استایل ، مد ، فشن ، ترند

داستان رنگ سال 2022: very pery

رنگ سال 2022: چرا very peri؟,ست کردن رنگ سال,چه کسی رنگ سال را انتخاب می کند؟,

داستان رنگ سال 2022: very pery

زمانی که صحبت دنبال کردن مد می شود، پیروی از رنگ سال به نظر یکی از مهم ترین آیتم ها می آید، بهتر است قبل از هرچیزی به بررسی این موضوع بپردازیم که رنگ سال 2022 چرا very pery انتخاب شده است و داستان این رنگ چیست؟

Very peri  رنگی برای شروعی تازه

شرکت پنتون، به عبارتی رهبر رنگهای دنیای دیزاین و طراحی، رنگ امسال را very peri  انتخاب کرده است. سایت  adweek به نقل از ایزمن این رنگ را اینگونه توصیف می کند «تو رنگ آبی خود را به عنوان یک رنگ ثابت داری، و این رنگ پر هیجان را به آن اضافه کردی (بنفش-قرمز)، این همان پویایی است.»

شرکت پنتون انتخاب این رنگ را در ارتباط مستقیم با دنیای بعد از کووید می داند.  پس از چند سال دنیا امروز به نظر در وضع بهتری به سر می برد و واکسیناسیون همگانی نوید شروعی تازه را به ما داده است و پنتون اینگونه این رنگ را توصیف می کند: «این رنگ به ما کمک می کند تا منظره تغییر یافته از توانایی ها و امکانات دنیای امروز را بپذیریم و با رویکرد و نگرشی جدید زندگیمان را بنویسیم»

رنگ سال 2022,پنتون,very peri,رنگی برای شروعی دوباره,رنگ سال 1401

رنگ سال 2022: چرا very pery؟

اما  پنتون رنگ ها را چگونه و طبق چه روندی انتخاب می کند؟

زمانی که صحبت از شرکت پنتون به عنوان رهبر تعیین کننده دنیای رنگ می شود، بسیاری این شرکت را دارای فضایی همچون اتاق جنگ دکتر استرنج تصور می کنند که افرادی دور یک میز بزرگ بیضی جمع می شوند و در مورد آینده رنگ ها برای مردم دنیا تعیین تکلیف می کنند. اما این شرکت در واقع یک ساختمان آجر قرمز در شهرستان برگن نیوجرسی است که البته کارش بسیار حساس و تعیین کننده است.

اعضای CMG که گروهی از افراد تأثیر گذار در شرکت پنتون می باشند هرساله در مجموعه کارگاه هایی با نام  chromazone دور هم جمع می شوند و در مورد رنگ سال آینده بحث می کنند. شرکت کنندگان این ورکشاپ در این جلسات مجهز به انواع پاور پوینت و کارت ها و انواع متریال  برای پرزنت کار خود می باشند. جالب است بدانید این جلسات در اتاق هایی تماماً سفید برگزار می شود تا هیچ رنگی الهام بخش تصمیم گیرندگان نباشد.

این اجلاس دوبار در سال در پایتخت های کشور های اروپایی برگزار می شود و در نهایت تعیین کننده رنگ سال می باشد.

پنتون تصریح می کند که برای انتخاب رنگ سال همیشه به فشن شوها و انتخاب رنگ ها توسط طراحان لباس نگاه ویژه ای دارد و فشن شوها بارها الهام بخش پنتون برای انتخاب رنگ می باشد. پنتون تصریح می کند که طراحان لباس نگاه ویژه و رو به جلویی به دنیای دیزاین و رنگ دارند و این یکی از دلایل اصلی توجه ویژه پنتون به فشن است.

چگونه یک استایل شیک با این رنگ بسازیم؟

قطعا زمانی که برای اولین بار با رنگ سال 2022 مواجه شدید اولین سؤالی که ذهن شما را مشغول کرده است اینست که این رنگ را چگونه با دیگر رنگ ها ست کنید. اکنون ما به شما چند روش کاملاً علمی استفاده از این رنگ را پیشنهاد می کنیم.

 مودبرد very pery, شرکت تولید پوشاک اندیشه

استفاده از این رنگ با تکنیک مونو کروم

این رنگ دارای درجه ای از رنگ خاکستری هست که خنثی است و اینگونه ست کردن را برای شما بسیار راحت می کند. یکی از روش های استفاده از این رنگ در استایلتان استفاده از رنگ very pery با استفاده از تکنیک مونوکوروم است یعنی از این رنگ به تنهایی در استایلتان استفاده کنید و یا می توانید از تناژهای این رنگ استفاده کنید.

رنگ های هم خانواده این رنگ هم ترکیب بسیار جذابی را ایجاد می کنند مثلاً ترکیب این رنگ با یک شلوار جین لایت بسیار جذاب بنظر می آید. این تکنیک تکنیک کاملاً ثابت شده ای در دنیای طراحی لباس می باشد. در نظر داشته باشید اگر قصد پوشیدن شالی با این رنگ را دارید این رنگ بیشتر برای آدمهایی با پوست کاملاً سفید مناسب است.

تکنیک مونوکروم,ست کردن رنگ

 

رنگ سال 2022,تکنیک مونوکروم,ست کردن رنگ سال,very peri

 

استفاده از این رنگ با رنگ های خنثی

رنگ های خنثی خصوصیات رنگی هر رنگ را قوت می بخشد پس در ترکیب این رنگ با رنگ های خنثی تعلل نکنید. این قاعده کلی را به یاد داشته باشید که رنگ ها در کنار یک رنگ خنثی (مشکی، سفید و خاکستری) بسیار ناب تر به نظر می آیند و خصوصیات تک رنگی آنان نمایش داده می شود. پس اگر قصد تأکید به رنگ سال را دارید آن را با رنگ های خنثی بپوشید.

استایل کردن رنگ ها,ست کردن رنگ بنفش,

 

ست کردن رنگ سال2022,استایل کردن رنگ سال,استفاده از رنگ های خنثی در استایل,very peri

داشتن یک استایل جسورانه با رنگ very peri

اگر به دنبال یک استایل جسورانه هستید ترکیب رنگ هایی هستند که استفاده از آنان جسارت شما را در انتخاب لباس، نشان می دهد.

رنگ هایی همچون زرد روشن، سبز، قرمز و نارنجی اگر به طور صحیحی در استایل شما وجود داشته باشند زیبایی خاصی را القا می کنند. استفاده از رنگ های مکمل به طور خالص باید با نسبت درستی انجام شود.

استفاده از رنگ های مکمل در استایل,شرکت تولید پوشاک اندیشه

استایل کردن رنگ ,شرکت تولید پوشاک اندیشه

استایل کردن رنگ ,استایل ترندی

very peri در اکسسوری و آرایش

اگر هیچ راهی برای ورود این رنگ به قلب شما وجود ندارد و اصلاً نمی خواهید در اجزای اصلی استایلتان از این رنگ استفاده کنید ولی همچنان دنبال آن هستید که استایلی مطابق ترند روز  داشته باشید می توانید این رنگ را به اکسسوری و آرایش خود اضافه کنید.

آرایش ترند روز,ترند

 

اکسسوری, شرکت تولید پوشاک اندیشه

 

کیف ترندی,اکسسوری

 

تولیدی پوشاک اندیشه

مقاله «داستان رنگ سال 2022: very pery»توسط تولیدی پوشاک اندیشه تهیه شده است.تولیدی پوشاک اندیشه، عمده فروش پوشاک اسپرت و راحتی مردانه و زنانه است. این تولیدی 25 سال است که در شهر مشهد فعالیت داشته و همواره با ارائه بهترین کیفیت توجه مشتریان را به خود جلب کرده است. در این مقاله درباره اینکه چگونه عید 1401 استایل خاص داشته باشیم صحبت کردیم. در ادامه نیز شما را با انواع لباس‌های راحتی و اسپرت تولیدی پوشاک اندیشه آشنا خواهیم کرد:

برای دیدن محصولات بیشتر و خرید تکی انواع محصولات مردانه کلیک کنید

جهت خرید و دیدن انواع محصولات زنانه و خرید تکی کلیک کنید

در ادامه برخی از انواع محصولات مردانه را به شما معرفی می‌کنیم.

  • انواع ست بلوز شلوار مردانه
  • مدل‌های ست تیشرت شلوار مردانه
  • ست هودی و شلوار مردانه
  • انواع ست گرمکن و شلوار مردنه
  •  بلوز شلوار مردانه
  • خرید تیشرت شلوار مردانه
  • انواع ست تیشرت شلوارک مردانه
  • ست ورزشی مردانه
  • خرید تیشرت مردانه

در ادامه برخی از انواع محصولات زنانه را به شما معرفی می‌کنیم.

  • انواع ست بلوز شلوار زنانه
  • مدل‌های ست تیشرت شلوار زنانه
  • ست هودی و شلوار زنانه
  • انواع ست گرمکن و شلوار زنانه
  •  بلوز شلوار زنانه
  • خرید تیشرت شلوارزنانه
  • انواع ست تیشرت شلوارک زنانه
  • ست نیم تنه و شلوارک زنانه
  • ست ورزشی زنانه
  • خرید تیشرت زنانه

منابع:

www.harperbazar.com

www.adweek.com

www.coca.ir

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *