استایل ، مد ، فشن ، ترند, دسته‌بندی نشده

انواع لباس‌های زمستانی بچگانه جدید

انواع لباس‌های زمستانی بچگانه جدید

انواع لباس‌های زمستانی بچگانه جدید

در این پست قصد داریم شما را با انواع لباس‌های زمستانی بچگانه جدید برند اندیشه آشنا کنیم. بچه‌ها زود بزرگ می‌شوند و دیگر لباس‌های زمستانی سال گذشته آنها برای امسال مناسب نیستند. ما هرساله برای فصل زمستان فرزندانمان باید لباس‌های جدید بخریم اما آیا با نکاتی که قبل از خرید لباس بچگانه رعایت کنیم آشنا هستیم؟

بچه‌ها زیاد بازیگوشی می‌کنند و جنب و جوش آنان زیاد است؛ بنابراین باید به کیفیت لباس بچگانه به خوبی دقت کنیم. در این مقاله ما علاوه بر معرفی انواع لباس‌های زمستانی بچگانه، نکاتی درباره خرید لباس بچگانه به شما خواهیم گفت.

هودی شلوار مدل ایرسال | ست هودی شلوار دخترانه پسرانه | هودی شلوار دخترانه پسرانه | سویشرت شلوار بچگانه | خرید ست هودی شلوار بچگانه | هودی شلوار پسرانه

در خرید لباس بچگانه به این نکات حتما توجه کنید:

1. ‌دوام و ماندگاری لباس بچگانه را بسنجید

قوام و ماندگاری لباس کودک اهمیت زیادی دارد. اگرچه آنها خیلی زود رشد می‌کنند و دیگر لباس‌هایشان اندازه نیست، اما همان مدتی که قرار است از لباس استفاده کنند، لازم است کیفیت لباس مناسب باشد. کیفیت خوب و ماندگاری جنس لباس بسیار مهم است.

2. الیاف طبیعی با پوست کودک سازگار است

همانطور که می‌دانید پوست کودکان بسیار حساس  و لطیف است. پوست کودکان به دلیل لطافتی که دارد به سرعت نسبت به الیاف مصنوعی واکنس نشان می‌دهد و از طرفی برای کودکان الیاف مصنوعی ضرر دارد. بنابراین سعی کنید لباسی که برای کودک خود انتخاب می‌کنید از الیاف طبیعی نظیر پنبه و کتان تهیه شده باشد.

3. کمیت و کیفیت را باهم در نظر بگیرید

در خرید لباس بچگانه علاوه بر اینکه باید به قیمت لباس توجه کنید باید کیفیت لباس را نیز در نظر بگیرید. همانطور که گفتیم کودکان جست و خیز زیادی دارند؛ بنابراین خیلی مهم است که لباس به راحتی از بین نرود، دچار ساییدگی نشود و زود کهنه نشود.

همواره سعی کنید از فروشگاه‌های لباسی خرید کنید که این دو مولفه را با یکدیگر داشته باشند. قیمت گزاف برای لباس بچه‌ها نپردازید، زیرا آنها در حال رشد هستند و خیلی زود لباس‌ها بلا استفاده خواهند شد.

4. به سلیقه فرزندتان توجه کنید

اجازه بدهید فرزندتان خودش لباس مورد علاقه‌اش را انتخاب کند و شما نیز در انتخاب لباس همراه او باشید. اجازه دهید خودش دست به انتخاب بزند و تصمیم بگیرد. به او آموزش بدهید چطور به بهترین شیوه لباس مورد علاقه‌اش را انتخاب کند.

5. ست زمستانی بچگانه شیک و با کیفیت بخرید!

تولیدی پوشاک اندیشه، یک برند مطرح در زمینه تولید انواع لباس اسپرت و راحتی است. علاوه بر تولید محصولات متنوع زنانه و مردانه، تولیدی پوشاک اندیشه دست به تولید انواع لباس بچگانه با کیفیت زده است. در زیر بخشی از لباس‌های زمستانی بچگانه را برای شما معرفی می‌کنیم.

1. ست لباس زمستانی کاپشن شلوار بچگانه

متریال به کار رفته در پارچه کاپشن شلوار بچگانه، نرم و دارای کشسانی بالا است. نرمی و کشش جنس پارچه  باعث می‌شود کودک شما در لباس احساس راحتی کند و هنگام جست و خیز اذیت نشده و به لباس هم آسیبی وارد نمی‌شود.

ویژگی دیگر کاپشن شلوار بچگانه ایلیا عدم آبرفت و رنگ‌دهی لباس است. طول عمر لباس بالا بوده و به دلیل الیاف به کار رفته در لباس از نفوذ سرما و هدر رفت گرما جلوگیری کرده و مانع نفوذ سرما به بدن کودک می‌شود.

2. لباس بچگانه: هودی شلوار اسپرت

همانقدر که ما از هودی‌ها در فصول سرد زمستان استقبال می‌کنیم، کودکان نیز استفاده از هودی را دوست دارند و از پوشیدن هودی‌ها لذت می‌برند.

الیاف به کار رفته در هودی شلوار بچگانه ایرسال بیلسی ملانژ است که دوام زیادی به لباس بخشیده است. از طرفی یک لباس زمستانی بچگانه مناسب برای فرزندان شماست.

رنگبندی و دوخت این لباس به نوعی است که هم برای دختر بچه‌های زیبا و هم پسربچه‌های دوست داشتنی مناسب است.

3. هودی اسپرت و زمستانی بچگانه

یک هودی جذاب، دوست داشتنی و از همه مهم‌تر تو کرک که بهترین انتخاب برای فصل زمستان است. این هودی اسپرت تو کرک نیز هم برای دختران و هم برای پسران قابل استفاده است.

4. کاپشن شلوار بچگانه طرحدار

بچه‌ها لباس‌های طرحدار را بسیار دوست دارند. اگر شما نیز به دنبال کاپشن شلواری طرحدار هستید این ست زمستانی بچگانه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ست کاپشن شلوار دارای دوام بالایی است و متریال به کار رفته در آن هم باعث عدم نفوذ سرما می‌شود و هم ماندگاری و کیفیت بالایی دارد.

5. ست کاپشن شلوار جدید

یک استایل جذاب و خاص برای فرزند شما! پیشنهاد می‌کنم این مدل ست کاپشن شلوار را از دست ندهید. علاوه بر اینکه این ست براساس مد روز طراحی شده، راحتی زیادی برای فرزند شما دارد و هنگام بازی و جست و خیز دست و پا گیر فرزندتان نمی‌شود و گرمای خوبی دارد.

خرید لباس بچگانه

انواع دیگر لباس بچگانه:
  • تیشرت شلوار بچگانه
  • شلوار بچگانه
  • پیراهن دخترانه
  • سرهمی دخترانه
  • شورت بچگانه

مطالب مرتبط

یک نظر در “انواع لباس‌های زمستانی بچگانه جدید

  1. سارا نعیمی گفت:

    لباس های ست بچگانه تون واقعا عالیه
    و ماندگاری و کیفیت بالایی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *