پوشاک, مقالات

پالت رنگی برای کمد خود درست می کنید

پالت رنگی برای کمد خود درست می کنید

پالت رنگی برای کمد خود درست می کنید

ساختن پالت رنگی یکی از ساده ترین و سریعترین کارهایی است که می توانید برای اصلاح سبک خود انجام دهید. ایجاد یک پالت رنگی اشتباه یا محدود کردن خود به چند رنگ ، باعث می شود تا از کمد لباس خود رضایت نداشته باشید. بنابراین برای ایجاد تنوع در سبک ، پالت رنگی برای کمد خود درست می کنید .
ساخت کمد براساس پالت رنگی

پالت رنگی برای کمد خود درست می کنید

رنگ خنثی
وقتی یک پالت رنگی برای کمد خود درست می کنید ، رنگ های اصلی ، فرعی و خنثی  در پالت شما وجود دارد که باید روی آنها تمرکز کنید.
برای انتخاب رنگ های مناسب لباس ، احتمالاً توصیه های زیادی را خواهید خواند که به شما می گوید فقط رنگ های اصلی خود را انتخاب کنید و سپس با مقدار مشخصی از رنگ های خنثی یا رنگ های فرعی را توصیه می کند که با رنگ های اصلی و سایر رنگ ها مطابقت دارد.
بنابراین ، من توصیه می کنم که برای انتخاب رنگ اصلی خود ، به رنگ های کمد فعلی خود نگاه کنید. اگر از آنها رضایت دارید و به دلایلی مانند کهنه گی و رنگ پریده گی نیاز به جایگزینی دارند ، به خرید جدید بین این رنگ ها فکر کنید.
یک دقیقه وقت بگذارید و در بین رنگ های اصلی ، فرعی و خنثی تخمین بزنید که از هر کدام چه تعدادی در کمد لباس شما باید وجود داشته باشد. فقط ببینید که رنگ های برتر و مهمی که بیشتر از همه می پوشید کدام ها هستند زیرا کمبود این رنگ ها شما را با مشکل روبرو خواهد کرد .
اگر وقت زیادی دارید ، می توانید زمان لازم را برای شمارش و تخمین همه چیز در کمد خود داشته باشید
سه یا چهار رنگ برتر را در کمد خود بنویسید. اینها رنگ اصلی شما هستند.

رنگ های لباس اصلی

سه رنگ اصلی در علم تئوری رنگ ها، رنگ های آبی، قرمز و زرد هستند که تمام رنگ ها در واقع از ترکیب این سه رنگ به وجود می آیند.

رنگ های لباس مکمل

این رنگ ها شامل سه رنگ بنفش، نارنجی و سبز هستند و هر کدام از آنها از ترکیب رنگ های اصلی دیگر به وجود می آیند.

رنگ های لباس خنثی

رنگ های مشکی ، خاکستری، سفید، بژ، قهوه ای شکلاتی و غیره… از رنگ های خنثی هستند که در ست کردن لباس بسیار مفید باشند.

 

نیاز به انتخاب رنگهای خنثی

شما می خواهید تطبیق پذیری بیشتری در کمد خود داشته باشید و در کمد لباستان از رنگ های خنثی ندارید پس به فکر تهیه ی آن باشید زیرا رنگ های خنثی با اکثر رنگ ها براحتی ست می شوند.
اگر به رنگ خنثی احتیاج دارید ، به رنگهای اصلی خود نگاه کنید و ببینید که با این رنگها چه چیزی ست می شود. اگر شما از یک رنگ خنثی برخوردار هستید که با رنگ اصلی ست می شود ، رنگ اصلی را هم به پالت خود اضافه کنید.

لباس های متنوع طرج دار و گلدار

برای روشن تر کردن کمد لباس شما به لباس های متنوع طرج دار و گلدار نیاز است نکته این است که بعد از ایجاد یک پالت از رنگ های اصلی و فرعی ممکن است احساس محدودیت کنید که کمدتان به لباس هایی متنوع از طرح ها وبافت های مختلف نیاز دارد. یا ممکن است بعد از مدتی خواهید از آن استفاده نمایید اما نمی خواهید رنگ های دیگری بپوشید. اینجاست که پوشیدن این مدل لباس ها نقش پررنگی ایفا می کنند.

رنگ های متنوع در پوشاک اندیشه

شرک پوشاک اندیشه ، برند برتر تولید لباس راحتی و اسپورت دارای محصولاتی متنوع و زیباست که رنگ هایی فوق العاده جذاب و محبوب را در سبد تولیدات خود قرار داده است. و به صورت عمده و خرده در بازار موجود است .

عمده فروشی لباس تابستانی

فروش عمده ی تی شرت چاپی
فروش عمده ی تیشرت تبلیغاتی
فروش عمده ی تاپ شلوارک مردانه
فروش عمده ی تاپ شلوارک زنانه
فروش عمده ی لباس خواب مردانه
فروش عمده ی لباس ورزشی زنانه
فروش عمده ی شلوارک کتان مردانه
فروش عمده ی لباس ورزشی مردانه
فروش عمده ی لباس خواب زنانه

مطالب مرتبط :

رنگ لباس متناسب با ایام هفته
اصول هماهنگ کردن رنگ لباس برای مردان
رنگ لباس درباره ی شخصیت شما چه میگوید

مطالب مرتبط