اخبار و فناوری های روز, استایل ، مد ، فشن ، ترند, مقالات

خرید لباس اسپرت بهاری

لباس اسپرت

فصل بهار یکی از بهترین فصل ها برای علاقه مندان به استایل های یونیسکس و اسپرت است. پس اگر جزء افرادی هستید که قصد خرید لباس اسپرت بهاری را دارید؛ این مقاله را از دست ندهید.

لباس اسپرت بهاری به چه لباس هایی می گویند

اگر بخواهیم خیلی تخصصی به لباس اسپرت نگاهی بیندازیم اساساً استایل های اسپرت دارای آیتم های ورزشی می باشد. یعنی شما به صرف پوشیدن یک لباس یونیسکس نمی توانید بگویید استایلی اسپرت دارید بلکه حتما باید آیتم های ورزشی را در آن رعایت کنید. آیتم های ورزشی مثل استفاده از کفش های اسپرت، شلوار های سه خط و همینطور لباس هایی با آرم های ورزشی می باشد. اما در کشور ما لباس های اسپرت علاوه بر این آیتم ها به لباس هایی که یونیسکس هستند و دارای استایل هایی مانند گرانج است هم می گویند. منظور ما از لباس های اسپرت در این مقاله همان برداشت عموم از لباس های اسپرت است.

شومیز های اسپرت بهاری

یکی از اولین آیتم هایی که امسال به نظر می آید نظر اکثر افراد را به خود جلب کرده است، شومیز های اسپرت است. بنظر می آید مانتو های بلند و پرکار از جنس کرپ و… رفته رفته در جامعه محو می شوند و جای آنان را شومیز های بسیار ساده ای می گیرند. احتمالاً زمانی که این شومیز ها را در ویترین مغازه ها می بینید از سادگی این شومیز ها بسیار تعجب می کنید . در این باره کاملاً حق با شماست.

احتمالاً اگر چند سال پیش زمانی که مانتو های حریر و کرپ و پرکار را در خیابان ها می دیدیم این شومیز ها را به کسی نشان می دادید با خنده به شما می گفتند امکان ندارد این شومیز روزی مد شود. اما امروز این شومیز ها از محبوب ترین آیتم های بهاری و تابستانی محسوب می شوند. جوان دهه هشتاد و هفتادبا ساده کردن و یونیسکس کردن استایل خود آزاد اندیشی را در استایل خود به نمایش می گذارد. او معتقد است در عین سادگی این استایل کاملاً زیباست. چه کسی می تواند منکر این حقیقت شود؟!

شومیز بهاری

این شومیز ها از جنس های جین ، کتان و نخی تولید می شوند و انواع آنان را می توانید از شرکت تولید پوشاک اندیشه خریداری کنید. برای خرید لباس اسپرت بهاری این آیتم را از یاد نبرید.

شلوار های کارگو و اسپرت گشاد

قید و بند های لباس یکی از قدیمی ترین قید و بند های بشر می باشد اما این نوع استایل های مشابه گرانج به نظر می آید قید و بند ها را هرچه بیشتر از بین می برد و این مثل قدیمی که «بکش و خوشگلم کن» را برای جوان امروزی تا حد زیادی بی معنی می کند.

 

لباس های اورسایز چاپی

استفاده از لباس های اورسایز در صنعت مد دنیا پیشینه ای بسیار طولانی دارد، اما در ایران گویا به تازگی جایگاه خود را پیدا کرده اند. محبوبیت خاص لباس های اورسایز خصوصاً برای جوان های دهه هشتادی زمانی که به گذشته این لباس ها نگاه می کنید بسیار جذاب و قابل درک است. چاپ های بزرگ روی این لباس ها جذابیت خاص و منحصر به فردی را به این لباس ها داده است. اگر قصد خرید لباس اسپرت بهاری را دارید از این آیتم غافل نشوید.

تیشرت های مردانه

زمانی که صحبت از لباس های مردانه خنک می شود تیشرت، جزء آیتم های اصلی آن به حساب می آید. تیشرت ها از انواع ساده تا انواع تیشرت های پولو و جودون تا تیشرت های پنبه ای یا اورسایز همه و همه مدل هایی هستند که به راحتی می توانید از ما تهیه کنید. جهت خرید لباس اسپرت بهاری این آیتم را فراموش نکنید.

پیراهن های پنبه ای

پیراهن های مردانه جذاب که از جنس کتان اسلپ می باشد از بهترین جنس های تولید شده توسط شرکت تولید پوشاک اندیشه می باشد.

تیشرت های کراپ

تیشرت های کراپ که دیگر جزء جدایی ناپذیر استایل های امروزی شده اند با ظاهر بسیار زیبای خود یکی از بهترین گزینه ها می باشد. این نوع تیشرت با بلند تر نشان دادن پایین تنه و پاهای شما به شما، قد شما را از حالت معمول بلند تر نشان می دهد. برای خرید لباس اسپرت بهاری این آیتم را شدیداً به شما پیشنهاد می کنیم.

جهت خرید عمده محصولات ما با ما از طریق سایت عمده ما به آدرس andishestyle.com مراجعه فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *