پوشاک, مقالات

پیراهن مجلسی حریر

پیراهن مجلسی حریر

پیراهن مجلسی حریر

پیراهن مجلسی حریر چه جایگاهی در بین بانوان دارد؟ حریر پارچه ای سبک و ظریف است که همواره مورد توجه بانوان اشرافی قرار داشته و علاوه بر ظریف بودن این پارچه، تهیه آن مستلزم هزینه بالایی بوده است و تنها بانوان اشرافی توان تهیه این پارچه بی‌نظیر را داشته‌اند. پیراهن مجلسی حریر به علت ظرافتی که دارد، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بانوانی است که دوست دارند ظرافت زنانه در استایلشان چشمگیر باشد.پیراهن مجلسی حریر

با استفاده از این پارچه، بدون تلاش اضافی استایلی بسیار ظریف و لوکس خلق خواهید کرد چرا که همان طور که گفته شد، پارچه حریر به دلیل پیشینه تاریخی‌اش، حسی از تجمل ایجاد خواهد کرد.

پیراهن مجلسی گلدار

حریرهای گلدار با رنگ های شاد برای خانم های لاغر اندام و ریز نقش مناسب تر است.

پیراهن مجلسی حریر گلدار

پیراهن مجلسی حریر گلدار

جدیدترین سبک لباس مجلسی زنانه لباس های بلند و گلدار هستند که بین خانم های جوان بسیار پرطرفدار هستند. لباس مجلسی های گل گلی کوتاه برای دخترخانم ها و لباس مجلسی های گل گلی بلند برای خانم های جوان مناسب اند

لطافت و نازکی پارچه ی حریر، آن را به یکی از پرکاربرد ترین پارچه های مجلسی تابستانی تبدیل کرده است. حریر کرپ، حریر کریشه، حریر ژرژت، حریر کریستال و حریر ساتن چند نمونه از پارچه های حریر هستند که ویژگی های متفاوتی با یکدیگر دارند.

برای مثال حریر کریشه یکی از نرم ترین انواع حریر است که بیشتر در روسری ها از آن استفاده می شود

یا مثلا حریر ژرژت که در بسیاری از لباس های مجلسی کاربرد دارد و خصوصیت بارزاش این است که چروک نمی شود و آب نمی رود و به همین علت بسیار پرطرفدار و محبوب است.

حریر در نقاط مختلف دنیا به نام های دیگر ململ و موسلین معروف است و مصارف متفاوتی دارد. اما بیشترین استفاده ای که از پارچه های حریر می شود در طراحی و دوخت لباس های مجلسی است.

پیراهن کوتاه

پیراهن کوتاه ساده از انواع مدل لباس های پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها و دخترخانم های جوان است که برای خریدن آن و یا انتخاب مدل پیراهن کوتاه خاص و زیبا وقت زیادی می گذارند. اگر شما تمایل دارید از مدل پیراهن کوتاه در مهمانی ها و مجالس استفاده کنید بهتر است جدیدترین طرح های آن ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

پیراهن کوتاه حریر

پیراهن کوتاه حریر

پیراهن حریر آبی

پیراهن های حریر، در عین سادگی و شیک بودن، ظرافت و خنکی منحصر به فردی دارند.

پیراهن حریر آبی

پیراهن حریر آبی

پیراهن حریر مشکی

سیاه رنگ اقتدار و قدرت است و معمولا آدم هایی که سیاه می پوشند از نوعی ابهت برخوردارند. این رنگ در دنیای مد به یک دلیل عمده محبوبیت دارد؛

با پوشیدن مشکی لاغرتر به نظر می رسید پس خانم هایی که سایز نسبتا بزرگی دارند بهتر است از مدلهایی استفاده کنند که با پارچه حریر و یا کرپ و با مدل پایین آزاد باشد.

پیراهن حریر مشکی

پیراهن حریر مشکی

عمده فروشی و خرده فروشی اندیشه

فروش عمده ی تی شرت چاپی

فروش عمده ی تیشرت تبلیغاتی

فروش عمده ی تاپ شلوارک مردانه

فروش عمده ی تاپ شلوارک زنانه

فروش عمده ی لباس خواب مردانه

فروش عمده ی لباس ورزشی زنانه

فروش عمده ی شلوارک کتان مردانه

فروش عمده ی لباس ورزشی مردانه

فروش عمده ی لباس خواب زنانه

مطالب مرتبط