پوشاک, دسته‌بندی نشده

طراحی لباس فرم و یونیفرم سازمانی

طراحی لباس فرم و یونیفرم سازمانی, لباس فرم سازمانی, یونیفرم, طراحی لباس

طراحی لباس فرم و یونیفرم سازمانی

اکثر کسب و کارها این روزها به دنبال طراحی لباس فرم هستند. طراحی فرم و یونفرم سازمانی نیاز به دانستن برخی نکات دارد و بهتر است این کار را به اهل فن آن بسپارید! داشتن لباس فرم برای کسب و کار شما بسیار ضروری است، چراکه علاوه بر رسمیت بخشیدن به کار شما، برای راحتی پرنسل شما نیز ضروری است. در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداهت که چرا لباس فرم اهمیت دارد.

طراحی لباس فرم,یونیفرم, یونیفرم سازمانی, طراحی لباس, اهمیت لباس فرم برای سازمان‌ها

 

 اهمیت لباس فرم سازمانی

یکی از ابتدایی‌ترین کارها برای ایجاد نظم و اتحاد در بین پرنسل، طراحی لباس فرم و یونیفرم سازمانی مخصوص کسب و کار شماست. این کار باعث می‌شود کارکنان شما همگی در یک سطح و با نظم منسجم قرار بگیرند. اما اهمیت لباس فرم دیگر در چه مواردی است؟

1. برندینگ شما را نشان می‌دهد

اینکه شما برای پرسنل خود لباس فرم تهیه کرده‌اید و همگی دارای یک نظم خاص هستند بر روی برندیگ شما اثرگذار است و مشتری متوجه این نکته خواهد بود که کار شما اصولی است و شما برای جزئی‌ترین موارد نیز اهمیت قائل هستید. همچنین پرستیژ کاری شما بالا خواهد رفت.

2. ایجاد هماهنگی و نظم در کار شما

بیاید یک فروشگاه را تصویر کنید. در این فروشگاه شلوغ که هرکسی مشغول خرید هستند شما برای خرید وسیله مد نظر خود نیاز به راهنمایی دارید اما نمی‌توانید کارکنان را از مشتریان تشخیص دهید چرا که آنها هیچ فرم و لباس مشخصی با لوگوی فروشگاه ندارند. اهمیت لباس فرم در اینجا خود را نشان می‌دهد!

شما با انتخاب لباس فرم برای پرنسل خود یک نظم و هماهنگی ایجاد می‌کنید، که هم برای پرنسل شما مطلوب است و هم مشتریان شما از این کار رضایت خواهند داشت.

3. برابری بین کارکنان و پرنسل سازمان

اینکه تمامی کارکنان شما از لباس یکدست و مرتب استفاده کنند، باعث برابری آنها خواهند شد. آنها متوجه خواهند شد که همگی در یک سطح هستند و برابری نسبت به یکدیگر ندارند. البته شما می‌توانید برای مدیران خود، سرپرست‌های بخش لباس متفاوتی طراحی کنید تا قابل تشخیص باشند.

4. هزینه کمتر برای کارکنان و کارآیی بیشتر

داشتن لباس فرم هماهنگ برای کارکنان نیز به صرفه  و مطلوب است. دیگر نیاز نیست آنها هر روز به این مسئله فکر کنند که: امروز چه بپوشیم؟ لباس فرم هم باعث کاهش هزینه برای آنهاست و هم تمکرز آنها را از روی دغدغه برای پوشش برمی‌دارد و به سمت افزایش کارآیی آنها می‌برد.

5. جلب اعتماد مشتری

این نکته را اصلا دست کم نگیرید! مشتری شما در اولین برخورد با شرکت شما به هویت بصری دقت می‌کند. بخشی از این هویت بصری هم لباس فرم و یونیفرم  کارکنان شما است. وقتی آنها ببیندد همه چیز مرتب و دارای پرستیژ است اعتمادشان به سمت شما جلب می‌شود.

اهمیت لباس فرم برای سازمان‌ها, طراحی لباس فرم, طراحی یونیفرم, لباس فرم سازمانی, لباس رسمی

خصوصیات مهم یونیفرم سازمانی

خب از اهمیت لباس فرم سازمانی برای شما گفتیم. اما این نکته هم مهم است: یک لباس فرم باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ لباس فرم و یونیفرم شرکت شما باید طوری باشد که هم خودتان و هم کارکنان آن را تایید کنند! اما این خصوصیات چه مواردی هستند؟

1. طراحی مناسب

طراحی لباس را هرگز دست کم نگیرید! این خیلی مهم است که شما با توجه به نوع کار، نیاز پرنسل، برندینگ شرکت و استاندارهایی که برای یک لباس فرم لازم است، یونیفرم مناسب خود را طراحی کنید. این موضوع را باید به متخصصین طراحی بسپارید تا آنها با توجه به نیازی که شما دارید، لباس فرم موردنظرتان را طراحی کنند.

2. راحتی لباس

کارکنان شما قرار است زمان خیلی زیادی را با لباس فرم بگذارنند. اگر در لباس خود راحت نباشند، نمی‌توانند به درستی کار کنند. لباس فرمی که ویژگی راحتی را ندارد پرسنل شما را خسته خواهد کرد و ح-س رضایت بخشی نخواهند داشت.

3. شیک و زیبا بودن

این مولفه بسیار مهم است؛ چراکه در بالاتر هم به شما گفتیم که یک لباس فرم سازمانی بر روی برندیگ شما اثرگذار است، بنابراین مهم است که یونیفرم شیک و زیبا باشد.

4.مطابق با رنگ سازمانی

اگر قرار است یک لباس فرم خوب طراحی کنید پس بهتر است، رنگ‌های سازمانی را نیز در نظر بگیرید. این ینگ‌ها شال: مشکی، سورمه‌ای، طوسی، بژ و اغل رنگ‌های تیره هستند. اگر قرار است از رنگ روشن استفاده کنید باید یان نکته را به شما بگوییم که فرم با رنگ روشن باعث می‌شود لکه‌ها به راحتی روی آن دیده شوند و در اثر شستشوی زیاد عمر کوتاهی خواهند داشت.

طراحی لباس فرم سازمانی اندیشه

برای طراحی لباس فرم و یونیفرم سازمانی، شرکت تولیدی پوشاک اندیشه آماده خدمت رسانی به شما عزیران است. ما با در اختیار داشتن بهترین تیم طراحی و حرفه‌ای‌ترین‌ها برای شما لباس مدنظرتان را طراحی خواهیم کرد. شما حتی می‌توانید این روند را به صورت مجازی پیش ببرید و در کمترین زمان سفارش خود را تحویل بگیرید. ما در زمینه سفارش دوخت و دوخت سفارشی تخصص لازم را داشته و در کنار طراحی قوی به درستی نیاز شما را برطرف خواهیم کرد.

از جمله دیگر خدمات تولیدی پوشاک اندیشه  عبارت است از:

  • سفارش دوخت انواع لباس فرم
  • دوخت سفارشی به صورت عمده
  • طراحی لباس سازمانی
  • انواع چاپ تی‌شرت
  • فروش تیشرت تبلیغاتی
  • دوخت لباس کارگران
  • سفارش دوخت با پارچه
  • عمده فروشی لباس گرم زیر مردانه

مطالب مرتبط

یک نظر در “طراحی لباس فرم و یونیفرم سازمانی

  1. علی شریفی گفت:

    توضیحات تون در مورد یونیفرم سازمانی خیلی عالی بود
    موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *