پوشاک, مقالات

پوشاک برند در ایران

پوشاک برند در ایران

پوشاک برند در ایران

پوشاک برند در ایران: صنعت پوشاک در ایران از رونق خوبی برخوردار نیست و روزهای خوبی را نمی‌گذراند. دلیل اصلی این موضوع قاچاق و واردات بی رویه ی پوشاک است، اما با وجود سیل واردات به داخل برخی از تولید کنندگان تلاش میکنند تا پوشاک ایرانی از رونق نیفتد و برند های پوشاک ایرانی جای خود را در بازار باز کنند.

برند برتر پوشاک ایرانی از جمله میتوان به شهر مشهد اشاره نمود که با تلاش فراوان و بی وقفه ی مردم، شرکت های تولید پوشاک کوچک و بزرگ توانسته در رونق تولید پوشاک ایرانی سهمی داشته باشد.

میتوان به جرات گفت بسیاری از پوشاک وارداتی بسیار بی کیفیت هستند اما بخاطر تبلیغات بی رویه ی برند های خارجی و بی کیفیت معرفی کردن پوشاک داخلی خریداران پوشاک به سوی پوشاک خارجی سوق پیدا میکنند.

کدام برند های پوشاک با کیفیت تر هستند

بلوز مردانه و زنانه ،پوشاک برند در ایران،پوشاک برند،لباس برند در ایران،برند برتر لباس ،برند پوشاک، برند های پوشاک ایرانی،اندیشه

جایگاه صنعت پوشاک ایران

تا سال های اخیر عمده ی پوشاک ایران از کشور های ترکیه و چین و دیگر کشور های تولید کننده ی پوشاک تامین میشد، اما با پیشرفت صنعت پوشاک و احتمام مردم به تولید ملی صنعت پوشاک در ایران پیشرفت های چشم گیری داشته بطوری که شهر مشهد به عنوان قطب تولید پوشاک ایران معرفی شده و پوشاک در این شهر بعنوان سوغات آن معرفی شده است.

داستان تولید پوشاک در ایران و تلاش برای جلوگیری از واردات بی رویه پوشاک به داخل کشور آنقدر جدی هست که حسین اوز ترک گفت در بازدید هایی که از صنعت پوشاک ایران داشته ام به این نکته پی برده ام که صنعت پوشاک ایران از استعداد و ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است و باید توسعه کافی در این بخش صورت بگیرد.

ست بلوز و شلوار مردانه/لباس ست مردانه / لباس ورزشی مردانه / لباس راحتی زنانه

تولید پوشاک مشهد اندیشه

تولیدی و عمده فروشی پوشاک اندیشه برند برتر پوشاک راحتی و اسپرت در ایران می باشد. این تولیدی در زمینه ی تولید لباس راحتی مردانه، لباس راحتی زنانه و لباس ورزشی مردانه و لباس ورزشی زنانه فعالیت دارد.

از جمله محصولات این شرکت به موارد زیر اشاره کرد.

  1. لباس راحتی مردانه و زنانه
  2. ست لباس ورزشی مردانه و زنانه
  3. لباس خواب مردانه
  4.  انواع بلوز، تیشرت و تاپ زنانه و مردانه
  5. شلوارک و شلوار مردانه و زنانه
  6.  مدل‌های جذاب ست لباس تابستانی مردانه و زنانه
  7. انواع ست لباس زمستانی مردانه و زنانه
  8. مدل‌های مختلف لباس پاییزه مردانه و زنانه

برای خرید عمده ی پوشاک در مشهد کلیک کنید.

فهرست برند های پوشاک ایرانی

از برند های معروف پوشاک ایرانی میتوان به برک، گراد، ماکسیم، اریکا، اندیشه اشاره کرد. در ادامه لیستی از برند های ایرانی را در اختیار شما خواننده ی گرامی قرار دهیم.

مطالب مرتبط