پوشاک, مقالات

جدیدترین مدل‌های هودی و کاپشن یونیسکس2022

جدیدترین مدل‌های هودی و کاپشن یونیسکس2022, ست هودی شلوار, ست کاپشن شلوار,بلوز یونیسکس, هودی اسپرت, کاپشن زنانه مردانه, کاپشن شلوار بچگانه

جدیدترین مدل‌های هودی و کاپشن یونیسکس2022

فصل پاییز و زمستان، فصل هودی‌ها، سیوشرت‌ها و الخصوص انواع کاپشن و پالتو چهارخانه است. الخصوص در فصل پاییز هودی‌ها به شدت طرفدار پیدا می‌کنند. این روزها دیگر کمتر جوانی هست که دست کم یک هودی و یا ست هودی و شلوار در کمد لباس خود نداشته باشد. خبر خوب این است که در این مقاله قرار است شما را با جدیدترین مدل‌های هودی و کاپشن یونیسکس 2022 آشناکنیم.

جدیدترین مدلهای یونیسکس

مدلهای یونیسکس

انواع لباس یونیسکس

این روزها نگاه فراجنسیتی به دنیای مد و فشن راه پیدا کرده است و مدی به نام یونیسکس وارد عرصه مد شده‌است. یونیسکس به معنای لباسی است که جنسیت ندارد و هم زنان و هم مردان می‌توانند از آن استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره استایل یونیسکس از اینجا استفاده کنید.

در تولیدی پوشاک اندیشه نیز، که یک عمده فروشی بزرگ در شهر مشهد است، لباس‌هایی با توجه به استایل یونیکسس طراحی می‌شود که نگاهی فراجنسیتی داشته و هم زنان و هم مردان به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

نکته قابل توجه این است که شما می‌توانید از این مدل لباس‌ها به عنوان ست‌های دونفره نیز استفاده کنید و با همسر خود بهترین استایل دونفره را ایجاد کنید.

در ادامه جدیدترین مدل‌های هودی و کاپشن یونیسکس دونفره 2022 را به شما معرفی خواهیم کرد، با ما همراه باشید:

ست هودی شلوار مدل بهنیا

اگر برای پیاده‌روی روزانه، ورزش کردن و یا لباسی که برای رفتن به باشگاه ورزشی مناسب باشد به یک ست نیاز دارید؛ از ست‌های هودی شلوار استفاده کنید.

ست هودی شلوار هم برای پیاده‌روی روزانه درفصل پاییز و زمستان مناسب هستند و هم برای روزهایی که تصمیم دارید به یک سفر یک روزه با دوستان بروید.

جنس و دوخت ست هودی شلوار

در دوخت ست هودی شلوار بهینا از پارچه غواصی استفاده شده، در بافت این پارچه تکنولوژی روز به کار رفته است؛ به طوری که رویه داخلی لباس از پنبه است و علاوه بر لطافت خاص پارچه، ضخامت خاصی به آن بخشیده که آن را مناسب فصول سرد می‌کن.

اگر به روز و اهل مد هستید پس هرگز استفاده از ست هودی شلوار یونیسکس بهینا را از دست ندهید.

هودی توکرک یونیسکس مدل یکتا

هودی‌ها چندسالی می‌شود که روی عرصه مد قرار داشته و طرفداران زیادی دارند، تقریبا وقتی اسم لباس پاییزه و زمستانی می‌آید، هودی‌ها جزء اولین انتخاب‌ها هستند.

هودی‌ها از آن دسته لباس‌هایی هستند که در هر مکانی می‌توانید از آن استفاده کنید: در خانه و به عنوان لباس گرم، به عنوان استایل کژوال و خیابانی، در قرارهای دوستانه، سفر و…

جنس هودی توکرک یکتا

متریال به کار رفته در تولید هودی یکتا جنس پبیلسی است. همچنین این هودی توکرک بوده و در فصول سرد سال به خوبی شما را گرم نگه می‌دارند.

این طرح دارای رنگبندی متنوع است. زیر عکس کلیک کرده و رنگ‌های متنوع را مشاهده کنید.

هودی  یونیسکس توکرک مدل چمن

برای دیدن رنگ‌های متنوع این هودی جذاب کلیک کنید:

هودی توکرک,جدیدترین انواع هودی توکرک, ست هودی یونیسکس زنانه مردانه, تولیدی پوشاک اندیشه

هودی

هودی توکرک,جدیدترین انواع هودی توکرک, ست هودی یونیسکس زنانه مردانه, تولیدی پوشاک اندیشه

ست مردانه و زنانه

کاپشن یونیسکس آبرلی

این روزها پارچه‌های کشمیر و چهارخانه بسیار بسیار محبوب شده‌اند. الخصوص پالتوها و کاپشن‌های چهارخانه بسیار خودنمایی می‌کنند. اگر برای فصل زمستان و روزهای سرد و بارانی و یا حتی روزهای برفی به دنبال کاپشنی گرم با ظاهری جذاب هستید، کاپشن‌هایی با طرح چهارخانه آبرلی را امتحان کنید.

کاپشن‌های آبرلی یونیسکس بوده و هم برای بانوان و هم برای آقایان مناسب هستند. همچنین طرح و رنگ‌های متنوعی داشته و جنس آن کشمیر-پنبه بوده و بسیار گرم و راحت است.

"<yoastmark

کاپشن یونیسکس

"<yoastmark

ست یونیسکس

کاپشن یونیسکس آترویان

کاپشن آترویان برخلاف کاپشن آبرلی که زیپ‌دار است، مدل دکمه‌دار است.

برای مشاهده رنگبندی و طرح‌های متنوع کاپشن آترویان بر روی لینک زیر عکس کلیک کنید.

"<yoastmark

ست‌های هودی شلوار اسپرت و یونیسکس

اگر به دنبال ست‌های اسپرتی هستید که بتوانید برای پیاده‌روی روزانه، ورزش و… استفاده کنید، ما ست‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم:

ست هودی و شلوار مدل آبدوس

مدل آبدوس همانطور که در عکس می‌بینید ستی مناسب آقایانو هم بانوان است و شما می‌توانید یک ست دو نفره جذاب با این مدل بسازید.

سادگی و طرح مینمال به کار رفته در ست هودی شلوار آن را مناسب برای هر سلیقه‌ای کرده است. همچنین جنس این لباس پبیلسی ملانژ است که از ویژگی آن می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • ضد آب
  • ثبات رنگ
  • مقاوم در برابر چین و چروک

کاپشن شلوار یونیسکس دومان

کاپشن شلوارها انتخابی دیگر برای استایلی اسپرت و مناسب برای کسانی که اهل ورزش هستند.

ست هودی شلوار مدل آیریک

اگر اهل استایل کژوال و مینمالی هستند و سادگی برای شما اهمیت دارد به این ست نگاهی بیندازید. ست هودی شلوار آیریک یکی از پرطرفدارترین انواع ست‌های یونیسکس تولیدی پوشاک اندیشه است.

بلوز یونیسکس مدل شیانا

بلوزهای یونیسکس و بگ یکی از پرطرفدارترین انواع لباس‌های مد روز هستند.الخصوص اگر جنس این لباس‌ها از پنبه لاکرا باشد می‌توانند در فصل‌های سرد سال برای شما یک استایل دوست داشتنی بسازند.

بلوز یونیسکس شیانا با طرح‌های فانتزی و جذاب همان انتخابی است که نمی‌توانید به سادگی از کنار آن بگذرید.

بلوز یونیسکس,بلوز با طرح فانتزی, جدیدترین مدل بلوز دورس, بلوز2022

بلوز یونیسکس

بلوز یونیسکس,بلوز با طرح فانتزی, جدیدترین مدل بلوز دورس, بلوز2022

بلوز با طرح فانتزی

انواع هودی‌های یونیسکس جدید

نظرتان درباره امتحان کردن هودی‌های طرح‌دار چیست؟ درست است که هودی‌های تک رنگ جذابیت ویژه خود را دارند اما هودی‌های طرحدار نیز جذاب هستند و استایل اسپرت و شیکی برای شما می‌سازند.

ست‌های هودی شلوار، کاپشن شلوار بچگانه

استایل‌های یونیسکس فقط محدود به لباس بزرگسال نیست بلکه در لباس‌های بچگانه نیز این قاعده راه پیدا کرده است. مانند انواع ست کاپشن شلوار بچگانه، هودی شلوار بچگانه و…

ست کاپشن شلوار بچگانه

از جمله جدیدترین مدل‌های هودی و کاپشن یونیسکس2022 می‌توان به ست کاپشن شلوار بچگانه اشاره کرد. شما می‌توانید حتی با استفاده از انواع ست‌های بزرگسال و بچگانه اندیشه، ست جذاب خانوادگی خود را بسازید.

معرفی انواع دیگر ست‌های بچگانه:

ست کاپشن شلوار بچگانه, ست هودی شلوار بچگانه,جدیدترین مدل‌های ست بچگانه, تولیدی پوشاک اندیشه

خرید آنلاین ست کاپشن شلوار بچگانه

 

انواع متنوع محصولات پاییزه و زمستانی

در این مقاله برای شما جدیدترین مدل‌های هودی و کاپشن یونیسکس2022 تولیدی پوشاک اندیشه را معرفی کردیم. اما باید بدانید محصولات ما به همین جا ختم نمی‌شود و انواع دیگری از محصولات در سایت فروشگاهی ما موجود است.

انواعی از ست بلوز شلوارهای مردانه پاییزه,مانتوهای پاییزه دخترانه, کاپشن شلوارهای مردانه و انواعی دیگر از لباس راحتی و اسپرت در سایت موجود است که شما به راحتی می‌توانید به صورت آنلاین خرید کرده و در کمترین زمان ممکن محصول خود را دریافت کنید.

برای مشاهده سایت فروشگاهی ما به این آدرس مراجعه کنید.

تولید پوشاک اندیشه

 

همچنین اگر شما فروشنده هستید،می‌توانید با مشاهده منوی محصولات ما از قسمت فروش عمده، با ما در ارتباط باشید و سفارشات عمده خود را ثبت کنید.

نمایش محصولات

مطالب مرتبط

2 نظر در “جدیدترین مدل‌های هودی و کاپشن یونیسکس2022

  1. پشتیبانی سایت گفت:

    👌👌👌👌

  2. Hesgmat گفت:

    👌🏻

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *