پوشاک, مقالات

مدل های ساق شلوار زنانه

مدل های ساق شلوار زنانه

مدل های ساق شلوار زنانه

مدل های ساق شلوار زنانه: معمولا  از لگ ها و ساپورت ها همراه پیراهن های مجلسی و لباس های بلند استفاده می کنیم. استفاده از آنها می تواند بروی تیپ و استایل تاثیر مثبتی داشته باشد.
بهترین جنس لگ ترکیبی از پنبه ها و لاکرا می باشد زیرا بسیار راحت و سبک می باشد. معمولا در فصل تابستان ساپورت ها و لگ های سفید و رنگی استفاده ی بیشتری دارند. ساپورت و لگ با پیراهن کوتاه مخصوصا سارافون بسیار زیبا می شود.

شلوار زنانه | شلوار راحتی زنانه | شلوار ورزشی زنانه | پوشاک زنانه در مشهد

مدل های ساق شلوار زنانه

خرید ساپورت و لگ

لگ پنبه لاکرا ، مدل های لگ و ساپورت،مدل های ساق شلوار زنانه،لباس ، خرید ساق شلواری

البته اگر اجزای مورد نیاز برای ست خود را به صورت صحیح انتخاب کنید .مثلا پیراهن های متناسب با ساپورت و لگ بپوشید. ساپورت های پنبه ای به لباس های گشادتر و همچنین به لباس های بافت بیشتر می آیند. به سراغ مدل های طراحی شده و شلوغ برویم.
ساپورت ها و لگ های سیاه و سفید به همه مدل لباس ها می آید.

اما مدل های ساق شلوار زنانه که طراحی خاصی دارند

فقط مخصوص استایل خاص به خود می باشند. توصیه می شود قبل از خرید آن ها استایل خود را پیش بینی کنید.
گاهی اوقات در نگاه اول طراحی ها زیبا به نظر می آید، اما وقتی آن ها را می پوشید، خوشتان نمی آید و برعکس این مطلب هم صادق است. اما اگر استایل متناسب به این لگ ها را بیابید، خیلی شیک و خوش استایل می شوید. توصیه می شود برای شیک شدن از ساپورت ها و لگ های طرح جین هم حتما استفاده کنید.
اگر فردی هستید که تمام فصول از لگ استفاده می کنید، لگ هایی که جنس چرم دارند را استفاده کنید، زیرا لگ چرمی برای تمام فصول زیباست، مخصوصا اگر آن را با یک نیم بوت ست کنید.

لگ ها می تواند در سالن های ورزشی هنگام ورزش هم استفاده کرد. حتی اگر می خواهید هنگام ورزش، یک لباس راحت بپوشید، لگ پنبه ای بهترین گزینه می باشد زیرا هم سبک است و هم برخلاف شلوارهای ضخیم ورزشی، شما را خوش اندام تر نشان می دهد و در سالن ورزشی اعتماد به نفس بالاتری خواهید داشت.
نمونه لگ و ساپورت برند اندیشه که با جدید ترین مد روز طراحی وتولید وبه صورت عمده فروشی به بازار ارائه می شود. برای خرید عمده ساپورت، ساق و لگ می توانید به سایت شرکت اندیشه مراجعه کنید.

شلوار لگ و ساپورت ، خرید ساق زنانه ، خرید ساق شلواری

نکاتی برای خرید لگ

اگر به فکر خرید لگ خصوصا خرید لگ ورزشی هستید و نمی دانید لگ را با چه لباس هایی ست کنید و بهترین راه خرید لگ چیست با ما همراه باشید.
شلوار لگ یک انتخابی است که هم به اندازه‌ ی کافی به شما احساس راحتی می‌دهد و هم می‌تواند شما را شیک پوش و خوش سلیقه نشان دهد برای خرید لگ باید به نکات زیر بسیار دقت کرد.

انواع لگ:

  1. لگ ورزشی زنانه
  2.  ساق یا لگ تابستانه با پارچه خنک و نازک
  3. لگ زمستانه با پارجه های ضخیم
  4. شلوار لگ طرح جین

زمان خرید لگ باید به تیپ و استایل خود و فصل دقت نمایید. زیرا هر جنس نخی متناسب با هر مکان و هر زمان نمی باشد.

خرید لگ مجلسی

اگر به دنبال خرید لگ مناسب برای مجالس هستید باید به سراغ لگ های خوش فرم و از جنس: ویسکوز یا نخ و یا الیاف مصنوعی مانند چرم مصنوعی باشد، که در این صورت حالتی براق خواهد داشت. معمولا برای خرید لگ برای مهمانی باید بیشتر به مدل لگ دقت کرد تا جنس لگ.

خرید لگ برای تیپ های روزمره:

اگر برای کارهای روزمره به دنبال خرید لگ هستید بهتر از جنس های نخی و نازک استفاده کنید، تا راحتی کافی را داشته باشد و باعث حساسیت پوستی نشود.

خرید لگ ورزشی

برای ورزش لگ یک انتخاب خوب است، زیرا زمان تمرین ورزشی به راحتی می توانید، حرکات کششی انجام دهید، و هم باعث بهبود گردش خون میشود.

ست های جذاب با لگ

  • سعی کنید لگ هایتان را بیشتر با لباس بلند ست کنید پس بهتراست، با شلوار لگ سراغ پوشیدن یک تی شرت با قد تا روی کمریا نیم تنه نروید، مگر در یک محیط ورزشی.
  • بهترین لباس‌هایی که به خوبی با انواع لگ می‌توانند ست شوند، تونیک‌های بلند یا شومیزهایی است که می‌توان پایین آن را به صورت آزاد روی شلوار انداخت.
  • می‌توانید روی تی شرت یک شومیز با دکمه‌ های باز بپوشید تا استایل روزمره‌تان کامل شود.
  • لگ های طرح جین برای تیپ های روزمره یک انتخاب خوب است می توانید لباس هایی را که شلوار جین ست می کردید را با لگ های طرح جین نیز ست کنید.
  • برای ست های ورزشی می توانید از لگ با  تیشرت و یا نیم تنه استفاده کنید که ست زیبایی برای محیط ورزشی می باشد.
  • برای ست های روزمره که از لگ و شومیز بلند استفاده می کنید از گردنبند بلند استفاده کنید تا جذابیت ستتان بیشتر شود.

” نکاتی برای خرید شلوارلگ اندیشه ”
لگ های ورزشی شرکت اندیشه که با جدیدترین مد روز توسط بهترین کارشناسان و طراحان طراحی و تولید و به صورت عمده فروشی به بازار ارائه می شوند.

مطالب مرتبط