پوشاک, مقالات

خرید عمده تیشرت مردانه

خرید عمده تیشرت مردانه

خرید عمده تیشرت مردانه

افراد در خرید پوشاک مردانه به دو گروه تقسیم میشوند افرادی که ترجیه میدهند لباس رسمی بپوشند و افرادی که طرفدار پوشیدن لباس رسمی نیستند و اکثر این افراد لباس اسپرت و تیپ اسپرت را ترجیح میدهند. معمولا تیشرت مردانه و تیشرت شلوار مردانه برای هر دو سلیقه مناسب هستند یک لباس اسپرت که اصولا به هر فردی با هر سایز و هر اندمی زیباست. فقط باید چند نکته کوچک را در انتخاب آن لحاظ کنید. خرید عمده تیشرت مردانه در گذشته از تیشرت تک به عنوان زیرپوش و لباس زیر استفاده میشد، رفته رفته از این تیشرت ها به عنوان لباس راحتی و سپس به لباس دائمی و بسیار مورد نیاز در زندگی روزمره قرار گرفت.

خرید عمده تیشرت مردانه | خرید تیشرت مردانه | خرید عمده تیشرت پنبه

نکات مهم در خرید تیشرت مردانه

تی شرت مردانه و پولوشرت مردانه همواره از پرطرفدارترین ها هستند. مخصوصا برای فصل گرم سال ست تیشرت شلوار مردانه همیشه از محبوبیت بالایی برخوردار است و میتواند بعنوان یک لباس راحتی مردانه، لباس ورزشی مردانه و لباس ست مردانه برای محیط کاری غیر اداری استفاده شود. برای خرید این لباس ها باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. در ادامه به شما خواهم گفت که 8 نکته مهم در خرید تیشرت مردانه چیست؟

1- تیشرت شما باید سایز مناسبی داشته باشد

تیشرت مردانه نباید تنگ یا گشاد باشد. پس تیشرتی را برای خرید و پوشش انتخاب کنید که فیت تنتان و هماهنگ با فرم بدن شما باشد.

از طرفی طول آستین تیشرت نه باید کوتاه و نه بلند باشد. بعلاوه طول اندازه آن که باید با توجه به اندازه بالاتنه شما هماهنگی داشته باشد. همه این اندازه ها را در اتاق پرو یا با قرار دادن تیشرت روی تن خود در مقابل آینه بررسی کنید و سپس اقدام به خرید کنید.

2- یقه ی تیشرت در انتخاب و خرید تیشرت بسیار مهم است

تیشرت ها در انواع یقه های هفت، گرد، سه دکمه و ایستاده وجود دارد، پس با سلیقه و اندازه طول گردن خود در خرید به آنها دقت کنید. چون یقه های هفت، گردن و قد شما را کشیده تر یا یقه های خیلی باز شما را چاق تر از سایز واقعی خود جلوه می دهد و ظاهر چندان خوبی ندارند. پس اگر گردن کوتاه و قد کوتاهی دارید از تیشرت استین کوتاه یقه هفت استفاده کنید. اگر شما نسبت به سایرین صورت کشیده تری دارید از یقه ی گرد برای تیشرتتان استفاده کنید، این نوع تیشرت برای شما مناسب تر است.

3- رنگ تیشرت بسیار مهم است

از آنجا که تیشرت ها بعد از خرید به یکی از راحت ترین و پرطرفدارترین پوشش های شما تبدیل خواهند شد، رنگ هایی را انتخاب کنید که با هر پوششی هماهنگی دارند و همیشه چشم نواز هستند. مشکی، آبی تیره، طوسی، سرمه ای و سبز یشمی رنگ های کلاسیکی هستند که بعد از پوشش به ظاهر شما نمای دیگر می بخشد.

مسلما برای فصل های گرم سال باید از رنگ های تیره دوری کنیم و با رنگ های روشن همراه شویم. بهترین رنگ برای این لباس تابستانی مردانه، تیشرت مردانه سفید، لیمویی، صورتی و دیگر رنگ های روشن است. همچنین اگر علم رنگ درمانی را نیز بدانیم میتوانیم لباسی بخریم که در درمان بیماری ها نیز به یاری ما بیاید.

4- بهترین پارچه برای تیشرت مردانه پنبه است

بهترین جنس تیشرت لباس پنبه ای است زیرا پنبه مزایای زیادی دارد و بهترین نوع تیشرت مردانه را میتوان از آن تولید کرد، و برای لباس راحتی مناسب ترین نوع است. اکثر لباس ورزشی ها با این پارچه تولید میشوند. بیشتر تولید کنندگان پیراهن مردانه، تیشرت و بلوز مردانه در سراسر جهان از پنبه خالص استفاده می کنند تا لباس های خود را تولید کنند. 

  1. پارچه ی پلی استر: پلی استر یک انتخاب ارزان است.
  2.  ابریشم: ابریشم نرم و راحت است هرچند من برای فصل گرم سال آن را پیشنهاد نمیکنم.
  3. کتان: کتان ویژگی هایی مانند پنبه دارد، با این تفاوت که خنک تر است و چروک پذیری آن نیز بالا است.

5- تیشرت همواره مد روز است

این تیشرت شلوار های مردانه با توجه به مد روز به هیچ عنوان از مد نمیافتد و همیشه شیک خواهد بود مد لباس یعنی حداقل داشتن یک تیشرت شیک در کمد لباس هایتان زیرا تیشرت با شلوار جین بهترین ست لباس برای شما می باشد.

6- آستین تیشرت مردانه

آستین های تیشرت همیشه باید تا روی بازو هایتان برسد، هر چقدر آستین ها بلند تر باشد شما کمتر در معرض اشعه های مضر خورشید قرار میگیرید اگر بتوانید یک بلوز مردانه نخی بخرید از همه بهتر است.

7- قد استاندارد تیشرت

قد تیشرت یا پولو نباید خیلی بلند باشد که زیپ را کاملا بپوشاند، باید نیمی از زیپ شلوار را بپوشاند.

البته این روز ها تیشرت های بلند و گشاد را جوانان بیشتر میپسندند.

8-تیشرت مناسب برای مردان چاق و لاغر

افراد چاق: اگر شکم بزرگی دارید تیشرت خیلی تنگ نخرید که که تمام قسمت های برجسته بدن شما را لو میدهد. از تیشرت با طرح های بزرگ و شلوغ استفاده نکنید، رنگ های تیره را انتخاب کنید، از الگو های ظریف و خطوط عمودی استفاده کنید تا پر بودن اندامتان را کم تر نشان دهد.

افراد لاغر: اگر بیش از حد هم لاغر هستید، تیشرت خیلی تنگ را انتخاب نکنید، خیلی گشاد هم توصیه نمیشود، بهتر است تیشرت کمی گشاد باشد تا بدن شما را بی عیب و نقص نشان دهد.

خرید تیشرت و خرید تیشرت شلوار مردانه برند اندیشه

تولید پوشاک اندیشه برند برتر پوشاک راحتی و اسپرت مردانه، بزرگترین تولید کننده ی انواع ست تیشرت شلوار مردانه، ست بلوز شلوار مردانه و…  می باشد.

برای مشاهده ی مدل های مختلف تیشرت و تیشرت شلوار مردانه کلیک کنید.

برای دریافت اطلاعات خرید کلیک کنید.

مطالب مرتبط