استایل ، مد ، فشن ، ترند

همه چیز درباره استایل الگانت

همه چیز درباره استایل الگانت

 

همه چیز درباره استایل الگانت,استایل الگانت,شیک پوشی,استایل شیک زنانه

تا به حال نام استایل الگانت را شنیده‌اید؟ الگانت در لغت به معنی ظریف، زیبا و باوقار است و دقیقا این استایل بر همین معانی تکیه دارد. استایل الگانت استایلی زیبا و سراسر وقار است. در این استایل تمرکز بر روی شیک، گران و پر زرق و برق پوشیدن است. اگر مایل هستید همه چیز درباره استایل الگانت را بدانید با ما همراه باشید.

استایل الگانت چیست؟

در دنیای مد و فش برای هر سلیقه‌ای استایل خاص آن استایل وجود دارد. استایل الگانت نیز مخصوص بانوانی است که به دنبال شیک و باوقار بودن هستند و در استایل خود از لباس‌های گران قیمت و اکسسوری‌های پر زرق و برق استفاده می‌کنند. کسانی که شیک پوش و سخت پسند هستند به این استایل علاقه نشان می‌دهند.

همانطور که گفتیم دو مولفه مهم استایل الگانت گران قیمت بودن و استفاده از اکسسوری‌های براق آن است. همچنین ظاهر آراسته، باوقار و اندام روی فرم همگی از مولفه‌های این استایل هستند. استایل الگانت مانند استایل کژوال و استایل‌های دیگر به دنبال راحتی نیست بلکه این استایل، استایلی است که شما را به سمت خاص و پر زرق وبرق بودن می‌یرد و توجه‌ها را به سمت شما جلب می‌کند.

استایل الگانت,استایل شیک,استایل زنانه

تاریخچه

شاید بتوان اولین ردپاهای استایل الگانت را در انگلستان جستجو کرد زمانی که مسیون ردفرن در خانه مد انگلستان در طراحی یک لباس وررشی لباسی زنانه و با ظرافتطراحی کرد. قدم بعدی را مادلین ویونت برداشت او لباس‌های ظریف زنانه طراحی می‌کرد و به ملکه برش ادیب شهرت داشت. ویونت با الهام از مجسمه‌های باستانی لباس شب‌های بی‌نظیری طراحی می‌کرد و یکی از بهترین طراحان اولیه‌ی استایل الگانت است.

در اوایل دهه 1930 نیز برند هرمس با تولید روسری ابریشمی دست دوز مسیر استایل الگانت را برای مشکل پسندان هموارتر کرد و سبک جدیدی را به دنیای مد و فشن وارد کرد.

جای پای آمریکا

آمریکایی‌ها نیز در دهه 1940 وارد عرصه شدند و در زمان جنگ جهانی دوم ورا ماکسول با برش‌های اریب در لباس‌های ساده مردانه به رونق استایل الگانت کمک کرد. برند Coach نیز اکسسوری‌های جذاب و خیره‌کننده‌ای ساخت که مناسب استایل الگانت بود. جنگ جهانی دوم که تمام شد ظاهر مردان آمریکایی مود توجه مردان اروپایی قرار گرفت. شلوارهای راسته و یقه‌های بلند با سرشانه‌های پهن  کراوات‌های گل دار همگی از ویژگی‌های این طراحی‌ها بود.

انگلیسی‌ها وارد میدان شدند

گفتیم که استایل الگانت از انگستان شروع شد. اینبار انگلیسی‌ها به احیای ظرافت‌های سبک ادواردین در لباس پرداختند و جذابیت لباس‌های کلاسیک را زنده کردند. در هرحال خیلی از تغییرات استایل الگانت در لندن اتفاق افتاد و از میان طراحان معروف انگلیسی استایل الگانت می‌توان به چهره‌های معروفی همچون باربارا هولانیکی و ماری کوانت اشاره کرد.

همه چیز درباره استایل الگانت,استایل الگانت چیست

استایل الگانت و استایل کلاسیک

در نگاه اول استایل الگانت و کلاسیک یکسان به نظر می‌رسند اما این دو استایل علی رغم تمامی شباهت‌ها، تفاوتی نیز دارند. استایل کلاسیک استایلی است که در عین شیک بودن ساده است و سادگی یکی از اصول آن است اما استایل الگانت استایلی است که در کنار شیک و باوقار بودن زرق و برق زیورآلات آن توجه شما را جلب می‌کند و شما حتی با آیتم‌های مدرن می‌توانید استایل الگانت داشته باشید ولی در استایل کلاسیک مولفه‌های استایل مدرن کمتر دیده می‌شوند و همه چیز به سبک کلاسیک است.

استایل کلاسیک زنانه,استایل زنانه,شیک پوشی

قوانین استایل الگانت

استایل الگانت قوانین خاص خود را دارد و مانند خیلی از استایل‌های مدرن نیست که از هیچ قانونی پیروی نمی‌کنند. اگر طرفدار شیک پوشی و البته لباس‌های گران قیمت و خاص هستید پس لازم است یک سری قوانین را رعایت کنید. قوانین را برای شما می‌گوییم:

فرم بدنی مناسب

اول از همه آن چیزی که در استایل الگانت اهمیت دارد فرم بدنی و استایل مناسب است. در این استایل داشتن اندام متناسب خیلی اهمیت دارد. بنابراین سعی کنید ورزش کنید و روی فرم بمانید. داشتن یک بدن تراشیده و خوش هیکل شما را باوقارتر و شیک‌تر نشان می‌دهد بنابراین سعی کنید که ورزش کنید و خوش تیپ بمانید.

 

پاهای خوش فرم و تراشیده

در استایل الگانت برای بانوان بیشتر از دامن‌های کوتاهی که تا روی زانو قرار می‌گیرد استفاده می‌شود بنابراین خیلی مهم است که پاهای شما خوش فرم و تراشیده باشد تا دامن در پای شما زیبا به نظر برسد. فراموش نکنید که شما یک بانوی باوقار و خوش پوش هستید بنابراین به فرم پاهای خودتان اهمیت بدهید.

کمر باریک یک امتیاز خوب!

لباس‌های الگانت با ظرافت و زیبا هستند و شما را خوش تیپ نشان می‌دهند، حالا تصور کنید که علاوه بر استایل زیبایی که دارید کمر روی فرمی داشته باشید؛ زیبایی شما دوچندان خواهد شد. اگر ورزش کنید به فرم دلخواه کمر خود خواهید رسید و نیاز به راه‌های غیرمتعارف نیست.

چگونه به سبک الگانت لباس بپوشیم,استایل شیک زنانه

اکسسوری؛ اصل جدا نشدنی استایل الگانت

همانطور که در اول مقاله گفتیم اکسسوری پرزرق و برق از مولفه‌های مهم استایل الگانت است. بنابراین اگر قرار است از استایل الگانت استفاده کنید و تبپ خود را براساس این سبک بسازید از اکسسوری‌ها و زیورآلات فراموش نکیند. آنها علاوه بر زیباتر کردن استایل شما، شما را بیشتر مورد توجه قرار می‌دهد.

همه چیز درباره استایل الگانت,اکسسوری استایل زنانه

 

 

کت و شلوار را فراموش نکنید!

کت و شلوار همیشه یک استایل خاص، باوقار و متفاوت برای شما ایجاد می‌کند. حتی بانوان نیز با کت و شلواری که برش ریز و ظریفی دارد می‌توانند بی‌نظیر به نظر برسند. کت‌هایی که بلند هستند و یا کت و شلوارهایی که حالت رسمی دارند. آنها را می‌توانید با اکسسوری خاص خود همراه کنید و ببیند چطور استایل الگانت بی‌نظیری ساخته‌اید.

کت و شلوار زنانه,استایل الگانت,همه چیز درباره استایل الگانت

 به چرخه رنگ دقت کنید

همه چیز درباره استایل الگانت را برای شما گفتیم و رسیدیم به این نکته. در استایل الگانت از رنگ‌هایی مثل طلایی، نقره‌ای، مشکیف خاکستری، قهوه‌ای و… استفاده می‌شود که اغلب رنگ‌های شیک و خاصی هستند. اگر می‌خواهید استایل الگانت داشته باشید توجه به چرخه رنگ‌ها نیز اهمیت دارد و باید با آن آشنا شوید. چون در صورتی که ترکیب رنگ لباس شما مناسب نباشد آنطور که باید به نظر نخواهید رسید.

آرایش ملایم

آرایش خود را ملایم انتخاب کنید چون با این کار باوقار به نظرخواهید رسید و شبیه شاهدخت‌ها خواهید بود. یک آرایش ملایم به همراه مدل موی ساده و شیک جلوه بهتری به شما خواهد داد.

آرایش ملایم,استایل الگانت زنانه,راه‌های شیک پوشی برای زنان

نکته پایانی

در کنار تمامی نکاتی که گفته شد، شما علاوه بر استایل مدرن، به روز و شیک به استایلی نیاز دارید که موقع بودن کنار دوستان و خانواده علاوه بر خوش تیپ بودن راحت نیز باشید. برای این امر ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از انواع ست‌های لباس اسپرت و راحتی زنانه و مردانه استفاده کنید. در اینجا لیستی را به شما پیشنهاد می‌دهیم:

  • ست هودی اسپرت زنانه و مردانه
  • ست مانتو و شلوار اسپرت زنانه
  • ست گرمکن و شلوار مردانه
  • ست تیشرت و شلوار مردانه
  • ست تیشرت و شلوار زنانه
  • ست نیم تنه و ساق زنانه و اسپرت
  • ست تیشرت و شلوارک اسپرت مردانه
  • انواع شلوار اسپرت مردانه در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع
  • انواع تیشرت اسپرت زنانه و مردانه
  • انواع شلوار لگ و گت زنانه
  • ست تیشرت و ساق زنانه
  • ست تیشرت و شلوارک زنانه
  • ست بلوز شلوار زنانه

و دیگر محصولات:

  • لباس ست مردانه و لباس ست زنانه
  • لباس ست خانوادگی
  • لباس ورزشی مردانه و ست لباس ورزشی
  • لباس راحتی مردانه و ست لباس راحتی زنانه
  • ست لباس خواب مردانه و لباس خواب زنانه
  • ست سویشرت شلوار مردانه و ست سویشرت شلوار زنانه
  • ست بلوز شلوار مردانه و بلوز شلوار زنانه
  • ست تیشرت شلوار مردانه و تیشرت شلوار زنانه
  • ست کاپشن شلوار مردانه و کاپشن شلوار زنانه
  • ست تیشرت پیژامه مردانه و بلوز پیژامه مردانه
  • انواع تیشرت و بلوز مردانه و زنانه
  • انواع شلوار و شلوارک مردانه و زنانه
  • ست تاپ شلوارک مردانه و تاپ شلوارک زنانه

برای دیدن تنوع هر یک از این محصولات و برای خرید محصولی با کیفیت و با دوام فقط کافی است به سایت فروشگاهی تولیدی پوشاک اندیشه سر بزنید و هر یک از محصولاتی را که می‌خواهید انتخاب کنید. همچنین می‌توانید به صورت خرید عمده و یا خرید تک، لباس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *