اخبار و فناوری های روز, دسته‌بندی نشده

چه نوع لباسی باعث بیماری هموروئید می‌شود

چه نوع لباسی باعث بیماری هموروئید می‌شود,خطرات لباس جذب

چه نوع لباسی باعث بیماری هموروئید می‌شود

چه نوع لباسی باعث بیماری هموروئید می‌شود, معایب لباس جذب,شلوار جذب

لباس‌های جذب و تنگ همواره طرفداران خود را داشته و جزء انواع لباس محبوب به حساب می‌آید؛ مانند انواع شلوار جین جذب اسکینی تا پیراهن‌های فیت و مجلسی و… حتی ممکن است ما برای تیپ رسمی خود یا لباس محل کارمان هم از لباس‌های جذب استفاده کنیم. اما آیا از مضرات لباس‌های جذب خبر دارید؟ در این مقاله می‌گوییم چه نوع لباسی باعث بیماری هموروئید می‌شود.

چه نوع لباس‌هایی را نباید همیشه بپوشیم؟

یک سری از لباس‌ها هستند که اگر به صورت مداوم و ساعات طولانی استفاده شوند برای بدن مضر خواهند بود و حتی ممکن است بیماری‌هایی مانند بیماری هموروئید ایجاد کنند. به طور کلی باید سعی کنید از شلوارهای جذب، پیراهن‌های بسیار تنگ، لگ‌های ورزشی چسبان و لباس زیر پلاستیکی به مدت طولانی استفاده کنید و همواره باید نقش لباس‌های راحتی و لباس‌های سایز بدن را جدی بگیرید.

چه نوع لباسی باعث بیماری هموروئید می‌شود,مضرات لباس جذب,هموروئید

چه لباس‌هایی باعث بیماری هموروئید می‌شود؟

هموروئید در مواردی که شدید شود و خون ریزی ایجاد شود نیاز به عمل جراحی خواهد داشت. پس بیاید قبل از اینکه به دردهایی اینچنینی دچار شوید بهتر است با اصلاح سبک زندگی پیشگیری کنید. یکی از راه‌های پیشگیری اصلاح شیوه لباس پوشیدن است. در اینجا به چند نمونه از لباس‌هایی که موجب بیماری هموروئید می‌شود اشاره خواهیم کرد.

لباس زیر پلاستیکی

یک نکته مهم در انتخاب لباس زیر مناسب پارچه آن است. بهتر است پارچه لباس زیر از جنس الیاف طبیعی و نخی باشد. به طور کلی چه لباس زیر زنانه و مردانه و چه لباس راحتی زنانه و مردانه، به دلیل استفاده زیاد بهتر است که از جنس الیاف طبیعی باشد تا برای بدن آسیبی ایجاد نکند.

لباس زیر ارتباط مستقیم با پوست بدن دارد و به همین دلیل خیلی مهم است که در انتخاب جنس آن دقت کنید تا بسیاری از بیماری‌ها برای شما به وجود نیاید. بیماری‌هایی مثل هموروئید، بیماری‌های پوستی، بیماری‌های نشیمنگاهی و… از جمله بیماری‌هایی است که به دلیل جنس لباس زیر نامناسب به وجود می‌آید. اگر می‌خواهید از چنین بیماری‌هایی جلوگیری کنید بنابراین الیاف طبیعی برای لباس زیر استفاده کنید.

لباس زیر جذب

بعد از توجه به جنس لباس زیر، نکته مهم دیگر استفاده نکردن از لباس زیر جذب و تنگ است.  لباس زیری تنگ بر روی سلامت بدن شما تاثیر مستقیم دارد و در دراز مدت برای شما آزاردهنده خواهد بود. برای پیشگیری بهتر است لباس زیری انتخاب کنید که سایز مناسبی برای شما داشته باشد.

مضرات لباس جذب، معایب لباس زیر پلاستیکی,معایب لباس زیر تنگ,هموروئید

شلوار جذب یا شلوار اسکینی

شلوارهای جذب خیلی پرطرفدار هستند و قطعا شما را جذاب‌تر و خوش قیافه‌تر نشان می‌دهند اما استفاده طولانی مدت از شلوارهای جین و نشستن طولانی مدت با این شلوارهای جذب و چسبان برای شما بیماری مانند همورئید ایجاد خواهد کرد. شلواری که بیش از حد تنگ است به ناحیه‌ی عروقی مقعد و کف لگن فشار زیادی وارد می‌کند و این بیماری را ایجاد می‌کند.

اگر طرفدار شلوارهای جذب هستید تنها برای ساعاتی محدود از آنها استفاده کنید نه برای تمام روز و ساعات طولانی. همچنین در خانه نیز سعی کنید از انواع لباس راحتی استفاده کنید تا سطح پوست و همچنین پاهای شما تحت فشار مداوم نباشند.

شلوار جذب,خطرات شلوار جذب,تاثیر استفاده از شلوار جذب بر روی سلامتی

پیراهن جذب و چسبان

پیراهن‌های جذب اغلب در بین بانوان خیلی شایع است و به عنوان لباس مجلسی زیاد استفاده می‌شود، اما متاسفانه استفاده زیاد از این مدل لباس‌ها نیز باعث هموروئید می‌شود. لباس‌های جذب به ناحیه‌ی عروق معقد و لگن فشار زیادی وارد می‌کنند و بیماری‌های نشیمنگاهی را به همراه می‌آورند. سعی کنید از پوشیدن آنها خودداری کنید.

تاثیر لباس تنگ بر روی سلامتی,پیراهن جذب,پیراهن تنگ,پیراهن تنگ زنانه

تاپ بادی

یان روزها تاپ‌های بادی خیلی پرطرفدار شده‌اند و الخصوص بانوان از این مدل تا‌پ‌ها خیلی استقبال می‌کنند اما باید بدانید این مدل تاپ‌ها به دلیل اینکه بسیار جذب هستند باعث به وجود آمدن بعضی بیماری‌ها مانند هموروئید، کیست و شقاق می‌شوند. سعی کنید برای مدت طولانی و مداوم از تاپ بادی استفاده نکنید.

تاپ بادی,خطرات استفاده از لباس تنگ, مضرات استفاده از تاپ بادی

نکته پایانی

توجه به سلامتی بدن و اصلاح سبک زندگی که به بدن آسیب می‌رساند بسیار اهمیت دارد. یکی از مصداق‌های حفظ سلامتی نیز قطعا توجه به لباسی است که از آن استفاده می‌کنیم. چراکه ما هر لحظه با لباس‌های متفاوت سرکار داریم، از لباس رسمی گرفته تا لباس راحتی  اسپرت و…

برای اینکه پوشیدن لباس باع بیماری‎‌هایی مثل هموروئید نشود و برای ما دردسر ایجاد نکند باید دقت کنید تا این نکات را رعایت کنید:

  1.  لباس خیلی جذب و تنگ نپوشید
  2. الیاف غیرطبیعی و پلاستیکی را انتخاب نکیند.
  3. بعد از یک روز کاری از لباس راحتی مناسب استفاده کنید.
  4. به راحتی لباس اهمیت بدهید.

یکی از نکاتی که باید رعایت کنید استفاده از لباس خانگی مناسب است. ممکن است شما وقتی بیرون از خانه هستید لباسی استفاده کنید که چندان راحت نباشد اما وقتی به خانه می‌آیید سعی کنید انواعی از بهترین لباس‌های راحتی استفاده کیند.، چراکه هم بدن شما استراحت خواهد کرد و هم استفاده از لباس راحتی مناسب و شیک حس خوبی به شما خواهد داد.

این موراد از لباس راحتی برای بانوان یک انتخا عالی هستند: ست تیشرت و شلوار زنانه، ست تیشرت و شلوارک زنانه، تیشرت پنبه زنانه، تیشرت جودون زنانه، شلوار راحتی زنانه، شلوارک زنانه، اورال زنانه، سرهمی زنانه، تاپ نانه و…

و این موارد نیز برای آقایان انتخاب خوبی هستند: ست تیشرت و شلوار مردانه، ست تیشرت و شلوارک مردانه، تیشرت طرحدار مردانه، تیشرت مردانه، پولوشرت، پیژامه، شلوارک مردانه و…

اگر به دنبال انواع لباس راحتی زنانه و مردانه و انواع دیگری از لباس‌های اسپرت با کیفیت عالی و الیافط طبیعی هستید همین الان به سایت فروشگاهی ما: یعنی تولیدی پوشاک اندیشه سر بزنید. شما می‌توانید هم صورت عمده و هم به صورت تک از ما خرید کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *