پوشاک, مقالات

پیراهن دکمه دار زنانه

پیراهن دکمه دار زنانه

پیراهن دکمه دار زنانه

اگر به دنبال یک پیراهن عالی هستید تا بتوانید به کمد خود اضافه کنید ، پیراهن دکمه دار زنانه توصیه می شود این پیراهن های کلاسیک بسیار راحتند و می توان به راحتی آنها را با شلوار های جین و کتان ست کنید.
پیراهن دکمه دار زنانه
پیراهن های دکمه دار زنانه ، برای استفاده در منزل و استفاده به عنوان زیر سارافونی مجلسی بیشترین کاربرد را دارد . و بهترین نوع آن از جنس ابریشم تولید می شوند ابریشم بسیار سبک ، نرم و لطیف است.
مجموعه پیراهن های کلاسیک دکمه دار ، بهترین انتخاب در فصول گرم سال است
انتخاب بهترین مارک های مربوط به پیراهن های زنانه ، بی عیب و نقص تر هستند.

پیراهن شطرنجی زنانه

پیراهن چهارخونه زنانه

لباس های شطرنجی و جین ، یکی از برندهایی است که زیبایی ظاهری خاصی به استایل می بخشد. و به دلیل راحتی و کیفیت آن ، در کل روز پوشیدنی است.
جنس پیراهن های شطرنجی زنانه از پنبه ، پلی استر ، ویسکوز و ریون است. طرح های شطرنجی در مدلهای متنوع و رنگانگی وجود دارد که ترکیب خطوط رنگی به صورت چهارخونه ، علت اصلی جذابیت آن است.

پیراهن رسمی زنانه

پیراهن رسمی زنانه

 

مجموعه پیراهن های کلاسیک، کاملاً شیک است و همیشه پیرو مد روز است . پیراهن های رسمی زنانه از ظرافت زنانه برخوردارند و معمولا از جنس پنبه ، ویسکوز ریون ، کتان ، لیوسل و پلی استر تولید می شوند.
پوشیدن لباس های تک رنگ ، در عین سادگی استایل ، جذابیت زیادی دارد.

 پیراهن طرحدار زنانه

پیراهن طرحدار زنانه

buy > button down shirt embroidery, Up to 68% OFF

پیراهن های  گلدوزی ، زیبایی خیرکننده ای دارند گلدوزی روی لباس به دو روش دستی و ماشینی دوخته می شود ، طرح های گلدوزی آماده نیز در بازار و خرازی ها موجود هستند .

گلدوزی ها روی تیشرت ، تاپ ، مانتو ، پیراهن ، بلوز ، کت و … انجام می گیرد و تنوع طرح و رنگ و استفاده از طرح های طبیعت علت اصلی محبوبیت لباس های گلدوزی هستند .

ست پیراهن دکمه دار زنانه با شلوار جین

شومیز زنانه و پیراهن های دکمه دار به راحتی با انواع شلوار های جین ست می شوند. شلوار جین در ردیف لباس هایی قرار دارد که بیشتر لباس ها با آن مطابقت دارند . عمده فروشی پوشاک مشهد ، مواردی از ست لباس با شلوار جین را ذکر خواهد کرد :

  1. ست تیشرت مردانه و تیشرت زنانه با شلوار جین
  2. ست شومیز و شلوار جین
  3. ست لباس های زمستانی مانند : سوئیشرت مردانه و زنانه ، هودی و کاپشن با شلوار جین
  4. ست تاپ و نیم تنه با شلوار جین

مقالات مربوط به پیراهن زنانه

پیراهن های کتان زنانه

تبدیل پیراهن مردانه به لباس زنانه

تبدیل بلوز مردانه به پیراهن زنانه آستین پفی

مطالب مرتبط