پوشاک, مقالات

ست بلوز و شلوار مردانه سوشیانت

ست بلوز و شلوار مردانه سوشیانت

مدل ست بلوز و شلوار مردانه سوشیانت یکی از جدیدترین تولیدات پوشاک اندیشه میباشد ، این لباس ست مردانه دارای رنگبندی ، طراحی و سایز های متفاوت است که به توضیح آن میپردازیم .

ست بلوز و شلوار مردانه سوشیانت

خرید عمده ی لباس مردانه

نام گذاری سوشیانت

سوشیانت یک نام ایرانی است ، و ریشه ی آن به آیین زرتشت باز میگردد ، علت نام گذاری این بلوز شلوار مردانه به نام سوشیانت ، بخاطر سودمندی آن است .

طبق تحقیق در ویکی پدیا : واژهٔ سوشیانت اسم فاعل ساخته شده با پیشوند -انت از مصدر آینده سو است. واژه «سوشیانس» که از ریشه «سو» به معنی سودمند است .

در کتب کهن زرتشتی آمده که با ظهور سوشیانت این صاحب‌زمان زرتشتی جهان پر از عدل و داد کند و نظم نوینی برپا شود و ظلم و ستم از بین می‌رود. پس از ظهور وی همه مردم متدین خواهند بود و دوستی و مهربانی را پیشه خود خواهند ساخت؛ و از آن جا که مردم، گوسفندکشی و گوشت‌خواری را به کنار می‌گذارند نیروی آز کم می‌گردد. برکت زیاد می‌شود و گرسنگی از بین خواهد رفت.

در زمان او سال‌ها ۳۶۵ روزه خواهند بود و کبیسه ندارند.
به وسیله دعای سوشیانت، «دیو آشموغ» که نمادی از شرک و گمراهی و دروغ است خواهد درگذشت و سوشیانت با کمک یاران خود به نبرد با اهریمن خواهد شتافت او پنج بار، یشت می‌کند که در هر یَشت او، یک پنجم اهریمنان، نابود خواهند شد.

سوشیانت راه زرتشت را پیش می‌گیرد. در زمان او خوراک مردم، هفده سال از گیاهان است و سی سال از آب تغذیه می‌کنند و ده سال نیز خوراک مردم، مینوی است. پس از آن که سوشیانت، جهان را از نو کرد، فَرَشگرد (رستاخیز) انجام خواهد شد ..

ست لباس مردانه

ست بلوز و شلوار مردانه سوشیانت

این بلوز شلوار راحتی مردانه پنبه ای می باشد

این بلوز شلوار از 90 درصد پنبه و 10 درصد ترویرا تهیه شده است ، همانطور که میدانید پنبه یک فیبر طبیعی است ، که در تولید لباس ورزشی مردانه و زنانه ، لباس راحتی مردانه و زنانه ، انواع تیشرت و شلوار مردانه کاربرد فراوانی دارد .

علت استفاده ی آن در تقریبا تمام پوشاک مردانه ، پوشاک زنانه و مخصوصا پوشاک کودک و نوزاد :

  • ضد آلرژی بودنش
  • نرم و راحتی
  • دارای قدرت تنفس
  • سبک
  • جاذب بالای رطوبت

طراحی و رنگبندی

این ست لباس مردانه در ترکیب رنگی های جذاب و متنوع تهیه شده است ، رنگ های جوانپسند و پرشور سبب محبوبیت این مدل گشته است .

علاوه براین برش های زیبا و متفاوتی دارد ، یک آستین آن رنگی تفاوت دارد و دوباره از رنگ تنه ی اصلی در مچی پیراهن بکار رفته است که آن را منحصر بفرد کرده است .

فروش عمده ی لباس مردانه

برای خرید عمده ی ست لباس مردانه به نمایندگی های فروش محصولات اندیشه مراجعه کنید یا از طریق سایت مستقیما درخواست دهید .

https://atpo.ir/new/%d8%b3%d8%aa-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%ae%d9%84%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%87-%db%8c-%d8%b1%d9%86%da%af-%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3/

مطالب مرتبط