پوشاک

نکات مهم ست لباس دو نفره

نکات مهم ست لباس دو نفره

نکات مهم ست لباس دو نفره

در دنیای مد امروز عاشقانه‌های دو نفره به یک موضوع مهم تبدیل شده و ست‌ لباس‌ دو نفره چند سالی می‌شود که به یک ترند در بین زوج‌های جوان تبدیل شده است؛ به طوری که تقریبا تمام زوج‌های جوان حداقل یک ست لباس زن و مرد در بین لباس‌های خود دارند. این ترند نکات مهم و خاص خود را دارد و متخصصان نکات مهم ست لباس دو نفره را در قالب مقالات مختلف ارائه داده‌اند.

ست لباس‌های زن و مرد تمام عناصر یک استایل کامل مانند: الگوها، پارچه‌ها و… کنار هم قرار می‌دهد و در شما و همسرتان ایجاد توازن می‌کند.

تولیدی پوشاک اندیشه نیز با توجه به تمام این نکات برای زوج‌های جوان انواع ست‌‌های لباس زنانه مردانه و ست‌های اسپرت زنانه و مردانه مثل: ست هودی اسپرت در مدل‌های مختلف ارائه داده است.

اگر شما نیز از آن دست زوج‌های جوان هستید که از کنارهم بودن در مکان‌های مختلف آن هم با یک ست لباس دونفره لذت می‌برید همراه ما باشید تا شما را با نکات مهم درباره‌ی ست لباس زن و مرد آشنا کنیم.

نکات مهم درباره‌ی ست لباس‌ دونفره

در انتخاب و هماهنگی ست‌ لباس‌های دونفره نکات مهمی تاثیرگذار هستند از جمله:

  1. در ست کردن لباس دو نفره به کیفیت بیشتر از کمیت بها بدهید چرا که در این صورت با وجود ترندهای متفاوت لباس شما از مد نخواهد رفت.
  2. هنگام انتخاب ست دونفره به هارمونی اندام و شکل هر فرد باید دقت شود به طور مثال رنگ روشن برای زوج‌هایی که چاق هستند توصیه نمی‌شود.
  3. ست‌های لباس دونفره با راه راه‌های افقی باعث می‌شود چاق‌تر به نظر برسید و راه‌های عمودی قد شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد.
  4. اگر زوجی هستید که نسبت به گرما حساسیت ویژه‌ای دارید بهتر است از ست‌های دونفره با رنگ روشن استفاده کنید و پارچه‌هایی که جنس پارچه آنها خنک‌تر هستند.
  5. ست کردن به معنی لباس‌های هم رنگ نیست بلکه می‌توانید در انتخاب لباس‌های دونفره از رنگ‌های مکمل استفاده کنید و حتی گاهی متضاد. فقط کافی است سلیقه و خلاقیت خود را چاشنی انتخابات‌هایتان کنید.
  6. منوکروم! همچنان هم منوکروم در دنیای مد استفاده می‌شود؛ یعنی اینکه در ست خود فقط از لباس‌های همرنگ استفاده کنید و یا سایه‌های مختلف یک رنگ را در ترکیب لباس به کار ببرید.

نکاتی برای رنگ‌ها در ست‌های دو نفره:

در چرخه‌ی رنگ‌ها ما برای ست کردن با سه دسته رنگ رو به رو هستیم:

  1. رنگ گرم: شامل رنگ‌های زرد، قرمز، نارنجی و سایه‌های آن
  2.  سرد: آبی، بنفش، سبز و سایه‌های آن
  3.  خنثی: خاکستری، کرم، مشکی و سفید
  • اگر قصد ست کردن دارید اما هنوز تازه کار هستید توصیه ما به شما این است که از رنگ‌های گرم و سرد باهم استفاده کنید و آنها را باهم ترکیب کنید. قطعا نتیجه زیبایی خواهید داشت.
  • رنگ‌های مشابه و سایه‌های آنها نیز کنار یکیدگر ست زیبایی برای شما خواهند بود مثل رنگ‌های: آبی، بنفش، زرد و سبز. رنگ‌های مکمل و متضاد نیز به همین منوال هستند: آبی و نارنجی، سبز و قرمز، زرد و بنفش.
  • البته رنگ‌هایی هم هستند که اگر حفظ استایلاتان برایتان مهم است هرگز بایکدیگر ترکیبشان نکنید: مشکی و سرمه‌ای دو رنگ تیره‌ای هستند که ست مناسبی با یکدیگر نخواهند بود. همچنین است رنگ‌های سفید، کرم، قهوه‌ای و خاکستری

نکات مهم ست لباس دو نفره، ست هودی زنانه مردانه، خرید ست زنانه مردانه

یادتان نرود!

یادتان نرود که حتما از اکسسوری‌های جذاب و مناسب با ست لباس دونفره خود استفاده کنید.

مانند: ست ساعت مچی، انگشتر و گردنبند. با این کار به زیبایی و جذابیت ست لباس و خودتان اضافه خواهید کرد.

حتما سلایق شخصی یکدیگر را در انتخاب ست و اکسسوری در نظر بگیرید

سبک ست‌های لباس دونفره:

سبک ست‌ها متفاوت هستند، سبک‌های هنری، عاشقانه، اسپرت، مجلسی و ست‌های اسلامی برای زوج‌های جوان قابل استفاده است.

انواع ست‌ها

  1. ست اسپرت:

ست‌های اسپرت برای پیاده‌روی، تفریحات خودمانی و مهمانی‌های غیر رسمی استفاده می‌شوند.

یکی از این نوع ست‌ها ست هودی دونفره است و اگر شما هم طرفدار هودی‌های جذاب و دو نفره هستید توصیه می‌کنیم از هودی‌های منحصر به فرد پوشاک اندیشه دیدن کنید.

برای خرید ست‌های دونفره اسپرت پوشاک اندیشه کلیک کنید

2.ست‌های مجلسی

برای ست‌ها لزوما نباید از لباس‌های یک رنگ استفاده کنید بلکه می‌توانید از رنگ‌های مکمل استفاده کنید یا مثلا مانتو را با شلوار همسر ست کرد و یا بالعکس و

3.ست عاشقانه خیلی مجلسی

که مخصوص مراسم عروسی و یا جشن‌های تولد مجلسی است. در این نوع ست حتما از اکسسوری‌ها فراموش نکنید.

می‌توانید برای ست کردن لباس دونفره خود در چنین مراسماتی رنگ کروات مرد را با رنگ لباس زن ست کنید و این رنگ‌ها می‌توانند مکمل یکدیگر باشند. همچنین ترکیب کیف و کفش زنانه با کمبرند و اکسسوری مردانه ترکیب بسیار خوبی خواهد بود.

4.ست محل کار

اگر از آن دست کسانی هستید که با همسرتان همکار هستید از ست‌های دونفره مخصوص محل کار فراموش نکنید.

5.ست لباس زمستان

در زمستان نیز شما می‌توانید کلاه، شالگردن،دستکش، پالتو و ژاکت خود را ست کنید. این ترکیب زیبا را در زمستان از دست ندهید!

منبع: سایت پوشاک اندیشه

مطالب مرتبط