پوشاک, دسته‌بندی نشده, مقالات

همه چیز درباره ی لباس راحتی مردانه

همه چیز درباره ی لباس راحتی مردانه | خرید عمده ی لباس راحتی مردانه | خرید اینترنتی لباس راحتی مردانه | ست لباس راحتی مردانه | تیشرت شلوار راحتی مردانه

همه چیز درباره ی لباس راحتی مردانه

آرامش و راحتی مهم ترین ویژگی لباس های راحتی منزل است، از آنجایی که لباس های بیرون و محیط کار گزینه های مناسبی برای دورهمی ها و جشن های خانوادگی نیستند و از طرفی لباس های راحتی سنتی مردانه جلوه ی مناسبی برای این گونه دورهمی ها ندارد. بسیاری از تولید کنندگان پوشاک براین شده اند تا لباس های راحتی شیک، راحت و مناسبی را تهیه کنند. ما در این مطلب همه چیز درباره ی لباس راحتی مردانه را بررسی میکنیم.

ست تیشرت شلوارک مردانه - همه چیز درباره ی لباس راحتی مردانه
همه چیز درباره ی لباس راحتی مردانه – ست تیشرت شلوارک راحتی مردانه

بهترین پارچه برای دوخت لباس راحتی مردانه

احساس می کنم در چند سال گذشته چیزهای زیادی در مورد پارچه ها یاد گرفته ام. من مدت زیادی است که درباره ی انواع پارچه ها مطالعه می کنم و همیشه مطالب جدید را پیگیری میکنم.

با وجود مطالعات فراوان گاهی لباسی دوخته ام که پارچه ی آن اصلا مناسب نبوده؛ از پارچه هایی استفاده کرده ام که برای یک لباس خیلی سبک یا برای یک لباس خیلی سنگین بودند.  هنوز هم گاهی اشتباه می کنم، اما مهم این است که از اشتباهاتم درس گرفته ام.

در این مدت چیز های زیادی درباره ی پارچه ها یاد گرفته ام، یاد گرفته ام که کدام لباس را با کدام پارچه بدوزم تا لباسم زیباتر و شیک تر بنظر برسد.

متناسب با هر فصل پارچه برای لباس راحتی متفاوت خواهد بود، اما برخی پارچه ها برای تمام فصل ها کار می کنند، محبوب ترین نوع پارچه پنبه است، پارچه ی پنبه برای دوخت تیشرت مردانه پنبه ای، بهترین گزینه خواهد بود.

پارجه های پنبه ای برای انواع لباس های تابستانی و بهاری استفاده میشوند، ترکیب پنبه با دیگر الیاف پارچه های مناسب تر و مرغوب تری میسازد، برخی از مهمترین پارچه هایی را که تولید پوشاک اندیشه، بزرگترین تولید کننده ی لباس راحتی و اسپرت از آن استفاده میکند معرفی خواهیم کرد.

شلوارک مردانه - مدل ارجمند | خرید شلوارک مردانه | لباس راحتی مردانه | شلوارک چهارخونه ی مردانه | شلوارک راحتی مردانه | خرید اینترنتی شلوارک مردانه | عمده فروشی پوشاک مردانه | برند پوشاک مشهد

همه چیز درباره ی لباس راحتی مردانه

1- پارچه ی پنبه لاکرا برای دوخت انواع تیشرت و شلوارک راحتی مردانه

پنبه لاکرا: پنبه ویژگی هایی همچون نرم، سبک، قابل تنفس، ضد آلرژی و … را داراست، افزودن مقدار کمی لاکرا به بافت پنبه باعث میشود این پارچه قوام بالاتری داشته باشد و خاصیت کشسانی فوق العاده ای داشته باشد.

از این پارچه برای دوخت انواع لگ، ست نیم تنه و لگ، ست لباس ورزشی زنانه و مردانه، ست لباس راحتی و … استفاده میشود.

2- پارچه ی پنبه پلی استر برای دوخت انواع تیشرت شلوار راحتی مردانه و اسپرت

پنبه و پلی استر: افزودن پلی استر باعث میشود تا پنبه خاصیت چروک پذیری خود را ازدست بدهد و دوام پارچه بالا برود، علاوه بر این پارچه  پرز هم نمیشود. افزودن مقدار پلی استر متغییر است.

اما بهترین پارچه ها برای دوخت لباس راحتی مردانه پارچه هایی هستند که مقدار پلی استر کمتری دارند.

3- پارچه ی ویسکوز لاکرا برای دوخت انواع تیشرت و شلوار  راحتی مردانه و اسپرت

ویسکوز- لاکرا: این ترکیب نیز بسیار بادوام است، نرمی و انعطاف پذیری دلیل اصلی محبوبیت این پارجه است، دوخت انواع تیشرت مردانه ، تیشرت زنانه و ست تیشرت شلوار مردانه منزل از کاربرد های آن در تولید لباس راحتی می باشد.

4- پارچه ی ویسکوز پلی استر برای دوخت انواع تیشرت و پیژامه مردانه

پلی استر – ویسکوز: این پارچه ثبات رنگ دارد و پرز نمیشود،این پارچه بسیار شیک، راحت و سبک می باشد و دوام بالایی دارد، عمما برای دوخت پیژامه و ست تیشرت پیژامه و ست کت و پیژامه از آن استفاده میشود.

5- پارچه ی ویسکوز پنبه برای دوخت انواع تیشرت، بلوز، رکابی و …

ویسکوز پنبه: لباس های راحتی تولید شده با این پارچه تنفس بالایی دارند، زیرا هم پنیه و هم ویسکوز خاصیت تنفسپذیری دارند، علاوه بر این لباس های راحتی ویسکوز پنبه: نرم،انعطاف پذیر، راحت، مقاوم و ضد آلرژی می باشد.

6- پارچه ی کتان برای دوخت شلوارک راحتی مردانه

کتان نیز یکی دیگر از پارچه های الیاف طبیعی محبوب می باشد، عمده فروشی پوشاک اندیشه متنوع ترین مدل های شلوارک کتان را تولید میکند.

ست لباس راحتی متناسب با هر فصل از سال

در لباس پوشیدن تعادل نقش بسیار مهمی دارد. لباس ها باید با فصلی که در آن قرار دارید تعادل داشته باشند.

برای اینکه بتوانید به خوبی تمامی لباس ها را مدیریت کرده و همیشه لباس داشته باشید، تمام آنها را دسته بندی نمایید، از آنجایی که شما موقع استراحت، دیدن تلویزیون و انجام کارهای روزمره در منزل از لباس راحتی استفاده میکنید ، لباس راحتی شما نباید زبر، حساسیت زا و پلاستیکی باشند. پس باید این لباس ها باید لطیف باشند که به هیچ عنوان بدن شما را اذیت نکنند. به همین خاطر ما به شما پیشنهاد میکنیم از لباس های نخی و الیاف طبیعی استفاده کنید که هم دارای رنگ و تنوع طرح هستند و هم در تمامی مدل ها دوخته میشوند.

برای فصول گرم سال میتوانید: ست تاپ شلوارک راحتی مردانه – ست تیشرت شلوارک راحتی مردانه – ست تیشرت شلوار راحتی مردانه – ست بلوز شلوار راجتی مردانه و ست تیشرت پیژامه مردانه را امتحان کنید.

برای فصول سرد سال: ست بلوز شلوار راحتی مردانه و ست کت و پیژامه مردانه را خریداری کنید.

خرید عمده ی لباس راحتی مردانه – پوشاک مشهد

توصیه ی تولید پوشاک اندیشه به شما اینست که در فضای منزل، لباس هایی که دوست دارید بپوشید، خود را محدود به طرح و رنگ نکنید و لباس هایی بپوشید که در آن زیباترین احساس را تجربه میکنید. هنگامی که شما راحت تر باشید عملکرد بهتر و احساس بهتری نسبت به زندگی خواهید داشت ، بنابراین محیط خانه گرم تر خواهد بود.

تولید پوشاک مشهد، انواع مدل های لباس راحتی مردانه، در طرح ها و رنگ های نامحدود را بصورت عمده به بازار عرضه میکند؛ برای خرید عمده ی پوشاک مردانه و زنانه به فروشگاه اینترنتی اندیشه یا مراکز فروش معتبر پوشاک مراجعه کنید.

راهنمای خرید عمده

خرید اینترنتی لباس راحتی مردانه

خوشبختانه امکان خرید اینترنتی پوشاک اندیشه مهیا شده است و شما هم اکنون میتوانید لباس مورد نظر خود را سفارش بدهید.

فروشگاه اینترنتی اندیشه

مطالب مرتبط

2 نظر در “همه چیز درباره ی لباس راحتی مردانه

  1. برای دوخت تیشرت‌ها و شلوارک‌ مردانه، بهترین پارچه پنبه لاکرا است. این پارچه دارای ویژگی‌هایی مانند نرمی، سبکی، قابل تنفس بودن و ضد آلرژی است. با اضافه کردن کمی لاکرا به بافت پنبه، قوام بالا و خاصیت کشسانی عالی به آن بخشیده می‌شود. این پارچه برای دوخت لباس‌هایی مانند لگ‌ها، ست نیم تنه و لگ، ست لباس ورزشی زنانه و مردانه و ست لباس راحتی بسیار مناسب است.

    1. آیدا خسروی گفت:

      ممنون بابت توضیحاتتون دوست عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *