آموزش های ساده و کاربردی, مقالات

ترفند های جالب مرتب کردن کمد لباس

ترفند های جالب مرتب کردن کمد لباس

ترفند های جالب مرتب کردن کمد لباس

تا به حال به اهمیت مرتب بودن کمد لباستان اندیشیده اید؟ اگر از جمله افرادی هستید که با اینکه تعداد زیادی لباس دارید اما هیچ گاه نمی دانید که چه بپوشید. یا بدتر از آن هرروز با لباس های تکراری در جامعه ظاهر می شوید، کمد خود را اصولی مرتب کنید! امروز ما به شما ترفند های جالبی که می توانید به وسیله آن کمد لباس خود را مرتب و مدیریت کنید را خواهیم گفت.

برای  تغییر دکوراسیون کمد از یک مشاور یا متخصص معتبر که می تواند برنامه های شما را عملی کند، کمک بگیرید. استفاده از ایده های دیگران برای نظم بخشی بسیار کمک کننده است.

نوسازی کمد لباس / ترفند های جالب مرتب کردن کمد لباس / کمد لباس شیک | کمد لباس زیبا ومرتب

برای ایجاد فضای بیشتر در کمد می توانید بخش های دیگری را برای ذخیره لوازم جانبی مانند کمربند، جواهرات، گیره های مو و غیره در کمد نصب کنید.

مرتب کردن کمد لباس| کمد لباس شیک | کمد لباس زیبا و شیک داشته باشید

ترفند های جالب مرتب کردن کمد لباس

با بازسازی کمد لباس علاوه بر افزایش فضا می توان دکوراسیون شیکی ایجاد کرد و کارایی خود را بهبود بخشید. و فضای بیشتری برای نگهداری لباس بوجود آورد.

زمانی که صحبت از مرتب کردن کمد لباس می شود شاید هزینه های گزاف برای تغییر دکوراسیون اولین چیزی باشد که به ذهن شما بیاید اما با کمی خلاقیت می توانید به راحتی خودتان کمدتان را مدیریت کنید.

یکی از ترفند های مرتب کردن کمد لباس، مدیریت قفسه هاست

مدیریت کمد لباس امر بسیار مهمی است زیرا بهم ریختگی لباس و کمد دکوراسیون منزل را نیز بی نظم نشان می دهد، بنابراین از شر لباس های بی استفاده و غیر ضروری خلاص شوید.

تصمیم بگیرید و همه لباس های خود را با جزئیات مرتب کنید. با این کار لباس هایی را که متناسب با سبک اندازه و خواسته های شما باشد پیدا خواهید کرد.

به هم ریخته بودن لباس ها ما را دچار سردرگمی کرده و گاها باعث می شود تا وسایل ضروری از کمد شما گم شوند، و پس از خریداری لباس جدید به صورت غیر منتظره لباس مورد نظرمان نیز پیدا شود و یا شاید آن را فراموش کرده باشیم.

گاهی علت اصلی سردرگمی ما در لباس پوشیدن این است که لباس هایمان نظم ندارد و پراکندگی آن سبب بی حوصلگی و سرگردانی می شود. بنابراین کمد لباس خود را به چندین بخش تقسیم بندی نمایید نمونه ای از تقسیم بندی به شرح زیر است:

  1. قسمت لباس های تاشو مانند شلوار های جین و لباس های ازاین دست.
  2. لباس های سبک مانند: تیشرت زنانه یا مردانه ، نیم تنه، تاپ، تونیک و…
  3.  قسمت لباس های آویز مانند: پیراهن شلوار، کت شلوار، مانتو و…
  4. بخش لباس های زیر
  5.  لوازم جانبی و اکسسوری مانند: شال و روسری، کمربند، گیره سر و…
  6. قسمتی برای کیف و کفش

قفسه ها را تقسیم بندی کنید

شما با کمترین امکانات میتوانید قفسه ها و کشو های کمد را به بخش های دیگری تقسیم کنید تا زمان چیدن لباس و دیگر موارد در قفسه بهم ریختگی و بی نظمی را شاهد نباشید.

جای مشخصی برای هر لباس در نظر بگیرید سپس، شروع به تنظیم قفسه ها کنید، ما در ادامه برخی تصاویر برای ترتیب دادن به کشوهای کمد را نشر میدهیم، با ایده گرفتن از این موارد و خلاقیت خودتان، کمد لباس خود را به بهترین شکل ممکن نظیم بدهید.

ترفندهایی برای مرتب کردن کمد لباس,فنگشویی کمد و لباس

برای اکسسوری و لوازم کوچک جای مخصوص بسازید

گذاشتن لوازم ریز و کوچک در کنار دیگر لوازم سبب در هم ریختگی ونامرتب دیده شدن دیگر بخش های کمد لباس میشود، بنابراین بهتر است به این موارد اهمیت بدهید و برایشان جایگاه خاصی ترتیب بدهید.

خلاص شدن از شر لباس های اضافه

نکته اصلی در مورد نوسازی کمد لباس توصیه ای است که ما می خواهیم به شما ارائه دهیم اینست که با پاک کردن تمام لباس های غیر ضروری و وسایلی که قبلاً آنها را نمی پوشیدید، کارتان را شروع کنید.

اگر چیزی دارید که بیش از یک سال نپوشیده اید یا از آن استفاده نکردید ، وقت آن است که به فکر خلاص شدن از شر آن از کمد لباس خود باشید. بهترین راهی پیشنهادی این است که آنها را برای به دیگران اهدا کنید.

اگر در حال آماده سازی برای بازسازی کمد خود هستید به رنگ آمیزی آن نیز فکر کنید این کار محیط را زنده کرده و بسیار روحیه بخش است

تمیز کردن کمد و رنگ آمیزی دیواره های کمد باعث ایجاد نشاط و طراوت می شود و ارزش افزوده ای به آینده کمد شما می دهد تا به کمد دلخواه رویایی شما تبدیل شود.

روش کلی برای مرتب کردن کمد لباس

1- برای کمد لباس خود اساس و پایه تعیین کنید

روشهای مختلفی برای ساختن اساس کمد وجود دارد. براساس فصل و یا رنگ و یا بلندی لباس، البته ما به شما توصیه میکنیم براساس کلیدی بودن لباستان آن رامرتب کنید.

بنابراین لباس یا مانتویی که بیشتر از همه به آن احتیاج دارید دردسترس قرار دهید و لباس های دیگر را با آن هماهنگ می کنید درنزدیکی آن قراردهید وبه همین ترتیب پیش بروید.

2- از تکنیک یکی داخل یکی خارج استفاده کنید

این روش کمک می کند تا کمد لباس شما به مرور زمان از چیز های مختلف انبار نشود.

در این روش هرگاه لباس جدیدی تهیه کردید یک لباس که کمتر استفاده میکنید یا دیگر قدیمی شده ببخشید و یا ریدیزاین کنید.

3- برنامه منظم برای مرتب کردن کمد خود داشته باشید

شما باید برنامه منظمی برای مرتب کردن کمد لباس و حذف لباسهای بدون استفاده و کهنه در فصول مختلف سال داشته باشید. هر چه لباس های شما بیشتر باشد این کار باید در فواصل زمان کمتری انجام بگیرد.

اگر به این مورد توجه نکنید، کمد لباس شما از لباس های بلا استفاده پر خواهد شد، و شما را دچار سردرگمی میکند، بگونه ای که همیشه لباس دارید و هیچوقت لباس ندارید

4- جای مشخص برای هر لباس

سعی کنید برای هرلباس کیف و یا کفش جای مشخصی درنظر بگیرید و بعد از هر بار استفاده آن را به جای قبلی خود بازگردانید.

به این ترتیب سرعت شما در پیدا کردن لباسها به طرز چشم گیری افزایش می یابد.

عمده فروشی لباس تابستانی

در داخل کشورمان تولیدکنندگانی موفقی در زمینه ی تولید انواع مدل ها و طرح های لباس ورزشی، اسپرت، راحتی، رسمی و… فعالیت می کنند شرکت پوشاک اندیشه نیز سالیان سال با تولید لباس ورزشی، راحتی و اسپرت، به برندی شناخته شده تبدیل شده است که می تواند با لباس های خود رنگ تازه ای به کمد شما ببخشد.

فروش عمده ی تیشرت خام

  •  تیشرت تبلیغاتی
  •  تاپ شلوارک مردانه
  • تیشرت شلوارک زنانه
  •  لباس خواب مردانه
  •  لباس ورزشی زنانه
  •  شلوارک کتان مردانه
  •  لباس ورزشی مردانه
  •  لباس خواب زنانه

مطالب مرتبط