استایل ، مد ، فشن ، ترند, مقالات

راهکارهایی برای داشتن استایل اسپرت دخترانه

انواع استایل اسپرت دخترانه,استایل اسپرت دخترانه,انواع مدل استایل دخترانه اسپرت و ورزشی

راهکارهایی برای داشتن استایل اسپرت دخترانه

یکی از بهترین و محبوب‌ترین انواع استایل‌ها در دنیای مد و فشن که مورد استقبال بانوان بوده است، استایل اسپرت دخترانه است. ما نیز در این مقاله راهکارهایی برای داشتن استایل اسپرت دخترانه را به شما معرفی خواهیم کرد.
استایل اسپرت، استایلی مختص ورزش و ورزشکاران نیست و صرفا هم مخصوص آقایان نیست بلکه استایلی فارغ جنسیت و سن است و همه می‌توانند از آن استفاده کنند. برای آشنایی بیشتر با استایل اسپرت می‌توانید از این پست استفاده کنید: چگونه استایل اسپرت داشته باشیم؟

ایده‌هایی برای داشتن استایل اسپرت دخترانه

1.‌ آیتم‌های تیپ اسپرت را در استایل خود نشان دهید.

یک امر بدیهی است که برای داشتن هر سبک و استایلی باید آیتم‌های آن را در تیپ خود نشان دهید. در استایل اسپرت نیز از آیتم‌های ورزشی استفاده کنید. مانند: کلاه، انواع کفش‌های ورزشی و کتانی.
همچنین می‌توانید از شلوارهای جین زاپ‌دار، انواع لگ‌ها و ساق‌های ورزشی استفاده کنید. تنها این نکته را فراموش نکنید که سادگی را در این استایل رعایت کنید و در استفاده از آیتم‌ها زیاده روی نکنید.

2. انواع جنس پارچه و انواع رنگ‌ها را امتحان کنید

یکی از راهکارها برای داشتن استایل اسپرت دخترانه این است جسارت به خرج داده و انواع رنگ‌ها و طرح‌ها در استایل اسپرت را امتحان کنید. شما می‌توانید هر رنگی را که مایل هستید انتخاب کنید.
همچنین برای استفاده از جنس‌های مختلف لباس اسپرت هم می‌توانید از لباس‌هایی با الیاف پنبه و ضخیم استفاده کنید که ژست بهتری دارند و هم می‌توانید از پارچه‌های کتانی در استایل خود استفاده کنید اما حواستان باشد اگر قرار است از پارچه کتان استفاده کنید با استفاده از مکمل‌های دیگر نظیر: کفش کتانی، شلوار جین تیپ خود را کامل کنید.

3. استفاده از انواع لباس ورزشی و گرمکن‌های ورزشی

برای تکمیل استایل اسپرت خود می‌توانید انواع مانتو اسپرت زنانه، گرمکن زنانه، تیشرت و شلوار لگ زنانه، ساق ورزشی زنانه، نیم‌تنه و ساق زنانه، شلوارک زنانه استفاده کنید. تنها کافی است به سلیقه خود نگاه کنید و از بین انواع لباس‌های اسپرت لباس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

4. کتانی و هودی و سیوشرت را فراموش نکنید

استایل اسپرت دخترانه شما با وجود سیوشرت و هودی تکمیل خواهد شد و آن جذابیتی که می‌خواهید را به دست خواهید آورد.
برای دیدن انواع هودی و سیوشرت اسپرت دخترانه کلیک کنید

5. سرهمی‌ها یک استایل اسپرت خاص دخترانه

برای داشتن استایل اسپرت دخترانه محدود به موارد گفته شده نشوید. شما می‌توانید از انواع سرهمی‌های کتان و جین دخترانه استفاده کنید و استایل دخترانه منحصر به فرد خود را داشته باشید.
در همین راستا شما را با جدیدترین مدل سرهمی 2021 تولیدی پوشاک اندیشه آشنا می‌کینم. این سرهمی دخترانه و دوست داشتنی به همراه یک تیشرت ملانژ بهترین انتخاب برای داشتن یک استایل اسپرت دخترانه و جدید است.

6. استایل کژوال اسپرت

خیلی از افراد استایل کژوال را با استایل اسپرت اشتباه می‌گیرند، در حالی که آنچه آنها می‌بینند استایل کژوال اسپرت است که امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده است.
برای داشتن استایل کژوال دخترانه می‌توانید یک تیشرت سفید را با شلوار جین یا شلوار جین مام استایل همراه کنید. البته کتانی سفید را فراموش نکنید.

7. استایل اسپرت دخترانه با مانتو

شاید اینگونه به نظر برسد که در استایل اسپرت مانتو جایی ندارد، اما باید بگوییم که یکی از آیتم‌های استایل اسپرت دخترانه با مانتو است و جزء استایل‌های پرطرفدار هم است.
برای داشتن مانتو با استایل اسپرت دخترانه لازم است این نکات را در نظر بگیرید:

  • الیاف مانتو ضد تعریق باشد

اگر قرار است به باشگاه ورزشی بروید و یا فعالیت زیادی انجام دهید. اگر قصد پیاده روی کنید برای تمام اینها لازم است که جنس مانتو شما ضدتعریق باشد و جریان هوا را به راحتی از خود عبور دهد.

  • مانتو باید اندازه باشد

سعی کنید مانتویی که انتخاب می‌کنید خیلی تنگ و چسبان نباشد، چرا که راحتی و سادگی دو اصل مهم در این استایل است. بنابراین سایز خود مانتو را انتخاب کنید و یا حتی از مانتوهای اورسایز استفاده کنید.

مانتو اسپرت دخترانه,ست مانتو و شلوار اسپرت دخترانه,گرمکن دخترانه,استایل اسپرت دخترانه,تولیدی پوشاک اندیشه

8. استایل اسپرت دخترانه برای مهمانی

از استایل اسپرت دخترانه می‌توانید در مهمانی‌ها هم استفاده کنید. چگونه؟ فقط کافی است شومیز خود را با شلوار جین ساده یا شلوار جین مام استایل ست کنید. اما حواستان باشد از شومیزهای مجلسی در استایل اسپرت دخترانه استفاده نکنید.

9. اکسسوری استایل اسپرت دخترانه

اکسسوری‌های پر زرق و برق در این استایل جا ندارد. و از اکسسوری کمی هم در اینجا استفاده می‌شود. موارد قابل استفاده بیشتر شامل: ساعت با بند سیلکونی، ساعت قدم شمار، کلاه، کیف ورزشی و موارد دیگر است.

10. آرایش در استایل اسپرت دخترانه

آرایش بسیار کم و یک آرایش ملایم مناسب این استایل است. به طور کلی آرایش غلیظ در این استایل موردپسند و جذاب نیست.
برای آشنایی با انواع استایل‌ها در دنیای مد و فشن از این مقاله استفاده کنید:
انواع استایل در دنیای مد و فشن

مطالب مرتبط