استایل ، مد ، فشن ، ترند, مقالات

همه چیز درباره استایل اگزوتیک

همه چیز درباره استایل اگزوتیک,استایل اگزوتیک چیست,تاریخچه استایل اگزوتیک,اکسسوری استایل اگزوتیک,لباس پوشیدن به سبک استایل اگزوتیک

همه چیز درباره استایل اگزوتیک

استایل اگزوتیک، همانطور که از اسمش پیداست مربوط به چیزهای عجیب و غریب است. هرچیز عجیب و غریبی که شما با آن استایل خود را بسازید. می‌توان گفت یکی از عجیب‌ترین استایل‌هایی که تا کنون در دنیای مد و فشن راه پیدا کرده استایل مد و فشن بوده است. اگر می‌خواهید همه چیز درباره استایل اگزوتیک را بدانید با ما همراه شوید.

همه چیز درباره استایل اگزوتیک,استایل اگزوتیک چیست,تاریخچه استایل اگزوتیک

همه چیز درباره اگزوتیک استایل

استایل اگزوتیک، استایلی است که تاریخچه آن به روم باستان بازمی‌گردد و شواهد نشان می‌دهد که نوع انتخاب لباس و عجیب لباس پوشیدن پیشینه‌ای در تاریخ روم باستان دارد. اگر می‌خواهید شما نیز دست به ریسک بزنید و برای استایل خود موارد عجیب و غریب را انتخاب کنید و استایل اگزوتیک داشته باشید، لازم است جسور باشید.

افرادی که دست به انتخاب استایل اگزوتیک می‌زنند افراد جسوری هستند که جسارت خاص و متفاوت پوشیدن را دارند و همچنین اعتماد به نفس کافی لازمه این استایل است چرا که این استایل ممکن است مورد قبول همگان نباشد.

ویژگی‌ استایل اگزوتیک

استایل اگزوتیک خود را محدود به هیچ قاعده‌ای جز قاعده مهیج و عجیب بودن نکرده است و پای خود را از دنیای مد و فشن فراتر می‌گذارد. ویژگی مهم این استایل غیرطبیعی بودن آن است. به همین دلیل افرادی که از آن استفاده می‌کنند افراد برونگرایی هستند و دست به ریسک می‌زنند.

اگزوتیک فراتر از یک مد لباس است و فرهنگ‌های متفاوت، استایل‌‌های متفاوت و طرحای جذاب و خاصی را در برمی‌گیرد.

اگزوتیک به چه معناست؟

اگزوتیسیم برگرفته از جامعه رومی است. در واقع اگزوتیسیم به معنی کنجکاوی کردن در فرهنگ و ادیان دیگر جوامع بود تا بتوانند مفهوم چیزهای ناشناخته را تجربه کنند. واژه اگزوتیک هم به معنی عجیب و غریب است. که می‌توان گفت این دو به نوعی بهم مربوط هستند چراکه همواره امور ناشناخته برای ما عجیب و غریب هم هستند.

در دنیای مد و فشن واژه اگزوتیک مانند بسیاری دیگر از استایل‌ها از دنیای غرب سربرآورد و وارد دنیای مد شد. استایل اگزوتیک در غرب استایل‌هایی هستند که ویژگی‌هایی فرهنگ شرق در آنها دیده می‌شود. بنابراین شما در این استایل همواره نشانه‌هایی از فرهنگ شرق می‌بینید، از نقش و نگارها گرفته تا طراحی‌هایی که برگرفته از فرهنگ جهان شرق مثل هند و… است.

استایل اگزوتیک می‌تواند برخی از استایل‌های دیگر را در زیرمجموعه خود قرار دهد. به طور مثال استایل بوهو در زیرمجموعه استایل اگزوتیک قرار می‌گیرد چراکه استایلی شرقی است.

استایل اگزوتیک ترکیب شده از فرهنگ‌هایی مثل آسیا، آفریقا، هند و پاکستان هستند. شما می‌توانید این استایل را در شهر هونزا پاکستان ببنید.

استایل اگزوتیک چیست,استایل اگزوتیک زنانه,تاریخچه استایل اگزوتیک

لباس به سبک اگزوتیک

کسانی که می‌خواهند به سبک اگزوتیک لباس بپوشند در ابتدا باید جسارت دست به انتخاب‌های خاص زدن را داشته باشند. چراکه استایل اگزوتیک فراتر از مد و فشن و قوانین آن می‌گذارد و آیتم‌‌های عجیب و غریب خود را می‌سازد.

استایل اگزوتیک از قطعاتی تشکیل شده که طراحان آن، آنها را با جسارت انتخاب کرده‌اند؛ اکسسوری‌های براق و بزرگ، زیورآلات خاص و عجیب غریب، اغراق در استفاده از رنگ‌های تند و شاد و استفاده از طرح‌های شرقی و عجیب همگی از آیتم‌های خاص استایل اگزوتیک است.

اغراق در رنگ‌های تند و شاد

یکی از مسائل مهم در استایل اگزوتیک استفاده بیش از حد از رنگ‌های تند و شاد است. در این استایل اغلب از رنگ‌های گرم و رنگ‌های شاد و تند استفاده می‌شود. رنگ‌های استایل اگزوتیک سرزنده هستند و گاهی با ادغام پارچه‎‌هایی با رنگ‌های شاد ترکیب جذاب و عجیبی می‌سازند.

اکسسوری در استایل اگزوتیک

مهم‌ترین بخش استایل اگزوتیک اکسسوری آن است. اکثرا اکسسوری‌های استایل اگزوتیک دست‌ساز هستند. آنها سایزهای بزرگ و غیرواقعی دارند و جواهرات این استایل به خوبی می‌درخشند.

یادتان باشد اکسسوری بخش حساس و مهم این استایل است. گاهی حتی در کنار هم از چند گردنبند و دستبند استفاده می‌کنند که قابل توجه است و مورد علاقه افراد بسیاری است.

النگوهای پهن برای خانم‌ها و انگشترهای بزرگ برای آقایان از جمله مهم‌ترین و پراستفاده‌ترین اکسسوری‌های استایل اگزوتیک است. گوشواره‌ای این استایل عجیب و غریب و بزرگ هستند. گردنبندها بلندند و دستبندهای کاف کاربرد زیادی دارند.

استایل اگزوتیک,اکسسوری استایل اگزوتیک

آرایش در استایل اگزوتیک

آرایش استایل اگزوتیک هم به سبک آرایش بانوان شرقی و بیشتر برگرفته از سبک آرایش زنان هندی و عربی است. آرایش‌ها هم سبک خاص خود را دارند و مانند ماهیت استایل اگزوتیک پر رنگ هستند. برای چسم‌ها از سایه‌هایی با رنگ فیروزه‌ای و یا نقره‌ای استفاده می‌شود.

آرایش در استایل اگزوتیک

مدل مو در استایل اگزوتیک

تقریبا می‌توان گفت موها در استایل اگزوتیک بلند هستند و آنها نیز مدل عجیب و غریب خاص خود را دارند. مثلا موی تیره بلند بافته شده در بین زنان در این استایل خیلی مورد توجه است. البته باز هم این مسئله تا حدود زیادی به خود شما بستگی دارد.

استایل اگزوتیک چیست,لباس پوشیدن به سبک استایل اگزوتیک

برندهای معروف طراح استایل اگزوتیک

برندهای مشهوری که طراحان آن معروف‌ترین طرح‌های استایل اگزوتیک را دارند عبارتند از:

  • بالمین (balmain)
  • الکساندر مک کوئین (alexander Mcqueen)
  • دولچه و گابانا (Dolce & Gabbana )
  • ماشینو (Mashino)
  • میسونی (Missoni )

نکته پایانی

تولیدی پوشاک اندیشه با بیش از 25 سال سابقه یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لباس راحتی و اسپرت زنانه و مردانه می‌باشد. این تولیدی همواره سعی کرده تا بهترین کیفیت و بهترین طرح‌های پوشاک رامناسب با نیاز مشتریان تولید کند. استفاده از بهترین کیفیت پارچه‌ها، تولید لباس‌هایی با ماندگاری بالا و طول عمر کافی، استفاده از الیاف طبیعی در تولید پارچه لباس‌ها از ویژگی‌های برجسته تولیدی پوشاک اندیشه است است.

از جمله محصولات اندیشه میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  •  خرید تیشرت شلوار مردانه
  • بلوز شلوار مردانه
  • کاپشن شلوار مردانه
  • ست هودی شلوار مردانه
  • لباس خواب مردانه
  • ست لباس ورزشی مردانه
  • ست لباس خواب مردانه
  • تاپ شلوارک مردانه
  • انواع بلوز مردانه
  • انواع شلوار و شلوارک مردانه

محصولات دیگر

  • تیشرت شلوار زنانه
  • بلوز شلوار زنانه
  • هودی شلوار زنانه
  • گرمکن و شلوار زنانه
  • تاپ شلوارک زنانه
  • تیشرت و ساق زنانه
  • انواع تاپ، تیشرت، بلوز زنانه
  •  شلوارک، شلوار زنانه، ساق شلوار زنانه

مطالب مرتبط