استایل ، مد ، فشن ، ترند, پوشاک, مقالات

خرید لباس لی

لباس جین

استفاده از پارچه های جین یا همان پارچه های لی در صنعت پوشاک قدمت طولانی دارد. لباس هایی که از پارچه های لی تهیه میشوند به دلیل همیشه ترند بودن پارچه جین و دوام و ماندگاری بالای آن برای مدت طولانی قابل استفاده هستند. اگر علاقه مند به خرید خرید لباس لی هستید این مقاله را از دست ندهید.

تاریخچه پارچه جین

در اواسط قرن نانزده میلادی یک خیاط با نام جیکوب از نوادای آمریکا با استفاده از متریال پنبه توانست پارچه ای زخیم تولید کند و با نام جین وارد بازار کند. در آن زمان کارگران بسیاری در معادن طلا مشغول به کار بودند و افراد زیادی در بیابانها در جستجوی طلا بودند. این افراد به علت اینکه روزهای متوالی را در معادن و بیابانها میگذراندند نیاز به لباسهایی با استحکام بالا داشتند.

جیکوب یک خیاط معمولی بود او نه دنبال طلا بود و نه دنبال تجارت اما با اینکار شهرت خود را جهانی کرد. از آن زمان به بعد جین یکی از پرطرفدارترین پارچه ها در صنعت نساجی جهان شناخته شد.

روند تولید پارچه لباس های لی

تولید کنندگان برای تولید پارچه لی بیشتر از الیاف پنبه استفاده میکنند، اما الیاف اسپندکس و پالاستین نیز به دلیل داشتن خاصیت ارتجاعی بالا و افزایش ظرفیت کشش نخ مورد استفاده قرار میگیرند. به این نکته هم میتوان اشاره کرد که در رنگرزی لی نخ های تار به رنگ سفید و پودها به رنگ مد نظر آبی، سورمه ای، زغال سنگی یا … در می آید. لباس های لی پس از طی مراحل دوخت سنگشویی میشوند و با استفاده از دستگاه سنگ شور که حاوی سنگ های مختلف و مواد نرم کننده میباشد سنگشویی میشوند.

در کشور ما سالانه تعداد بی شماری لباس لی تولید میشود. مجموعه تولید پوشاک اندیشه نیز یکی از تولیدکنندگان برتر این پوشاک محبوب و پرطرفدار است.

لباس های جین تولید شده توسط برند اندیشه:

کت جین

ما تولید خود را در زمینه  لباس جین با دوخت کت بسیار زیبای اسپرت شروع کردیم. این کت یونیسکس بوده و برای خانم ها و آقایان بسیار شیک و جذاب است. کت لی مدل فرح به دلیل پارچه زخیمی که دارد بسیار مناسب برای فصل پاییز و زمستان است و از جمله لباس های پاییزی بسیار پرطرفدار است. این کت با دو رنگ زغال سنگی و آبی خیلی زود مورد محبوبیت خریداران قرار گرفت و سریعاً تولید مجدد آن آغاز شد.

جلیقه یا وست لی

جلیقه لی مدل رها در حین سادگی بسیار زیبا و تمیز دوخته شد است و طرفداران خاص خود را دارد. ایستایی آن بسیار زیبا است و در دوخت آن دقت بسیاری شده است. این وست مناسب فصل پاییز و بهار میباشد . میتوانید زیر آن هودی یا پولیور بپوشید و بدن خود را گرم و زیبا نگهدارید.

مانتو لی برند اندیشه

یکی دیگر از محصولات محبوب ما مانتوی لی است. این مانتو اسپرت است و با طراحی زیبای خود با دو جیب در جلوی مانتو بدون هیچ مارک و آرم یا حتی جیب نمایی یکی از ساده ترین و پرطرفدارترین مانتو های جین زنانه در تولیدی اندیشه میباشد.

شلوار های جین

دیگر محصول برند اندیشه شلوار های لی زنانه میباشد. مدل این شلوارها بسیار جذاب و خوش پوش است و گذینه بسیار خوبی برای انتخاب برای خانمها میباشد.

شلوارک جین زنانه

اما محصول دیگر ما شلوارک کوتاه زنانه لی است که به نام لیلی تولید شده است که آن را شدیداً به لیدی های ورزشکار توصیه میکنیم. این شورتک لی بعد از سنگشور زاپ دار شده، دم پای آن ریش ریش است و جیبهای کوچکی در پهلوی آن دوخته شده است.

نحوه خرید لباس لی از برند اندیشه

شرکت تولید پوشاک اندیشه با بیش از 25 سال سابقه فعالیت در تولید پوشاک مفتخر است محصولات طراحی شده توسط طراحان شرکت را در تیراژ بالا تولید و به مشتریان گرامی عرضه نماید. چنانچه مایل به خرید عمده لباس لی از برند اندیشه هستید از طریق وبسایت عمده به آدرس andishestyle.com با ما در ارتباط باشید.

و اگر مایل به خرید تک این محصولات هستید از طریق لینک های زیر تصاویر اقدام به خرید کنید و محصول را با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *