استایل ، مد ، فشن ، ترند, پوشاک, مقالات

مدل لباس اسپرت پاییزی

مدل لباس اسپرت پاییزی

پاییز،این فصل جذاب و چند رنگ فصل استایل های خاص امروزی است. لباس پوشیدن در پاییز زیباترین انتخاب ها را به ما می دهد چرا که گرما یا سرمای هوا ما را چندان محدود نمی کند. زمانی که صحبت از استایل کژوال و کژوال پوشان می شود، لباس های اسپرت از اصلی ترین انتخاب ها به نظر می آیند و از آنجایی که تخصص ما در این نوع لباس ها است، میخواهیم به این سؤال پاسخ دهیم: چه مدل لباس های اسپرت پاییزی امسال طرفدار بیشتری دارد؟

لباس های بدون جنیست یا یونیسکس

زمانی که صحبت از لباس های اسپرت می شود قطعا یکی از اصلی ترین آیتم ها لباس های یونیسکس یا بدون جنسیت می باشد. ما قبلاً مفصلا در مورد لباس های یونیسکس و علت محبوبیت آنها صحبت کرده ایم. (رجوع شود به مقاله استایل یونیسکس چیست؟)

لباس های اسپرت اکثراً لباس های یونیسکس هستند اما شرکت تولید پوشاک اندیشه به طور ویژه ای بر این سبک لباس تمرکز دارد.

محصولات یونیسکس

سویی شرت ها

سویی شرت به عبارت صحیح تر sweat shirt  در اصل و معنای مفهوم آن با آن چیزی که ما از سویی شرت میشناسیم متفاوت است. اگر این اسم را به انگلیسی سرچ کنید با بلوز های ساده ای رو به رو خواهید شد که اکثرا یقه گرد هستند و جنس پنبه ای دارند و جلو بسته هستد. درحالیکه در کشور ما جلو باز بودن و کلاه داشتن از ویژگی های اصلی سویی شرت ها هستند. (برای آشنایی با اصطلاحات تخصصی انگلیسی لباس ها با مقاله سرچ لباس به انگلیسی همراه شوید)

مدل لباس پاییزی 2022, مدل لباس خاص پاییزی, سویشرت پاییزی

سویشرت های ساده و خاص شرکت اندیشه

هودی

هودی ها که امروزه تبدیل به آیتم اصلی لباس های پاییزی شده اند همه چیزی که از یک لباس اسپرت می خواهید را به شما میدهند. جذابیت، راحتی، یونیسکس بودن و….

انواع هودی خاص پاییزی, هودی خاص 2022, هودی ترندی پاییزی, خرید مستقیم هودی از تولیدی

شرکت تولید پوشاک اندیشه دنیای جذابی از هودی ها و سوییشرت ها را برای شما تولید کرده است:

مردانه – هودی – سویشرت

گرمکن ها

آیا گرمکن ها و ست های کاپشن و شلوار فقط برای ورزش ساخته شده اند؟ مدتهاست که پاسخ این سؤال خیر است هرچند که بدون یک گرمکن جانانه نمی توان یک روز ورزشی خوب رو گذراند اما مدتهاست که ست های کاپشن و شلوار می تواند یک استایل کژوال پیاده روی یا حتی یک استایل خاص برای خانه را تشکیل دهد. شرکت تولید پوشاک اندیشه با تمرکز بر این نوع ست های ورزشی و خانگی و تحقیق و استفاده از بهترین متریال دنیای شگفت انگیزی از این مدلهای لباس پاییزی تولید کرده است.

گرمکن و شلوار مردانه, شرکت تولید پوشاک اندیشه، انواع مدل گرمکن و شلوار, مدل لباس پاییزی

مردانه – ست گرمکن و شلوار

از دیگر محصولات پاییزی ما می توان به

اشاره کرد.

مدل لباس های پاییزی برای کودکان

و اما لباس های کودکان در فصل پاییز چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ پاسخ به این سؤال اصلا محدود به نوع لباس یا فصل نمی شود. اصلی ترین ویژگی هایی که همیشه باید مورد توجه قرار گیرد جنس پارچه است. جنس پارچه از اصلی ترین آیتم هایی است که تولید لباس کودک را ویژه می کند. استفاده از پارچه نامناسب یا حساسیت زا برای کودکان اصلاً توصیه نمی شود. حساسیت زا بودن یک پارچه دلایل متفاوتی می تواند داشته باشد و همیشه مربوط به درصد مواد مصنوعی یک پارچه نیست. گاها رنگرزی نامناسب یک لباس آنرا به شدت حساسیت زا می کند.

شرکت تولید پوشاک اندیشه جذاب ترین لباس های کودکانه پاییزی رابااولویت دادن به جنس پارچه آنان تولید کرده است.

بچه گانه – هودی – سویشرت شلوار

مدل لباس اسپرت پاییزی بچگانه, خرید انواع لباس اسپرت پاییزی, خرید لباس اسپرت

شرکت تولید پوشاک اندیشه

شرکت تولید پوشاک اندیشه تولید کننده انواع پوشاک زنانه و مردانه و بچگانه است. این شرکت تمرکز ویژه ای بر روی لباس های اسپرت دارد و همیشه در تلاش بوده است که لباس های روزمره را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد. شرکت تولید پوشاک اندیشه محصولات خود را به صورت تک فروشی و عمده فروشی به فروش می رساند.

فروش عمده پوشاک مردانه و زنانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *