پوشاک, مقالات

پوشاک کودکان

پوشاک کودکان

پوشاک کودکان

پوشاک کودکان بازاری است که امروزه به سرعت در حال رشد است. روند بازار به سرعت تغییر می کند. این مقاله با هدف تجزیه و تحلیل بازار پوشاک بچه ها به بحث در این مورد می پردازد.

دو فاکتور مهم وجود دارد که باید یک برند پوشاک بچه ها را به یک برند موفقیت تبدیل کند – اول: تنوع و دوم: قیمت. یک مجموعه پوشاک کودکان باید تنوعی داشته باشد که مورد توجه بچه ها قرار بگیرد. علاوه بر این بچه ها خیلی سریع لباسهای خود را مرتب می کنند. از این رو لازم است دامنه پوشاک بچه ها از قیمت مناسب برخوردار باشد.

پوشاک کودکان یک بازار رو به رشد در بیشتر کشور ها است که از پتانسیل های بلا استفاده ی عظیمی برخوردار است. سازندگان پوشاک در سرتاسر جهان در تلاش هستند تا از روند غالب استفاده مطلوب استفاده کنند. آنها همچنین با مجموعه هایی رو به رو هستند که روند جدیدی را ایجاد می کند.

ست کاپشن شلوار بچگانه مدل شایان,کاپشن شلوار بچگانه,خریدکاپشن شلوار بچگانه,شرکت پوشاک اندیشه,ست لباس بچگانه,ست بچگانه

پوشاک کودکان 1 تا 14 سال

پوشاک کودکان شامل لباس مخصوص کودکان بین 1 تا 14 سال است. بازار پوشاک بچه ها با رشد بسیار بالایی در حال افزایش است و همین امر آن را به یکی از سریعترین بازارهای در حال رشد تبدیل می کند.

برخی از تغییرات عمده روند در بازار پوشاک بچه ها اتفاق می افتد. یکی از تغییرات مهم اولویت روز افزون پوشاک مارک دار است. این تغییر با توجه به تغییراتی از جمله افزایش درآمد یکبار مصرف مردم و افزایش نفوذ فرهنگ خارجی صورت می گیرد. تغییر مهم دیگری که در این زمینه در حال وقوع است ظهور بچه ها به عنوان یک گروه خریدار مستقل است. تحت تأثیر وسایل ارتباط جمعی و فشار همسالان بچه های امروزی آگاه تر و خودآگاه تر هستند.

پوشاک مارک

به طور کلی در بیشتر کشور ها روند استفاده پوشاک مارک و پوشاک استفاده شده رایج است افراد زیادی لباس های مارک و کارکرده ی بچه ها را به جای لباس های مارک خریداری می کنند.

پوشاک بچه ها معمولاً از فروشگاه های کوچک و از مغازه های خیابانی خریداری می شد، در حالی که پوشاک مارک شده فقط توسط خانواده های با وضعیت بسیار بالا خریداری می شد. این روند به تدریج در حال تغییر است و بازار پوشاک بچگانه ای که لباس مارک خریداری می نمایند در حال رشد است.

پیراهنهای کوتاه، شورت و شلوارک، مد روز همیشه در سبد لباس بچه ها است. دامن های کوتاه، تاپ هایی با حجم پف دار، تاپ های با طرح کارتونی و عروسکی، شلوارهای توری و شلوارهای ساده چیزهایی هستند که در دنیای پوشاک کودکان در زمانهای امروزی وجود دارد.

لباس های چاپی بچگانه نیز از فروش بالایی برخوردارند.

مارک های ایرانی پوشاک بچگانه

برخی از مطرح‌ ترین برندهای تولید کننده پوشاک در این پست معرفی خواهند شد در داخل کشور برندهای بسیار موفقی در زمینه ی تولید پوشاک کودک خوش درخشیده اند که مهمترین آنها عبارتند از:

  1. برند تاپ لاین
  2. شرکت تولیدی به آوران
  3. برند ایرانی آدمک
  4. برند لیدولند
  5. برند ایرانی دولو
  6. برند ایرانی بی سی سی

مارک های خارجی لباس بچگانه

مارک های خاصی مانند Weekender با والت دیزنی و برادران وارنر توافق کرده اند که به موجب آن می توانند از بعضی از شخصیت های معروف کارتونی در پوشاک خود استفاده کنند. این برند قصد دارد از شخصیت هایی مانند میکی و مینی ماوس و همچنین تام و جری در خط جدید لباس کودکان که قصد راه اندازی آن را دارند استفاده کند. این مجموعه قرار است “Toon World” نامگذاری شود.

پانتالون و جینی و جونی برای راه اندازی زنجیره ای از فروشگاه های خرده فروشی پوشاک کودکان وارد یک سرمایه گذاری مشترک شده اند.

ریموند اولین فروشگاه خود را برای پوشاک بچه ها ‘Zapp!’ راه اندازی کرده است. شرکت DS که صاحب برند پوشاک بچه ها از برند Ruff Kids است ، قصد دارد گسترش یابد.

محصولات بچگانه شرکت اندیشه

  • ست لباس نوزادی
  • تاپ شلوارک-دخترانه
  • کاپشن شلوار -دخترانه
  • سویشرت شلوار مدارس
  • سویشرت شلوار بچگانه
  • بلوزشلواربچگانه_دخترانه
  • بلوز شلوار دخترانه پاپیون
  • سرهمی پیش بندی بچگانه
  • ست سویشرت شلوار بچگانه
  • سویشرت شلوار ملانژ پسرانه
  • ست بلوز شلوار پسرانه – پویان
  • بلوز شلوار ست دخترانه مدل مانا

مطالب مرتبط