استایل ، مد ، فشن ، ترند, دسته‌بندی نشده

اسلیم فیت به چه معناست

اسلیم فیت به چه معناست,لباس اسلیم فیت,پیراهن اسلیم فیت مردانه,کت و شلوار اسلیم فیت مردانه

اسلیم فیت به چه معناست

اسلیم فیت به چه معناست, کت و شلوار اسلیم فیت,استایل مردانه

اصطلاح اسلیم فیت به چه معناست؟ اسلیم فیت در واقع نوع دوخت و برش لباس‌هاست که در معنای عام به عنوان یک نوع لباس استفاده می‌شود. اصطلاح اسلیم فیت به هر لباسی اطلاق می‌شود که دقیقا فیت و اندازه بدن است نه خیلی چسبناک و تنگ و نه آزاد و گشاد. لباس اسلیم فیت نوعی از برش لباس است که شما را با اندامی بهتر نشان می‌دهد. در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

همه چیز درباره‌ی اسلیم فیت

لباس اسلیم فیت این روزها توجه آقایان را در صنعت مد و پوشاک به خود جلب کرده است و توسط مردان سن پایین و جوانان استفاده می‌شود. این نوع لباس تناسب اندام بدن را به خوبی نشان می‌دهند و در اصطلاح روی بدن می‌نشینند. دوخت اسلیم فیت روی بازو و سینه تنگ‌تر از قسمت‌های دیگر است و در شلوار نیز قسمت ران پا با توجه به نوع برش اسلیم فیت تنگ‌تر دوخته شده.

به این نکته توجه کنید که اسلیم فیت هرگز به معنی لباس‌های تنگ و جذب نیستند بلکه به نوعی می‌توان گفت اسلیم فیت لباس را به خوبی روی بدن شما می‌نشاند و باعث می‌شود استایل شما بهتر به نظر برسد. لباس اسلیم فیت هرگز مانع حرکت و راحتی نیست.

لباس‌های اسلیم فیت بیشتر مناسب افرادی است که اندام ورزشکاری دارند و یا لاغر اندام هستند. این لباس اندام را به خوبی به نمایش می‌گذارد و شما را خوش استایل نشان می‌دهد. به همین دلیل نام دیگر اسلیم فیت، لباس اندامی یا قواره کوچک است اما مانند لباس‌های جذب تنگ نیستند.

تفاوت لباس اسلیم فیت و Regulae fit

همانطور که گفتیم لباس اسلیم فیت، لباسی است که روی بدن می‌نشیند و در واقع اندامی است. اما لباس Regular fit یا لباس راسته، لباس‌هایی هستند که دوخت کلاسیک و سنتی دارند و ظاهری کلاسیک نیز به شما می‌بخشند. دوخت لباس‌های راسته راحت‌تر و آزادتر است اما دوخت لباس اسلیم فیت جذب‌تر و اندامی‌تر. همچنین که لباس اسلیم فیت شما را مدرن‌تر نشان می‌دهد و اگر اهل استایل کلاسیک باشید بهتر است به سمت لباس راسته برودی تا استایل با لیاس اسلیم فیت.

لباس‌های راسته در قسمت پاین پیراهن و یا پاچه‌های شلوار دوخت آزدتری دارند و گشادتر هستند؛ بنابراین این نوع لباس مناسب مردانی که لاغر اندام هستند نیست و بیشتر مناسب مردانی با اندام پر و چهارشانه است. اما مردانی که لاغر اندام هستند بهتر است تیپ خود را با لباس اسلیم فیت بسازند.

تفاوت لباس اسلیم فیت و Regulae fit,دوخت پیراهن راسته,پیراهن مردانه

پیراهن مردانه با دوخت کلاسیک

نکاتی که به خوش استایل بودن شما کمک می‌کند!

تا اینجا برای شما گفتیم که اصطلاح اسلیم فیت به چه معناست و چه تفاوتی با لباس راسته دارد. در اینجا نیز برخی از ویژگی‌های لباس اسلیم فیت را بیان می‌کنیم تا خوش استایل‌تر از قبل به نظر برسید. لباس اسلیم فیت باعث شیک شدن و خوش استایل شما می‌شود چرا که این لباس به طور کامل روی بدن شما می‌نشیند و انگار لباس شما را بغل کرده است! و همین امر باعث می‌شود تا شما جذاب و خوش تیپ به نظر برسید.لباس اسلیم فیت مناسب موقعیت‌های متفاوتی است. شما از لباس اسلیم فیت و کت و شلوار اسلیم می‌توانید در مراسمات رسمی، محل کار، روز مصاحبه کاری استفاده کنید.

همچنین از پیراهن اسلیم فیت به همراه یک شلوار مردانه خوش استایل در قرارهای دوستانه و مهمانی‌های صمیمی استفاده کنید. البته در محافل دوستانه کروات نزنید چراکه خیلی رسمی و خشک به نظر خواهید رسید. کفش‌های کالج را نیز به همراه یک پیراهن سفید و شلوار خاکی رنگ امتحان کنید، برای یک دورهمی دوستانه استایل جذابی برایتان می‌سازد. البته پیراهن‌های رنگی و طرحدار اسلیم فیت را فراموش نکنید.

حتی شما می‌توانید در حل کار خود از لباس‌های اسلیم فیت استفاده کنید. کافی است یک پیراهن اسلیم فیت به رنگ سفید، آبی روشن یا سورمه‌ای داشته باشید و آن را با یک شلوار تیره ست کنید. اگر در محل کارتان فضا خیلی رسمی است کروات را می‌توانید به آن اضافه کنید و اگر چندان رسمی نیست نیازی نیست. البته کراوات همراه با لباس اسلیم فیت شما را حرفه‌ای تر نشان خواهد داد.

استایل اسلیم فیت, استایل مردانه با کروات,استایل مردانه

 شلوار و کت در استایل اسلیم فیت

  • کت اسلیم فیت

کت اسلیم فیت، باید دقیقا فیت بدن شما باشد اما نه آنقدر تنگ که وجه نامناسبی به شما بدهد و یا مانع حرکت راحت شما شود.انواع کت باید به خوبی روی اندام بدن شما بنشیند. کت اسلیم فیت یا به طور کلی لباس اسلیم فیت دقیقا سایز بدن شماست نه آزادتر و نه تنگ‌تر! به همین دلیل هم هست مردانی که کتت‌هایشان با برش‌های اسلیم فیت روی بدنشان نشسته جذاب‌تر به نظر می‌رسند. کت‌های اسلیم فیت در قسمت کمر تنگ‌تر هستند تا فرم بدن شما را به زیبایی نشان دهد. و همچنین در قمست مچ نیز تنگ می‌شوند.

  • شلوار اسلیم فیت

شلوار اسلیم فیت نیز باید دقیقا سایز خود شما باشد و مانعی در  راه رفتن راحت شما ایجاد نکند. این شلوار فیت پای شماست و در قسمت ران پا تنگ‌تر هستند. حواستان باشد که شلوار اسلیم فیت قرار نیست به قدری تنگ باشد که جلوه‌ی زیبایی از خود نشان دهد بلکه قرار است شما را متناسب و خوشتیپ نشان دهد بنابراین اگر شلوار راسته و آزاد است و یا خیلی تنگ است به خیاط مراجعه کنید.

کت و شلوار در استایل اسلیم فیت, استایل مردانه, کت و شلوار شیک

برندهای اسلیم فیت

تعدادی از برندهای مطرح در دنیا در حال حاضر لباس‌های خود را براساس برش اسلیم فیت تولید می‌کنند. این نوع لباس‌ها شما را دقیقا به همان شکلی نشان خواهد داد که انتظارش را دارید. برخی از این برندها عبارنتند از:

  • پیر کاردین (Pierre Cardin)
  • ال سی وایکیکی (LC Waikiki)
  • اچ اند ام (H&M)
  • کالوین کلین (Calvin Klein)
  • جی کرو (Crew)
  • گپ (Gap)
  • تامی هیلفیگر (Tommy Hilfiger)
  • رالف لورن (Ralph Lauren)
  • هیوگو باس (Hugo Boss)
  • جورجیو آرمانی (Giorgio Armani)

سخن پایانی

در کنار تمام نکاتی که گفتیم و گفتیم که اسلیم فیت به چه معناست، باید این نکته را هم یادآور شویم که مردان در کنار استایلی با لباس اسلیم فیت نیاز به لباس‌هایی اسپرت و راحتی نیز دارند تا بعد از یک روز پرکار و شلوغ کاری در آن لباس‌ها احساس راحتی کنند و به خوبی بتوانند استراحت کنند. خبر خوب این است که در تولیدی پوشاک اندیشه ما بروزترین و جدیدترین انواع لباس اسپرت و لباس راحتی مردانه را تولید می‌کنیم. این لباس‌ها تماما براساس متودهای روز دنیا تولید می‌شود. ویژگی مهم دیگر این لباس‌های اسپرت و راحتی کیفیت پارچه‌های آنهاست. پارچه‌های به کار رفته در لباس‌های تولیدی پوشاک اندیشه اکثرا برپایه‌ی الیاف طبیعی هستند و دوام بالایی دارند.

آشنایی با محصولات مردانه برند اندیشه

  • تیشرت و شلوار مردانه
  • ست تیشرت و شلوارک مردانه
  • تیشرت مردانه
  • پولوشرت مردانه
  • شلوارک مردانه
  • ست هودی اسپرت مردانه
  • بلوز شلوار مردانه
  • لباس ورزشی مردانه
  • ست لباس راحتی مردانه
  • پیژامه مردانه
  • و…

جهت خرید و آشنایی بیشتر با محصولات به قسمت فروشگاه سایت مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *