پوشاک, مقالات

چیدمان مرتب کمد لباس

چیدمان مرتب کمد لباس

چیدمان مرتب کمد لباس

ساماندهی و چیدمان مرتب کمد لباس تاثیر زیادی در کاهش استرس افراد دارد لباس بهم ریخته و نامرتب شما را سردرگم و حیران می کند و قدرت تصمیم گیری شما را در لباس پوشیدن دچار مشکل می کند ، کمد لباس شما می تواند به راحتی با لباس های ضروری و مورد استفاده ، لوازم جانبی و کفش در مدت زمان کمی پر شود.

چیدمان مرتب کمد لباس

داشتن یک کمد لباس مرتب نه تنها پیدا کردن لباس های دلخواه شما را آسان تر می کند بلکه جذابیت بصری دلپذیری را به خانه شما می بخشد و در نهایت ذهنی آرام خواهید داشت.

تمیز کردن کمد

قبل از اینکه بخواهیم به چیدمان مرتب کمد لباس بپردازیم ، بیایید روی چیزی تمرکز کنیم که در حفظ سلامتی ما نقش اصلی را ایفا می کند ، تمیز کردن. بسته به آنچه مناسب شماست ، می توانید روشهای مختلفی را برای تمیز کردن کمد لباس خود انتخاب کنید. گردگیری ساده با یک پارچه ی مرطوب یا تمیز کردن اساسی …

– برای تمیز کردن رسوب موجود از خاک  ، همه سطوح مانند گوشه ها و سقف ها ، درزها و … را با استفاده از روش هایی که مناسب می دانید تمیز کنید با این حال ، قبل از شروع تمیز کاری ، اطمینان حاصل کنید که تمام لباس های خود را از فضای کمد خارج کرده اید تا گرد و غبار در لباس و کفش شما مستقر نشود. و با تسلط بیشتری گردگیری پایان یابد.

– همچنین می توانید برای رسیدن به نتیجه بهتر به شستشو با مواد شوینده مراجعه کنید زیرا فقط گردگیری برای از بین بردن آلودگی های انباشته شده کافی نیست.

– هنگامی که کمد شما کاملاً تمیز باشد ، وقت آن است که برای سازماندهی فضای کمد خود برنامه ریزی نمایید.

سازماندهی لباس های ضروری و غیر ضروری

– اولین کاری که شما می خواهید با آن شروع کنید ، تصمیم گیری در مورد لباس های ضروری و قابل استفاده است.

برای شروع ، همه لباس ها و وسایل دیگر را از کمد خارج نموده و درباره چیزهایی که دیگر نیازی به آن ندارید و یا بسیار کم از آنها استفاده می کنید ، طولانی و سخت فکر کنید. زیرا همه ی ما ، لباس هایی داریم که نمی پوشیم اما به دلایلی همیشه داخل کمدمان است حتما این لباس ها را از کمد حذف نموده و اگر هنوز برای شما دوس داشتنی هستند در جای دیگری نگهداری نمایید.

– پس از خلاص شدن از شر البسه ی اضافی و غیر ضروری ، وقت آن است که لباس های خود را به شکلی سامان دهید که امکان دسترسی به همه لباس هایی را که می خواهید ، بدون گرفتاری و سردرگمی فراهم شود.

شما می توانید لباس های خود را بر اساس رنگ ، سبک ، مدل ، ترجیح فصل و… منظم کنید ، همچنین می توانید آنها را بر اساس هدف ، مانند پوشش رسمی ، پوشش گاه به گاه و لباس مجلسی و مهمانی ، مرتب کنید.

– اگر می خواهید انواع مختلفی از لباس و لوازم جانبی همه را در یک مکان نگه دارید ، پس باید به فکر نصب چند قفسه و چوب لباسی باشید تا بتوانید همه وسایل را به روش مناسب تقسیم و طبقه بندی کنید. برای نصب قفسه ها ، باید از ابعاد کمد خود اطلاع داشته باشید.

چوب لباسی

– هنگامی که ما در مورد چوب لباسی صحبت می کنیم ، حتماً در مورد مجموعه مدلهای جذاب و در عین حال محکم آن فکر کنید.

محصولات اندیشه در کمد لباس ایرانیان

شرکت پوشاک اندیشه ، یکی از برند های مشهور لباس راحتی و اسپرت در داخل کشور است که صاحب بروز ترین مدل های لباس راحتی مردانه و زنانه متناسب با چهار فصل می باشد و در دسته ی برترین های پوشاک داخلی ایران عزیز قرار دارد.

کسانی که با محصولات اندیشه آشنایی دارند و یک یا دو مرتبه از آن استفاده کرده اند خوشبختانه جزو طرفداران همیشگی این شرکت هستند و این اتفاق افتخار بزرگی برای برند اندیشه خواهد بود.

از انواع تی شرت شلوار مردانه و زنانه ، تاپ شلوار مردانه و زنانه ، تیشرت شلوارک مردانه ، پیژامه تک مردانه ، تیشرت پیژامه مردانه ، مانتو اسپرت ، تیشرت خام ، سرهمی دامن شلواری و صدها محصول دیگر مورد نیازتان در سایت و اینستا ، دیدن نمایید.

 

مطالب مرتبط