پوشاک, مقالات

خرید مانتو اسپرت پاییزی

خرید مانتو اسپرت پاییزی

خرید مانتو اسپرت پاییزی

11 مدل مانتو اسپرت پاییزی

1-مانتو اسپرت پاییزی مدل عاشقانه برند اندیشه

مانتو اسپرت پاییزه

  • مانتو اسپرت زیپ دار مدل عاشقانه
  • کلاهدار دو رنگ
  • پارچه گالکسی لاکرا: استفاده از نخ میکروفیلامنت در پشت پارچه گلکسی تن خور بسیار لطیفی دارد و به دلیل استفاده از لایکرا ( کش ) که هم به راحتی پوشش بسیار کمک می‌کند و هم در سایزهای مختلف قابل استفاده است. این مانتو مناسب فصل پاییز و بهار می باشد؛ رنگبندی شیک و منحصر بفرد است.

2- مانتو اسپرت کلاه دار دخترانه مدل ترانه

مانتو اسپرت کلاه دار دخترانه مدل ترانه

کیفیت پلی استر: دوام و مقاومت پارچه پلی استر بسیار زیاد است. به همین خاطر لباس هایی که از جنس پارچه پلی استر هستند خیلی دیر دچار ساییدگی، پوسیدگی، چروک می شوند این ویژگی ها باعث محبوبیت پارچه پلی استر در صنعت مد و پوشاک شد.

3- مانتو اسپرت پاییزه مدل شیرین

مانتو اسپرت پاییزه مدل شیرینکیفیت پلی استر پنبه: نخهای ترکیبی پنبه پلی استر از پرتقاضاترین نخهای ترکیبی در بازار نساجی هستند. استحکام و درخشندگی پلی استر با نرمی و لطافت پنبه ادغام می شود و از ترکیب این دو محصولی تولید می شود که خواص نرمی،مقاومت، راحتی را با هم دارد. محصولات بسیاری از نخ پنبه-پلی استر تولید می شوند. در بیشتر موارد درصد پنبه بیشتر از پلی استر است تا محصول نهایی نرم ،راحت و با پوست سازگار باشد.

4- مانتو پاییزه اسپرت مشکی مدل هی تمی

مانتو پاییزه اسپرت مشکی مدل هی تمی

کیفیت ویسکوز: خاصیت ارتجاعی کمی به نسبت مدل های طبیعی دارد به این شکل که تن خور خشک تری پیدا خواهد کرد و همین پایین بودن کشسان یا ارتجاع آن سبب می گردد تا به سادگی چروک شود. اگر به پارچه های تمام ویسکوز بازار دقت کرده باشید دقیقا گویای همین جمله بالاست زیرا به شدت چروک شده و دائما نیاز به اتو کشیدن دارند.

5- مانتو پاییزه اسپرت مشکی مدل رایا

مانتو پاییزه اسپرت مشکی مدل رایا

کیفیت ویسکوز: ظاهر درخشان و براقی به نسبت پارچه های پنبه ای دارند، زیرا پارچه های پنبه ای کدر تر بوده و با دیدن آن به فکر رنگ های کدر می افتید اما پارچه ویسکوز و خصوصا پلی استر برق خاصی در جنس و الیاف پارچه به صورت اولیه وجود دارد. اما اگر پارچه ویسکوز را داخل آب جوش بیندازید این برق از بین رفته و به مرور زمان کدر می شود.

6- مانتو اسپرت پاییزه مدل چلچله

کیفیت مولینه غواصی: این لباس ها  هرگز چروک نمی شود، در مقایسه با پارچه ریون می توان گفت که پارچه غواصی ضخیم تر است، به همین دلیل برای دوخت مانتو و شلوارهای خانم ها بیشتر به کار می رود.

7- مانتو اسپرت پاییزی مدل آرشیدا

مانتو اسپرت پاییزی مدل آرشیدا

کیفیت پلی استر لاکرا: شباهت زیادی به پارچه پلی استر با این تفاوت که از لاکرا هم در بافت آن استفاده می شود.
استفاده از نخ لاکرا در این منسوج باعث ایجاد حالت کشسانی می شود. به دلیل حالت کشی خوب می توان از این پارچه برای لباسهای چسبان استفاده کرد.

8- مانتو اسپرت پاییزه مدل پانیا

9- مانتو اسپرت پاییزه پنبه پلی استر مدل ریحانه

مانتو اسپرت پاییزه پنبه پلی استر مدل ریحانه

پنبه پلی استر: پلی استر پنبه را می توان در قابلیت ضد چروک بودن آن مشاهده کرد. در واقع انعطاف پذیری الیاف پلی استر بسیار بالا بوده و لذا هرگز چروک و جمع نمی شوند؛ و در عین حال به آسانی شسته شده و در کم ترین زمان خشک می شوند. این مانتو گرم و سبک بوده، از مقاومت بالایی برخوردار است و لذا در گذر زمان شکل بافت خود را از دست نمی دهد.

10- مانتو اسپرت پاییزه مدل جانان

مانتو اسپرت پاییزه مدل جانان

کیفیت پلی استر پنبه

11- مانتو اسپرت پاییزه مدل آترین

مانتو با کیفیت فلامنت لاکرا: لاکرا پارچه ایست که قدرت کشسانی خوبی دارد و بسیار راحت و لطیف میباشد. فلامنت لاکرا بعلت وجود الیاف لاکرا به شما احساس راحتی و رضایت مندی می بخشد و لباس هایی با این ترکیب در برابر سایش و پرز شدن بسیار مقاوم است.
همچنین پارچه ی فلامنت لاکرا مقاومت در شستشو و دارای ماندگاری بالایی است به همین علت هنگام پروسه شستشو، هیچگونه تغییری در آن دیده نشود. این پارچه در زمان شستشو حالت اولیه آن هیچ تغییری ایجاد نمی شود.یک تیشرت شلوار مردانه یا ست بلوز شلوار مردانه که در آن لاکرا بکار رفته باشد زانو نمی اندازد.
خرید عمده مانتو پاییزه

مطالب مرتبط