پوشاک

5 نکته ی مهم برای خرید شلوار جین

5 نکته ی مهم برای خرید شلوار جین

5 نکته ی مهم برای خرید شلوار جین

5 نکته ی مهم برای خرید شلوار جین: شلوار جین از آن دسته پوشاکی است که هیچوقت دمده نمیشود ، مدل های مختلف این شلوار را در بازار میبینیم ، از شلوار جین دمپا ، لوله ، قد 90 گرفته تا شلوار جین دمپا کش و ….  انواع مدل ها در بازار موجود است ، این شلوار محبوبیت زیادی در سراسر دنیا دارد . اما هنگام خرید شلوار جین باید بسیار دقت کرد زیرا هرچقدر محبوبیت یک لباس بیشتر شود ، رقابت برای انحصار و فروش بیشتر شرکت ها نیز افزایش می یابد ، در این میان تولیدی هایی هم هستند که برای فروش محصولات بی کیفیت خود را را باز میبینند .

پنج نکته مهم درباره خرید شلوار جین, شلوار جین زنانه

ما در این پست 5 نکته ی مهم برای خرید شلوار جین را معرفی میکنیم ، با توجه به این نکات شما میتوانید خریدی خوب و رضایت بخش داشته باشد .

نکات مهم برای خرید شلوار جین که همه باید بدانند

1- شلوار جین سنگین تر بهتر است یا سبک تر ؟

این سوالی است که شاید هنگام خرید شلوار جین ذهنتان را درگیر کند ، پاسخ این سوال ساده است هرچه شلوار شما سنگین تر باشد مرغوب تر است ، یک شلوار جین باکیفیت دارای بافتی قابل دید ، قابل لمس و نسبتا زبر و خشن است ، زبری و خشن بودن شلوار پس از چند بار شستن از بین میرود .

2- دوخت شلوار را بررسی کنید

دوخت شلوار نشانی از کیفیت و اصالت آنست ، پس شلوار را پیش روی خودتان گذاشته و دوخت های کنار شلوار و جیب ها را بدقت نگاه کنید ، این دوخت ها باید محکم ، مرتب ، دقیق ، بدون بیرون زدگی یا بازدگی باشد .
دوخت های دوبل همچنین باید کاملا مرتب ، کنار هم و به‌ موازات هم باشند ، شلوار های جینی که دارای دوخت زنجیره ای است نشانی از کیفیت بالای آن است .

3- تشخیص کیفیت شلوار جین کشی ؟

برخی از شلوارهای جین دارای درصد کمی از لاکرا در بافت خود هستند. این الیاف باعث ایجاد خاصیت کشسانی در شلوار است. از این خاصیت برای شلوارهای جین بانوان استفاده می‌کنند. البته این روزها مردان جوان نیز تمایل زیادی به پوشیدن شلوارهای جین کشی دارند.

میتوان گفت وجود الیاف لاکرا تا حدودی یک خصلت منفی برای شلوار جین محسوب میشود ،  اما از آنجایی‌که سلیقه و مدگرایی به این سمت قدم برداشته است ناچار تولیدکنندگان معروف شلوار جین هم سعی کرده‌اند خودشان را با فاکتور کشسانی بودن جین وفق دهند.

شلوار جین, جین زنانه

 هنگام خرید شلوار جین کشی به این نکات دقت کنید : عامل کشسانی شلوار همان لاکرا است ، این عبارت معمولاً به انگلیسی و با کلمات“Lycra” یا“spandex” یا“stretch” مشخص می‌شوند . هنگام خرید لباس به برچسب لباس دقت کنید. در بافت شلوارهای جین مرغوب عموما می‌توان 1 تا 2 درصد از این الیاف را یافت و عدد بیشتر از ۲% معمولاً نشانه پایین بودن کیفیت شلوار است. شلوارهای جین کشی بی کیفیت خیلی زود پاره می‌شوند و و پس از چندبار شستوشو حالت خود را از دست می‌دهند.

5-  قیمت

شلوار جینی که  مشخصات بالا و نکات تکمیلی ذیل را داشته باشد  ، احتمالاً شلوار گران‌قیمتی است -.-

6- دیگر نکات مهم برای خرید شلوار جین

  1. در تقریباً تمام شلوارهای ارجینال معمولاً به‌وضوح نام سازنده شلوار بر روی دکمه های آن درج‌شده است .
  2. زیپ محکم و روان است و عموما نام شرکت یا حروف اختصاری سازنده بر روی آن هک شده‌است .
  3. وجود هرگونه مواد پلاستیکی یا بی‌کیفیت در طراحی شلوار ، دکه یا زیپ نشانه بی‌کیفیت بودن آن است.
  4. برخی شلوارها هم از نوعی پارچه در قسمت داخلی کمر بهره می‌برند که با عنوان عرق‌گیر شناخته می‌شوند که وجود این مورد یک نکته مثبت به‌حساب می‌آید
معرفی منبع :

تولیدی و عمده فروشی پوشاک مشهد اندیشه بزرگترین تولید کننده ی شلوار زمستانی مردانه و زنانه ، شلوار ورزشی مردانه و زنانه ، تیشرت شلوار مردانه و زنانه و … در مشهد می باشد .

برای خرید انواع شلوار اسپرت مردانه و زنانه و بچگانه کلیک کنید .

مطالب مرتبط