بوده، با این حال کاملاً سبک و قابل بسته بندی باشد. هودی یک مکمل عالی برای گرم نگه داشتن بدن و سر شما در روزهای سرد است.

ژاکت عایق سبک برای لباس ورزشی پیاده روی زنانه

اگر نیاز به یک لایه ی سبک تر دارید، میتوانید ژاکت عایق سبک را انتخاب کنید، این لباس برای روزهای بادی و آب و هوای معتدل عالی است.

هودی عایق برای پیاده روی

لباس ورزشی زنانه: بادگیر سبک برای پیاده روی

درروز هایی که هوا گرم تر است اما احتمال بارندگی و باد وجود دارد، یک بادگیر سبک برای یک پیاده روی انتخاب کنید.

 


بهترین شلوار پیاده روی زنانه

هر شلوار قدیمی تا زمانی که راحت باشد برای پیاده روی مناسب است. بسیاری پیاده‌روی با شلوارهای اسپندکس/یوگا را دوست دارند زیرا بیشترین تحرک را فراهم می‌کنند و هیچ پارچه اضافی وجود ندارد که بتواند روی شاخه‌ها یا موانع دیگر در مسیر گیر کند. نقطه ضعف شلوار یوگا این است که معمولا جیب ندارد.

ساق پیاده روی زنانه

وقتی هوا خنک‌تر است،ساق‌ها نه تنها یک لباس راحت و چند منظوره هستند، بلکه بسیار جذاب هستند و تقریباً برای هر فعالیتی به خوبی کار می‌کنند.

شلوار پیاده روی زنانه

اگر اسپندکس را دوست ندارید،شلوار ورزشی زنانه را پیشنهاد می‌کنیم که زیبا، کشدار و سبک هستند و می‌توان آن را در مسیر یا اطراف شهر پوشید. کمربند الاستیکی شلوار هنگام کوهنوردی و پیاده روی باعث آزار و اذیت شما نمیشود.


بهترین لباس زیر زنانه پیاده روی

سوتین ورزشی زنانه

هر سوتین ورزشی که بتواند راحتی را به شما هدیه بدهد، برای پیاده روی مناسب است.

شورت پیاده روی که سریع خشک میشود

لباس‌های زیر که سریع خشک میشوند برای خنک، خشک، بدون بو و تمیز ماندن در مسیر ضروری هستند و گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

جوراب پیاده روی

جوراب‌های نخی مناسب نیستند زیرا به اطراف می‌لغزند و باعث ایجاد تاول می‌شوند، بنابراین زمانی که پیاده‌روی می‌کنید، یک جوراب پیاده‌روی مناسب انتخاب کنید. بسیاری از جوراب‌های پیاده‌روی از پشم ساخته شده‌اند که در واقع به کاهش تعریق کمک می‌کند و جوراب را روی پای شما محکم نگه می‌دارد تا از مالش ناخواسته جلوگیری شود.

جوراب های سخت کوهنوردی / آیا نمی دانید برای پیاده روی چه بپوشید؟ برای عملکرد و راحتی در مسیر با این راهنمای بهترین لباس ها و پوشاک زنانه لباس بپوشید.

کفش پیاده روی

کفش یکی از – اگر نگوییم مهمترین – یکی از مهمترین ملزومات برای پیاده روی است. داشتن یک جفت کفش کوهنوردی محکم و راحت با کشش خوب ضروری است. کفش پیاده روی باید سبک وزن، در عین حال محکم و ضدآب با کفی محکم باشد که به شما آزادی عمل زیادی برای پیاده روی در انواع شرایط و مسیرها می دهد.

کفش پیاده‌روی Sawtooth BDry // نمی‌دانید برای پیاده‌روی چه بپوشید؟ با این راهنمای بهترین لباس پیاده روی زنانه، نحوه لباس پوشیدن برای عملکرد و راحتی در مسیر را بیاموزید.

لوازم جانبی پیاده روی

کلاه آفتابی

کلاه کلیدی برای راحت بودن هنگام پیاده روی در روزهای آفتابی است. هر کلاهی که سبک، راحت باشد و از شما در برابر نور خورشید محافظت کند، را میتوان استفاده کرد.

نمی دانید برای پیاده روی چه بپوشید؟ با این راهنمای بهترین لباس پیاده روی زنانه، نحوه لباس پوشیدن برای عملکرد و راحتی در مسیر را بیاموزید.

عینک آفتابی

هر عینک آفتابی مناسب است، اما سعی کنید عینکی را انتخاب کنید که سبک باشد و به علاوه  100٪ اشعه های مضر UV را محدود کند.

Oakley Feedback Aviators // مطمئن نیستید برای پیاده روی چه بپوشید؟ با این راهنمای بهترین لباس پیاده روی زنانه، نحوه لباس پوشیدن برای عملکرد و راحتی در مسیر را بیاموزید.

کوله پیاده روی

یک کوله روزی را برای حمل وسایل ضروری پیاده روی خود فراموش نکنید .اگر نیازی به آوردن وسایل اضافی ندارید و می‌خواهید تا حد امکان سبک وزن باشید،کوله هایکوچکتر را انتخاب کنید.


خرید لباس پیاده روی در مشهد

تولیدی پوشاک مشهد برند اندیشه، بزرگترین تولید ی کننده ی انواع لباس ورزشی مردانه، لباس ورزشی زنانه و انواع لباس پیاده روی می باشد.

خرید عمده لباس ورزشی زنانه

خرید اینترنتی لباس ورزشی زنانه

امیدوارم این راهنما به شما ایده خوبی در مورد لباس های پیاده روی بدهد تا بتوانید در مسیر راحت و ایمن باشید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *