اخبار و فناوری های روز, مقالات

پوشاک معروف ترین سوغات مشهد

پوشاک معروف ترین سوغات مشهد

پوشاک معروف ترین سوغات مشهد

پوشاک معروف ترین سوغات مشهد: در سالهای گذشته تا سخن از سوغات مشهد به میان می آمد ، بی مهابا تمام فکر ها سمت زعفران و زرشک و خشکبار و … میرفت و سپس به بازار های خرید غیر خوراکی توجه میشد ؛ اما آنچه که اینروزها اتفاق افتاده و بسیار هم جالب است پیشی گرفتن پوشاک مشهد بعنوان معروف ترین سوغات مشهد است شاید هنوز هم بسیاری زعفران را سوغات اصلی این شهر بدانند اما آنچه در سالهای اخیر اتفاق افتاده و واقعیت دارد اینست که پوشاک مشهد در عرصه رقابت با دیگر سوغات حتی نسبت به زعفران مشهد در صدر قرار گرفته است.

پوشاک معروف ترین سوغات مشهد

مزایای پوشاک مشهد بعنوان سوغات خراسان رضوی

با توجه به رشد و پیشی گرفتن صنعت پوشاک ایران در دو دهه اخیر رشد و پیشرفت این صنعت در هرکدام از شهر های ایران میتواند بسیار سودمند و مثمر ثمر باشد، مخصوصا اگر این پیشرفت در شهری باشد که هر ساله تعداد زیادی زائر از استانها و همچنین کشور های مختلف جهان به آنجا سفر میکنند ، که خود یک بازاریابی بزرگ داخلی و خارجی میباشد و این آغاز میتواند گامی اساسی و بزرگ برای پیشرفت صنعت پوشاک باشد.

اما آنچه با وجود این پیشرفت ها هنوز بعنوان یک ضعف بزرگ شناخته میشود ، اینست که متاسفانه برخی از تولید کنندگان با وجود تولید محصولات باکیفیت خود برند سازی نمیکنند و محصولاتشان بی نام و نشان به فروش میرسد،در دورانی که بیشتر نگاه ها به سوی برند های معروف دوخته میشود و همه در پی لباس با مارک های خاص هستند این بی برند بودن اشکال بزرگی ایجاد میکند.

تولید پوشاک اندیشه در مشهد

اندیشهیکی از برند های معروف پوشاک راحتی و اسپرت در مشهد میباشد،که همیشه رضایت مشتری را در نظر گرفته است و اینک بعنوان بزرگترین و متنوع ترین تولید کننده لباس ست راحتی و اسپرت مردانه و زنانه فعالیت میکند. پوشاک اندیشه مشهد به عنوان باکیفیت ترین برند پوشاک راحتی و اسپرت در مشهد و ایران شناخته شده است.
تولید ست مردانه و زنانه  با کیفیت (ست بلوز شلوار مردانه ، ست تیشرت  شلوار زنانه ، ست بلوز شلوار، تیشرت شلوار مردانه شلوار ، تاپ شلوارک و….) بخشی از تولیدات شرکت تولید پوشاک اندیشه میباشد.
کانال تلگرام شرکت تولید پوشاک اندیشه

مطالب مرتبط