پوشاک, مقالات

خرید ست لباس راحتی مردانه و زنانه

خرید ست لباس راحتی مردانه و زنانه

خرید ست لباس راحتی مردانه و زنانه

خرید ست لباس راحتی مردانه و زنانه: لباس یکی از ضروریات اساسی انسان است. انتخاب لباس به خواسته ها و نیازهای فرد بستگی دارد. خرید یک قطعه خاص لباس می تواند تحت تأثیر بسیاری از عوامل مانند نیاز، زیبایی و راحتی باشد.

لباس باکیفیت بخرید - برند اندیشه

اینکه دلیل پوشیدن لباس خاصی به دلیل ضروریات اساسی باشد، تحت تأثیر قرار دادن شخصی یا محافظت از آن، راحتی یک ضرورت است. با پیشرفت علم، پیشرفت زیادی در کیفیت زندگی ایجاد می شود، که باعث می شود انتظارات کاربران از نظر راحتی در لباس، با توجه به فعالیت هایی که انجام می دهند و محیط همیشه در حال تغییر، افزایش یابد.

این خواسته ها محققان را بر آن داشته است تا در زمینه راحتی لباس تحقیق کنند و دریابند که چه پارامترهایی برای رسیدن به تناسب راحتی دخیل هستند. به طور کلی، لباس به طور گسترده ای به سن، بهداشت، محیط، آب و هوا، موقعیت، موقعیت اجتماعی، زمینه اقتصادی، حرفه، دین و قلمرو بستگی دارد.

لباس راحت چه ویژگی هایی دارد؟

قضاوت در مورد راحتی موضوع بسیار پیچیده است، زیرا آنچه برای یک نفر راحت است ممکن است برای دیگری راحت باشد یا نباشد. این امر تعریف راحتی لباس را دشوار می کند. راحتی لباس حالتی از رضایت است که نشان دهنده تعادل فیزیولوژیکی، روانی و جسمی در فرد است. دو عامل اصلی تعیین کننده لباس راحتی است:

  1. عوامل خارجی مانند درجه حرارت محیط، رطوبت، باد، تأثیرات فرهنگی و اجتماعی که بر راحتی لباس تأثیر می گذارد.
  2. و همچنین عوامل داخلی مانند میزان متابولیسم افراد، سطح فعالیتها، موقعیت اقتصادی و بهداشتی، تجارب اجتماعی و موقعیتهای روانی در ایجاد سطح راحتی در لباس نقش اساسی دارند.

عوامل موثر در راحتی لباس

از کل مطالب فوق می توان گفت، به طور خلاصه راحتی لباس نتیجه شبکه ای از فعالیت ها و احساسات مختلف فیزیولوژیکی، روانی و حسی است. فیزیولوژی ترمو شامل حرکت گرما و رطوبت از طریق یک پارچه است. وقتی هوا سرد است، بدن انسان گرما را از دست می دهد و به همین دلیل بدنمان را با یک لایه لباس می پوشانیم، در حالی که در تابستان لباس سبک می پوشیم، بدن را قادر می سازد تا گرما را کاهش دهد.

عنصر دیگری که مسئولیت راحتی لباس را بر عهده دارد، وضعیت روانی یک فرد است. جنبه های روانشناختی بی شماری وجود دارد که مسئول ناراحتی لباس است. با این حال، طبق مطالعات پروفسور Lubos Hes، اجزای زیر تأثیر ماندگاری دارند:

  1. جنبه اقتصادی 
  2.  تاریخی
  3. فرهنگی – دین، ​​عادت، آداب و رسوم
  4.  اجتماعی 
  5.  فردی و گروهی

لباس راحتی چه ویژگی هایی دارد؟

از آنجا که عوامل روانشناختی می تواند ویژگی های بیشتری را شامل شود، تعیین و عینیت در مورد اینکه چه نوع لباسی برای مردم راحت نیست بسیار دشوار می شود.

همان لحظه ای که لباس می پوشید، عوامل حسی شروع به کار می کنند و سطح راحتی پارچه را تعریف می کنند. احساس پارچه روی پوست از اهمیت بالایی برخوردار است.

نوک انگشتان کافی است تا نرمی، لطافت و خاصیت ارتجاعی، احساس گرم یا خنک بودن، ضخامت، شفافیت، رفتار چین و چروک، استحکام خم شدن و پر بودن پارچه را احساس کنید.

پارچه های مشابه وقتی به روش های مختلفی ساخته می شوند ویژگی های مختلفی میگیرند. به عنوان مثال، یک پارچه پنبه خنک است و گرما را دفع می کند، اما یک پارچه پنبه ی دیگر، که با ارتقاع همان پارچه ساخته می شود، می تواند نسبتاً گرمتر باشد.

با ظهور فناوری های جدید و تقاضای هوشمندانه مصرف کنندگان، راحتی لباس اهمیت پیدا می کند. مصرف کنندگان لباس های با کیفیت تر و کاربردی تر می خواهند.

روند مد و لباس طراحان لباس نیز باید با راحتی لباس همراه باشد. سبک زندگی مصرف کنندگان تأثیر بسزایی در راحتی و نوع لباس آنها دارد. مصرف کنندگان عصر جدید آگاهی بیشتری دارند و آرزوی لباس هایی را دارند که در انواع فعالیت ها، احساس راحتی بیشتری ایجاد کند.

آنها لباس هایی می خواهند که برای مراقبت راحت باشند و تن پوش راحتی داشته باشند. تولیدکنندگان پارچه و تولیدکنندگان پوشاک برای حفظ رضایت مصرف کنندگان و ارائه بازدهی مورد نظر، باید این خواسته ها را انطباق داده و برآورده کنند.

از این رو، درک علم راحتی لباس می تواند راه حل هایی برای این چالش های آینده ارائه دهد و می تواند به تولید محصولات جدید برای رقابت در بازار مصرف کمک کند.

مدل لباس راحتی  مردانه و زنانه برند اندیشه

1- تیشرت ساق زنانه

مدل پینار(سرچشمه) تیشرت این ست ازجنس ویسکوز ترویرا و شلوار آن از جنس پنبه ترویرا تولید شده است. روی تیشرت مارک چرمی اندیشه قرار دارد و شلوار این ست مشکی ساده است. این ست مناسب روزهای گرم تابستان است، جنس آن به گونه ای است که با شست و شو تغییر شکل پیدا نمیکند و پرز نمیشود همچنین شلوار این ست زانو نمی اندازد و دوام بسیاری دارد. این ست حالت کشسانی دارد و از آن می توان در باشگاه ومنزل استفاده کرد.

خرید ست لباس راحتی مردانه و زنانه / خرید عمده لباس راحتی زنانه / خرید لباس راحتی زنانه

2- ست تیشرت شلوار مردانه مدل آدریان

تیشرت شلوار مردانه مدل آدریان (اتش کده) اولین متریال برای داشتن لباس مناسب جنس پارچه می باشد جنس این پارچه پنبه است که مزایایی چون کشی بودن، مقاومت و تنفس پذیری بالا دارد.

راحتی و انعطاف پذیری این ست باعث شده است که فرد با پوشیدن این ست احساس رضایت مندی پیدا کند.تیشرت این ست در 4 رنگ زیبا و شاد طراحی و اجرا شده است یقه تیشرت هفتی است که مناسب روز های گرم تابستان است. قسمت بغل پایین دامن تیشرت یک چاک دارد و همچنین قسمت جلوی تیشرت از قسمت پشت کوتاه تر است. شلوار این ست در دو رنگ سرمه ای و نوک مدادی موجود است و شلوار دارای دو جیب کاربردی است.

این ست ساده و شیک مناسب استایل های اسپرت نیز می باشد و همچنین مناسب برای فضا های ورزشی، پیاده روی است و یک لباس خانگی مردانه شیک. جذاب و راحت هم می باشد.

تیشرت و شلوار مردانه, خرید ست لباس راحتی مردانه

خرید عمده لباس راحتی و اسپرت

مطالب مرتبط