استایل ، مد ، فشن ، ترند, مقالات

چگونه استایل اسپرت داشته باشیم؟

چگونه استایل اسپرت داشته باشیم,انواع استایل اسپرت جدید

چگونه استایل اسپرت داشته باشیم؟

چگونه استایل اسپرت داشته باشیم؟ قبل از هر چیز خوب است بدانید چیزی به نام استایل اسپرت وجود ندارد! زمانی که ما از دسته بندی های استایلی و حتی سبکی در دنیای فشن صحبت می کنیم در این دسته بندی ها استایل اسپرت تعریف نشده است. اما منظور ما در این مقاله آن چیزی است که در فرهنگ پوشش اکثر ما با نام استایل اسپرت جا افتاده است. این استایل در واقع نوعی استایل کژوال است که آیتم های ورزشی در آن بیشتر دیده می شود. حالا سؤال اصلی اینست آیا این استایل تنها برای ورزشکاران است؟ قطعا خیر! ما از استایلی با شما سخن می گوییم که نوعی راحتی کژوال گونه با چاشنی پارچه های پنبه ای و ویسکوز را برای شما به ارمغان می آورد و در اینجا این که ورزشکار هستید یا خیر کمترین اهمیتی ندارد.

مرزها را با استایل خود از بین ببرید!

در استایل اسپرت خبر از محدودیت سنی و تفکیک جنسیتی نیست !عدم داشتن جنسیت در لباس امروزه به یکی از فاکتورهای مهم صنعت مد تبدیل شده است. مرزها در صنعت مد هر روز کمرنگ تر می شوند اما استایل اسپرت خیلی پیش از این این مرزها را در نوردیده بوده است.

این استایل در واقع از معدود استایل هایی است که هیچ فاکتوری به نام جنسیت برای پوشیدن آن، معنی ندارد. این اتفاق تا جایی است که در خیلی از جاها و شهر ها امروزه بجای اینکه بگوییم فلان لباس یا عطر ها جنسیت ندارند و برای مرد و زن مناسب است می گوییم این لباس ها، اسپرت هستند!

البته این مسئله به این معنا نیست که اصلاً لباس های دارای جنسیت در این استایل معنا ندارد. شما می توانید بر اساس جنسیت خود نیز از این استایل استفاده کنید ولی محدودیت های پوششی آن بیار کمتر است مانند تصاویر زیر که شاید در هر لوک تنها یک آیکون آن بر اساس جنسیت انتخاب شده باشد.

چگونه استایل اسپرت داشته باشیم؟,لباس استایل اسپرت,شلوار اسپرت,تیشرت اسپرت,ست لباس اسپرت

چگونه استایل اسپرت بپوشیم؟

برای داشتن استایل اسپرت تنها به چند نکته اساسی توجه کنید:

1- سایز لباس شما به سلیقه شما بستگی دارد. در این نوع استایل شما می توانید یک تیشرت اندامی بپوشید و یا یک تیشرت کاملاً اور سایز و هر دو یک استایل اسپرت را برای شما به ارمغان می آورد.

2- محدودیت رنگ ندارید! هیچ محدودیتی برای رنگ لباس در این استایل وجود ندارد و با خیال راحت هر رنگی را که می خواهید بپوشید.

3-کفش و اکسسوری ورزشی را فراموش نکنید.

4- بهتر است جنس لباس شما از جنس هایی مانند پنبه یا پلی استر باشد.

5-  انواع لباس‌های اسپرت مانند: شلوارهای ورزشی و اسپرت، شلوارک اسپرت و تیشرت‌های ورزشی و اسپرت مردانه و زنانه را می توان در کنار هم پوشید.

همچنین لباس‌های دیگر مانند: شلوار جین و تیشرت‌های اسپرت را ست کرد. لباسی با جزئیات الهام گرفته از ورزش انتخاب کنید و اکسسوری اسپرت را به آن اضافه کنید تا ظاهر شما کامل شود. اگر چند نکته اساسی را دنبال کنید، می‌توانید برای هر مناسبتی استایل اسپرت بپوشید.

برای آشنایی با انواع استایل در دنیای مد و فشن کلیک کنید: انواع استایل در دنیای مد و فشن

لباس راحت انتخاب کنید

لباس هایی با احساس راحتی انتخاب کنید. ورزشکاران باید بتوانند با لباس خود راحت حرکت کنند، این بدان معناست که لباس‌های اسپرت بیشتر از سایر لباس‌ها راحتی هستند. به جای لباس هایی که حرکت شما را محدود می‌کنند لباس‌های اسپرت و راحتی را انتخاب کنید.

چند دست لباس برای استایل اسپرت در کمد داشته باشید!

 از این می‌گفتیم که چگونه استایل اسپرت داشته باشیم. خب اگر طرفدار لباس اسپرت هستید و می‌خواهید استایل اسپرت داشته باشید پس بهتر است ست لباس اسپرت و یا چند دست لباس اسپرت برای خود تهیه کنید. این لباس‌ها می‌تواند شامل ست لباس ورزشی و اسپرت، شلوار و تیشرت اسپرت ست، ساق و تیشرت اسپرت، لگ‌های ورزشی و انواع تیشرت‌های ورزشی و اسپرت باشد.

اگر به دنبال داشتن یک ست ورزشی با کیفیت عالی هستید و یا تمایل دارید برای خود لباس اسپرت تهیه کنید می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاهی تولیدی پوشاک اندیشه انواع ست لباس ورزشی، ست لباس اسپرت زنانه و مردانه را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف ببنید.

لباس‌هایی با جزئیات ورزشی

لباس هایی با جزئیات ورزشی انتخاب کنید. راه راه های افقی، پیراهن‌های راگبی و پیراهن‌های راگلان به زیبایی ظاهری شما کمک می کنند. همچنین یک ست لباس ورزشی شامل لگ ورزشی و تیشرت و هر لباس دیگری که جزئیاتی از تیپ ورزشی به همراه داشته باشند برای استایل اسپرت مناسب است.

چگونه استایل اسپرت داشته باشیم,استایل اسپرت زنانه,استایل اسپرت دخترانه,شلوار اسپرت زنانه

لباس مورد علاقه تیم خود را امتحان کنید

لباسی بپوشید که تیم مورد علاقه شما را تبلیغ کند! این هم می‌تواند یک بخشی از تیپ اسپرت باشد. می توانید لباس هایی با آرم های تیم مورد علاقه خود پیدا کنید. یا می توانید مواردی را با رنگ تیم مورد علاقه خود انتخاب کنید. کلاه، پیراهن، تی شرت، ژاکت یا کاپشن‌هایی را انتخاب کنید که بیانگر علاقه شما به تیم ورزشی‌تان باشد.

ما در تولیدی پوشاک اندیشه تیشرت‌هایی تهیه کرده‌ایم که این آیتم را دارد و می‌توانید لباس تیم مورد علاقه خود را نشان دهید؛ تیشرت‌هایی مانند تیشرت مدل لیورپول و تیشرت مدل آرسنال که هردوی آنها جزء تیم‌های ورزشی محبوب هستند

تیشرت جودون,تیشرت طرح لیورپول,تیشرت طرح آرسنال,تیشرت با طرح تیم مورد علاقه

هودی‌ها را فراموش نکنید

هودی‌ها یکی از بخش‌های اصلی استایل اسپرت هستند و طرفداران بسیار زیادی هم دارند، این روزها کمتر جوانی را می‌توان دید که دست کم یک هودی در کمد لباس خود نداشته باشد. اگر به دنبال انواع هودی‌های اسپرت ویژه و یا هودی‌های ست مردانه و زنانه هستید ما به شما انواع هودی و ست هودی اندیشه را پیشنهاد می‌کنیم.

کفش‌های اسپرت و انواع کتانی‌ها

بر روی کفش اسپرت و کفش ورزشی سرمایه گذاری کنید. کفش های کتانی یک کالای اصلی ورزشی هستند.  اگر علاقه‌مند هستید می‌توانید چندین جفت را در رنگ‌ها و سبک‌های مختلف انتخاب کنید تا بتوانید آنها را با هر لباسی هماهنگ کنید.

چگونه استایل اسپرت داشته باشیم؟,لباس استایل اسپرت,شلوار اسپرت,تیشرت اسپرت,ست لباس اسپرت,هودی اسپرت,تیشرت شلوار زنانه,تیشرت شلوار مردانه

ویژگی‌های لباس وررزشی در استایل اسپرت

پارچه

پارچه لباس اسپرت باید این ویژگی‌ها را داشته باشد:

  • تنفس‌پذیر و ضدتعریق
  • انعطاف‌پذیری بالا
  • مقاومت و دوام
  • کشانی بالا

برخی توصیه می‌کنند که پارچه لباس اسپرت باید نانو باشد اما ما می‌گوییم بهتر است جنس پارچه این ویژگی‌ها را داشته باشد و هرچه هم جنس پارچه به الیاف طبیعی نزدیک‌تر باشد بهتر است.

همانطور که می‌دانید در تولیدی پوشاک اندیشه موارد ذکر شده در تمامی محصولات  در نظر گرفته می‌شود و لباس‌های این تولیدی همگی بر پایه الیاف طبیعی و یا الیافی با مقاومت بالا تولید می‌شوند.

طرح و رنگ

طرح و رنگ لباس استایل اسپرت کاملا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد و شما می‌توانید براساس معیارهای شخصی خود هر طرح و رنگی را که می‌خواهید انتخاب کنید.

برش لباس اسپرت

اصولا بهتر است برش لباس‌های اسپرت به گونه‌ای باشد که شما هنگام فعالیت و حرکت در آنها معذب نشوید و احساس راحتی شما حفظ شود. این اصل یک اصل مهم است و باید حتما رعایت شود.

انواع لباس‌های استایل اسپرت

تیشرت‌ها و شلوارهای اسپرت

 ست تیشرت‌ها و شلوارهای اسپرت مدل‌های بسیار متفاوتی دارند. تیشرت‌ها در انواع مختلف ساده، طرحدار، جودون و… وجود دارند و شلوارها نیز از انواع ساق و لگ گرفته تا شلوارهای اسکینی و شلوارهای گت که در مچ پا جمع می‌شوند. شما می‌توانید بنا به سلیقه و نوع تیپ خود یکی از انواع تیشرت‌ها و  شلوارهای اسپرت را انتخاب کنید. این تیشرت و شلوراها هم می‌تواند طرح‌های معمول استایل ورزشی را داشته باشد و هم ساده باشد.

ست‌های اسپرت

یکی از بهترین استایل‌ها و محبوب‌ترین‌ها در استایل اسپرت داشتن یک ست اسپرت است. ست‌هایی مانند تیشرت و شلوار، ساق و تیشرت، بلوز شلوار، هودی و شلوار ست، مانتو و شلوار اسپرت که بسیار برای بانوان مناسب است و انواع دیگر ست‌های ست اسپرت که همگی استایلی مناسب و دوست داشتنی برای شما فراهم می‌کنند.

خرید لباس اسپرت

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که براساس مد روز پیش می‌روید و به استایل اسپرت و انواع استایل‌های راحتی علاقه‌مند هستید، می‌توانید انواع لباس‌های اسپرت و راحتی را از طریق سایت تولیدی پوشاک اندیشه خریداری کنید. استایل خود را با اندیشه بسازید!

برای یک استایل اسپرت مردانه جذاب اینجا کلیک کنید:

محصولات مردانه

برای داشتن یک استایل اسپرت زنانه منحصر به فرد اینجا کلیک کنید:

محصولات زنانه

در اینجا برخی از انواع محصولات را به شما معرفی می‌کنیم:

  • هودی اسپرت زنانه و مردانه
  • مانتو و شلوار اسپرت زنانه
  •  گرمکن و شلوار مردانه
  •  تیشرت و شلوار مردانه
  •  تیشرت و شلوار زنانه
  • نیم تنه و ساق زنانه و اسپرت
  • ست تیشرت و شلوارک اسپرت مردانه
  • مدل‌های مختلف شلوار اسپرت مردانه در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع
  • انواع تیشرت اسپرت زنانه و مردانه
  • مدل‌های شلوار لگ و گت زنانه

و انواعی دیگر از محصولات لباس راحتی و اسپرت در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع

مطالب مرتبط