پوشاک, مقالات

تیشرت شلوار مردانه برند

تیشرت شلوار مردانه برند

تیشرت شلوار مردانه برند

تولید پوشاک اندیشه بزرگترین تولید کننده ی پوشاک ایرانی می باشد ، این مجموعه در تولید لباس ست مردانه مانند : ست تیشرت شلوار مردانه ، ست بلوز شلوار مردانه ، ست سویشرت شلوار مردانه ، ست کاپشن شلوار مردانه و انواع پوشاک ست زنانه فعالیت دارد . ما در این پست مدل های تیشرت شلوار مردانه برند اندیشه را معرفی  میکنیم .

تی شرت و شلوار پنبه/تیشرت شلوار مردانه

ویژگی های تیشرت شلوار مردانه برند اندیشه

تیشرت شلوار های مردانه برند اندیشه دارای ویژگی هایی است که به برخی از آنها اشاره میکنیم :

1- تیشرت و شلوار مردانه برند اندیشه بسیار سبک و راحت هستند

الیاف پنبه ای بلندتر می توانند به پارچه های نرم و زیبایی ببخشند ، در تولید تیشرت شلوار مردانه برند اندیشه از الیاف پنبه ای بلند استفاده شده است ، که سبب شده تا لباس های تلید شده از این الیاف بسیار راحت و سبک باشند و به یک گزینه ی ایده آل برای تولید لباس تابستانی مردانه و لباس ورزشی مردانه تبدیل شود .

2- عرق را جذب میکند و بدنتان خشک می ماند

پارچه های پنبه ای در صورتی که خشک باشند قدرند تا 27 درصد وزن خود آب جذب کنند ، این ویژگی باعث میشود ، هنگامی که شما یک تیشرت شلوار مردانه به تن کرده اید ، در صورت تعریق ، رطوبت به راحتی جذب پارچه شود و شما رطوبت را احساس نکنید .

تیشرت شلوار مردانه | لباس ست مردانه |خرید تیشرت شلوار مردانه | خرید تیشرت شلوار ست

3- تیشرت شلوار مردانه ی پنبه ای شما را خنک نگه میدارد

خنک بودن نیز از ویژگی های پارچه های پنبه ای است ، از آنجا که پنبه دارای ویژگی تنفس است ، هنگامی که بدنتان عرق میکند ، این رطوبت به خارج از پارچه هدایت میشود و در آنجا تبخیر میشود و سبب میشود بدنتان خنک شود .

4-تیشرت شلوار مردانه دوستدار محیط زیست

در تولید لباس تابستانی مردانه برند اندیشه  از الیاف طبیعی صد در صد پنبه استفاده می‌کنیم. هرچند گامی با حدود 1 تا 10 درصد الیاف دیگر مانند پلی استر ، لاکرا ، ترویرا  ، اسپندکس و .. ترکیب میشود تا برخی از ویژگی های منفی پنبه را ارتقا بخشد ، اما تلاش میشود تا لباس های طبیعی باکیفیت تولید شود ، برند پوشاک ایرانی اندیشه همواره حامی محیط زیست بوده و در راستای حمایت از سلامت افراد و محیط زیست تلاش میکند و از الیاف طبیعی و ارگانیک استفاده میکند .

تیشرت شلوار مردانه دوستدار محیط زیست

5- تیشرت شلوار مردانه اندیشه آلرژی زا نیست

این لباس ست مردانه برای افرادی که از حساسیت پوستی رنج میبرند ، گزینه ای مناسب و ایده آل است ، همانطور که میدانید الیاف مصنوعی و نیمه مصنوعی ، از ترکیبات شیمایی تولید میشوند و بشدت آلرژی زا هستند ، اما پنبه از آن دسته از محصولاتی است ، که اگر در فرایند کشت ، از کود های شیمایی استفاده نشود ، هیچگونه آلرژی نخواهد داشت .

تیشرت شلوار مردانه مدل رادمهر | تیشرت شلوار مردانه | ست تیشرت و شلوار مردانه | خرید تیشرت شلوار مردانه | تیشرت شلوار مردانه مدل رادمهر

6- تیشرت شلوار مردانه بعنوان لباس ورزشی مردانه

لباس های ورزشی پنبه ای ، از آن دسته لباس هایی هستند که بسیار محبوب می باشند ، تولید پوشاک اندیشه تیشرت شلوار مردانه را به گونه ای طراحی نموده که بعنوان لباس ورزشی مردانه ، باشگاهی و فضای باز یک گزینه ی ایده آل است .
و از آنجایی که پنبه رشد میکروبی ضعیفی دارد ، پس از ورزش لباس های شما بوی نامطبوع و ناخوشایندی نخواهد داشت ، علاوه بر این بسیار راحت هستند و انجام حرکات ورزشی را آسان میکند (انعطاف پذیر ).

تیشرت شلوارمردانه مدل فلسکه | خرید تیشرت شلوار مردانه | ست تیشرت شلوار مردانه | تیشرت و شلوار مردانه | عمده فروشی تیشرت و شلوار مردانه

7- تیشرت شلوار مردانه بعنوان لباس راحتی مردانه

نه تنها در انجام فعالیت های ورزشی بلکه بعنوان لباس راحتی مردانه نیز بسیار پرکاربرد است ، تیشرت شلوار پنبه ای مردانه ، به سبب ویژگی های منحصر بفرد ، طراحی مناسب ، کیفیت عالی دوخت ، کیفیت بالای پارچه و … یک گزینه‌ی مناسب برای لباس راحتی منزل است. مردان علاقه‌مند به استفاده از ست لباس راحتی مردانه، می‌توانند آن را از فروشگاه‌های اندیشه خریداری کنند.

سخن پایانی

مدل های تیشرت شلوار مردانه 2019 بسیار شیک ، راحت ، سبک ، باکیفیت و .. هستند ؛ این لباس ست مردانه دارای ویژگی های فوق هستند ، برای خرید عمده ی تیشرت شلوار مردانه پوشاک اندیشه کلیک کنید .

خرید عمده تیشرت شلوار مردانه

تیشرت شلوار مردانه برند اندیشه دارای تنوع فراوان در رنگ و طراحی می باشد ، قیمت محصولات بسیار مقرون بصرفه می باشد و کیفیت دوخت و پارچه بسیار بالا است ؛ در این مطلب برخی از ویژگی های تیشرت شلوار مردانه برند ایرانی پوشاک اندیشه را توضیح میدهیم . اگر قصد خرید عمده تیشرت شلوار مردانه برند اندیشه را دارید تا انتها این مطلب را دنبال کنید .
از مهمترین ویژگی های پوشاک مردانه اندیشه میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • بسیار نرم و راحت
  • سبک و ایده آل و مقاوم
  • دارای رنگبندی های منحصر بفرد
  • دارای مدل های زیاد
  • با کیفیت بالا و قیمت مناسب
  • دسترسی آسان
  • ضد آلرژی و … .

مدل های تیشرت شلوار مردانه

تیشرت شلوارهای تولیدی اندیشه بسیار متنوع هستند. نام گذاری آنها معمولا بسته به نوع طراحی آن است. طراحان تولیدی پوشاک اندیشه این تیشرت شلوارها را در بیش از 100 مدل طراحی می‌کنند.
طراحی این تیشرت شلوارها به گونه‌ای است که می‌توان آن را در هر مکانی پوشید. از جمله کاربردهای آن می‌توان به پوشیدن در میهمانی‌های خانوادگی، پوشیدن آن به عنوان لباس راحتی مردانه و لباس خواب مردانه، پوشیدن آن بعنوان لباس ورزشی مردانه و … اشاره کرد.
برای مشاهده ی مدل های تیشرت شلوار مردانه کلیک کنید .

نمایندگی ها و عمده فروشی پوشاک مردانه

برای خرید عمده ی تیشرت شلوار مردانه انواع مدل ها به فروشگاه های معتبر پوشاک در سراسر کشور مراجعه کنید ، عمده فروشی های پوشاک مشهد و شهرستان ها و نمایندگی های فروش پوشاک در تمامی استان های کشور  این محصولات را به بازار عرضه میکنند .
نکته : اگر در شهر شما دارای نمایندگی پوشاک اندیشه نیست ، میتوانید مستقیما با دفتر فروش در مشهد تماس گرفته و محصولات مورد نیازتان را درخواست کنید ؛ ارسال پوشاک در سراسر کشور بدون محدودیت انجام میشود .

بسته بندی و ارسال تیشرت شلوار مردانه

پوشاک اندیشه تحت هر شرایط بدون کمترین آسیبی به دست خریداران میرسد ، که بخاطر بسته بندی فوق العاده ی آن است ، مراحل بسته بندی محصولات اندیشه به قرار زیر است :

  1. پیش از ارسال محصولات برای بسته بندی ، از تمامی رنگ های آن عکاسی میشود و عکس های آنها نیز به مکان بسته بندی ارسال میگردد .
  2. برای هر رنگی از لباس ست مردانه ، عکس مخصوص آن رنگ در کاور قرار میگیرد ، این کار باعث میشود تا خریداران محترم تن پوش آن را دیده و تصویری جامع و کامل از تن پوش آنرا در ذهن تداعی کنند .
  3. در هر کارتن رنگ های کاملا متنوع با سایز های متفاوت قرار میگیرد .
  4. روی هر کارتن اطلاعات کاملی از لباس مانند ، تعداد ، سایز بندی ، رنگ بندی ، متریال و عکس و .. برچسب میشود .
  5. لباس در این مرحله برای فروش آماده است .
  6. کاور های پلاستیکی قابلیت آویز شدن روی رگال را دارند .

بسته بندی پوشاک اندیشه

کیفیت و قیمت تیشرت شلوار مردانه برند اندیشه

تمامی پوشاک اندیشه اعم از تیشرت شلوار مردانه ، بلوز شلوار مردانه ، سویشرت شلوار مردانه ، انواع پوشاک زنانه مانند تیشرت شلوار زنانه ، بلوز شلوار زنانه ، لباس ورزشی زنانه ، لباس راحتی زنانه و … از پارچه های بسیار باکیفیت تولید میشود .
الیاف به کار رفته در لباس بسته به فصل و مدل لباس متفاوت است. لباس تابستانی مردانه و تیشرت شلوار مردانه از آنجا که در فصل گرم تابستان بیشترین استفاده را دارد از الیاف کاملا پنبه ای تولید میشود تا نرم و راحت و خنک باشد ، و برای پوشاک پاییزه مردانه از ترکیب پنبه و پلی استر استفاده میشود تا گرما گرم تر باشد .
مطالب مرتبط با مدلهای تیشرت شلوار مردانه پنبه ای

تفاوت لباس ورزشی پنبه ای و پلی استری

لباس های پنبه ای بخرید

ویژگی های پارچه ی پنبه ی باکیفیت

 

 

مطالب مرتبط