استایل ، مد ، فشن ، ترند, دسته‌بندی نشده

همه چیز درباره استایل تام بوی

همه چیز درباره استایل تام بوی,استایل تام بوی چیست,چگونه به سبک تام بوی لباس بپوشیم

همه چیز درباره استایل تام بوی

دخترانی که به سبک تام بوی علاقه دارند استایل منحصر به فرد خود را دارند و از عناصر استایل پسرانه استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید در کنار استایل راحتی مثل استایل کژوال، استایل ساده، راحت و شیکی داشته باشید استایل تام‌بوی یک گزینه مناسب است. اگر می‌خواهید با همه چیز درباره استایل تام‌بوی آشنا شوید با ما همراه باشید.

تاریخچه استایل تام‌بوی

اگر قرار است همه چیز درباره استایل تام بوی را بدانید باید بگوییم که: تام‌بوی اصطلاحی است که در قرن 15 به پسرانی گفته می‌شد که بی‌ادب بودند و ناهنجاری داشتند اما در اواخر این قرن این اصطلاح برای دختران جسوری استفاده می‌شد که به استایل پسرانه علاقه نشان می‌دادند و روحیه‌ی پسرانه‌ای داشتند. شاید بتوان گفت اصظلاح تام‌بوی در ابتدا اعتراضی به تبعیض جنسیتی و تفاوت زیاد بین مرد و زن بود اما امروزه فقط استایلی در دنیای مد و فشن است.

سرانجام این استایل نیز به دنیای مد و فشن راه یافت و در اواخر قرن 19 و 20 این استایل به اوج محبوبیت خود رسید. فراگیر شدن این استایل هم زمان بود با اوج فمنیسیم و تصویب حق رای زنان. البته این استایل در ابتدا فقط مختص زنانی بود که در طبقه متوسط و بالای جامعه قرار داشتند.

استایل تام‌بوی,تاریخچه استایل تام‌بوی,همه چیز درباره استایل تام‌بوی

استایل تام‌بوی چیست؟

استایل تام‌بوی نوعی استایل پسرانه برای دختران است، به این معنی که دختران لباس‌های مدل مردانه را برای استایل خود انتخاب کنند. در تعریف ساده‌تر و روان‌تر می‌توانیم بگوییم استایل تام‌بوی نوعی لباس پوشیدن راحت، ساده و در عین حال شیک برای دختران است. این استایل به استایل کژوال نزدیک است و حتی یک جاهایی به با استایل کژوال مشترکاتی دارد.

استایل تام‌بوی چیست,معرفی استایل تام‌بوی

چگونه به سبک تام بوی لباس بپوشیم؟

دخترانی که بیشتر به دنبال راحتی هستند و از زرق و برق‌های استایل‌های دخترانه لذت نمی‌برند بیشتر به دنبال استایل پسرانه تام‌بوی هستند. استایلی که بی‌دردسر و بدون زحمت شما را برای رفتن به بیرون از خانه آماده می‌کند. برای داشتن استایل تام‌بوی یک سری ایتم‌ها را باید به استایل خود اضافه کنید: پیراهن مدل مردانه، شلوار جین روشن، تی‌شرت گشاد،کت و شلوار،هودی و…

پیراهن مردانه

در استایل تام بوی اولین آیتم مهم و لازم پیراهن مردانه است. پیراهن‌هایی که برای زنان اورسایز محسوب می‌شوند. شما می‌توانید این آیتم را با یک شلوار جین همراه کنید و یا در زیر یک سارافون یا مانتو از پیراهن مردانه استفاده کنید. مدل دیگری که از پیراهن‌های مردانه توسط دختران استفاده می‌شود و محبوب است پیراهن‌هایی با پارچه فلانل هستند. این پیراهن‌ها مناسب فصل زمستان هستند و از جنس نخ پشم می‌باشند.

پیراهن مردانه

پیراهن مردانه جین

یکی از محبوب‌ترین انواع پیراهن‌های مردانه که هیچ وقت قدیمی نمی‌شوند، پیراهن جین مردانه است. این پیراهن‌ها همواره مورد علاقه زنان و مردان بوده و در این استایل نیز استفاده می‌شود. این پیراهن را می‌توانید با یک تیشرت سفید ست کنید. ترکیب دوست داشتنی خواهید داشت.

تیشرت اورسایز

تیشرت اورسایز و گشاد یکی دیگر از آیتم‌های استایل تام‌بوی است، اگرچه در استایل‌های دیگر نیز از تیشرت اورسایز استفاده می‌شود اما در این استایل نیز استفاده می‌شود و طرفداران خاص خود را دارد. این تیشرت‌ها را با شلوارهای جین فیت ست کنید چرا که اگر قرار باشد تمام استایل شما اورسایز باشد دیگر استایل تام‌بوی نخواهید داشت.

کت و شلوار

کت و شلوار در استایل تام‌بوی بیشتر برای استایل رسمی است. اگر قرار است که در محل کار و یا در یک محل رسمی با استایل تام‌بوی حاضر شوید، بهتر است این تیپ را انتخاب کنید. کت‌هایی که بلند هستند و تا روی ران پا می‌آیند به همراه یک شلوار پارچه‌ای راسته. این استایل ممکن است تیپ شما را شبیه استایل کلاسیک و یا استایل رسمی کند اما تفاوت‌های جزئی دارد و گاهی مرز بین استایل‌ها گاهی مشخص نیست.

همه‌چیز درباره استایل تام‌بوی,کت و شلوار در استایل تام‌بوی,چگونه به سبک تام‌بوی لباس بپوشیم

هودی‌ اورسایز

هودی اسپرت زنانه و یا ست هودی و شلوار زنانه یک انتخاب دوست‌داشتنی و عالی است. در استایل تام بوی هودی‌ها در فصل پاییز استفاده می‌شوند و طرفداران بسیار زیادی دارند. تمام دختران چه آنان که از استایل تام‌بوی استفاده می‌کنند و چه آنان که طرفدار استایل‌های دیگر هستند دست کم یک هودی در کمد لباس خود دارند.

کفش کتانی یا کفش راحتی

کفش‌های پاشنه بلند در این استایل جایی ندارند و موردپسند دختران در این سبک نیست. آنها ترجیح می‌دهند از کفش پاشنه بلند فقط در مهمانی‌ها و مراسمات رسمی استفاده کنند. اما کفشی که در این استایل استفاده می‌شود اغلب کفش کتانی و یا کفش تخت و راحتی است.

استایل لایه لایه

یکی دیگر از شاخصه‌های استایل تام‌بوی لایه لایه بودن آن است. منظور از لایه لایه بودن این است که چند لباس با یکدیگر پوشیده می‌شوند. این نوع لباس پوشیدن بیشتر در فصل زمستان کاربرد دارد ولی در فصل تابستان نیز می‌توان با مانتوهای نازک‌تر نیز از استایل لایه لایه استفاده کرد. شما می‌توانید با همراه کردن ژاکت خود با یک پیراهن دکمه‌دار،پولیور و… این لایه‌ها را ایجاد کنید و در فصل تابستان نیز یک مانتو خنک را با یک تیشرت می‌توانید همراه کنید.

شلوار جین

چند دهه است که شلوار جین جزء لباس‌های اصلی افراد است و نمی‌توان انکار کرد که تمام افراد با هر طیف سلیقه از شلوار جین استفاده می‌کنند. در استایل تام‌بوی شلوار جین و شلوار زاپ‌دار یکی از آیتم‌های اصلی است. اغلب از شلوارهای جین فاق بلند استفاده می‌شود و گاهی هم شلوارهای زاپ‌دار استفاده می‌شود.

استایل تام‌بوی چیست,شلوار جین زنانه,استایل پسرانه

نکته پایانی

همه چیز درباره استایل تام‌بوی را برای شما شرح دادیم. این مقاله توسط تولیدی پوشاک اندیشه گردآوری شده است. تولیدی پوشاک اندیشه دارای 25 سال سابقه تولید انواع لباس راحتی و اسپرت زنانه و مردانه است. در این تولیدی لباس‌های اسپرت و راحتی زنانه و مردانه با بالاترین کیفیت و الیاف طبیعی با دوام بالا تولید می‌شوند. طراحی این لباس‌های اسپرت شیک و مورد پسند سخت پسندان است.

برخی از انواع محصولات زنانه تولیدی پوشاک اندیشه عبارتند از:

  • تیشرت و ساق زنانه
  • تیشرت و شلوارک زنانه
  • تیشرت جودون زنانه
  • پولوشرت زنانه
  • هودی زنانه
  • ست هودی و شلوار زنانه
  • ست گرمکن شلوار زنانه
  • مانتو تابستونی زنانه
  • مانتو چهارخونه زنانه
  • اورال زنانه
  • سرهمی زنانه
  • انواع لباس اسپرت زنانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *