آموزش های ساده و کاربردی, استایل ، مد ، فشن ، ترند

نکاتی که بانوان باید در استایل خود رعایت کنند

نکاتی که بانوان باید در استایل خود رعایت کنند,استایل کژوال زنانه,استایل رسمی زنانه,تپ مناسب برای خانوم‌ها

نکاتی که بانوان باید در استایل خود رعایت کنند

این روزها بیشتر بانوان علاوه‌بر کار در خانه و تربیت فرزندان در یک حرفه و شغل نیز مشغول به کار هستند، با این وصف اینکه بتوانید هر روز شیک بپوشید مهارتی است که باید کمی بر روی آن کار کنید. در اینجا شما را با نکاتی که بانوان باید در استایل خود رعایت کنند.

نکاتی که بانوان باید در استایل خود رعایت کنند, استایل رسمی,اکسسوری,استایل,استایل زنانه,استایل کژوال,شومیز سفید,استایل خیابانی,نکات مهم استایل بانوان

14 نکته مهم که بانوان باید در استایل خود رعایت کنند

خوشبختانه ما برای شما نکاتی که بانوان باید در استایل خود رعایت کنند را گردآورده‌ایم. اگرچه به نظر کوچک و ساده می‌آیند، اما این نکات مفید در لباس روزانه شما انقلابی ایجاد می‌کند. خواه به کار بروید، خواه یک قرار عصرانه با دوستان خود داشته باشید و یا حتی برای یک روز تعطیل قصد داشته باشید به تفریح بروید.

1. کمد خود را مرتب و ویرایش کنید

در بین نکاتی که بانوان باید در استایل خود رعایت کنند اولین نکته این است که وقتی صحبت از شیک پوشیدن می‌شود، نظم بخشیدن و مرتب کردن کمد شما در مرحله اول بسیار ضروری و مهم به نظر می‌آید. به هر حال اگر کمد نامرتبی دارید به طوری که نمی‌توانید به درستی لباس‌های خود را ببنید پس چگونه می‌توانید یک لباس مناسب از بین لباس‌هایتان انتخاب کنید؟ برای نظم بخشیدن به کمد لباس خود با اهدا یا فروش هر چیزی که نمی‌پوشید یا دوست ندارید شروع کنید. سپس لباس‌های باقی مانده را به طور مرتب در دسته‌ بندی مرتب قرار دهید.

هر لباسی که باید آویزان شود را آویزان کنید و بقیه را به درستی تا زده و در پایین کمد قرار دهید. همچنین اگر که تعداد کفش‌های شما زیاد است یک قسمت برای آنها قرار دهید تا موقع انتخاب ست لباس خود دچار دردسر نشوید. بعد از انجام این کار کمد لباس شما حس مثبتی را به شما القا خواهد کرد و از طرفی شما مرحله‌ی ” چه چیزی بپوشم” را تجربه نخواهید کرد.

2. یک خیاط خوب پیدا کنید

دومین نکته که از نکاتی که بانوان باید در استایل خود رعایت کنند داشتن یک خیاط خوب است. گاهی اوقات لباس شما به تعمیر احتیاج پیدا می‌کنید، گاهی لباسی که می‌خواهید را نمی‌توانید در بازار پیدا کنید و گاهی هم ممکن است بخواهید مدل یک لباس را تغییر دهید یا دستی به پارچه‌های دوخته نشده بکشید. بنابراین برای تمام اینها نیاز به یک خیاط ماهر دارید تا شما را از سردرگمی نجات دهد.

یک خیاط ماهر می‌تواند دقیقا همان چیزی را به شما عرضه کند که شما می‌خواهید و استایل شخصی خودتان را به راحتی با او بسازید. همچنین ممکن است بخواهید از اکسسوری‌هایی مثل دکمه‌های شیک برای جذاب‌تر شدن استایل خود استفاده کنید که بازهم این کار هنر خیاط است.

3. استایل خود را تماما را متعادل کنید

گاهی لباسی را انتخاب می‌کنیم تا اندام ما را کشیده‌تر نشان دهد و یا لاغرتر به نظر بیایم، اما اگر می‌خواهید نکاتی که بانوان باید در استایل خود رعایت کند را درست انجام دهید باید بگوییم که آنقدر که تعادل در استایل اهمیت دارد موارد دیگر اهمیت ندارد. سعی کنید استایل خود را متعادل نگه دارید. اگر پیراهنی گشاد پوشیده اید، سعی کنید آن را با شلوارهای تنگ ست کنید و اگر شلوار دم‌پا گشاد یا دامن پر پوشیده‌اید در نظر بگیرید که آن را با یک تاپ بسته ست کنید.

4- از سبک‌هایی استفاده کنید که متناسب با استایل شما باشد.

از موارد دیگر در استایل بانوان این است که با دقت به لباس‌هایتان نگاه کنید و ببنید که چه لباسی مناسب استایل شماست و شما را بهتر نشان می‌دهد، روی همان سرمایه گذاری کنید. اعتماد به نفس خود را حفظ کنید و از سبکی استفاده کنید که شما را بهتر نشان می‌دهد.

هر سبکی که مد می‌شود لزوما استایل مناسب شما نیست بنابراین حواستان باشد چه چیزی را انتخاب می‌کنید.

نکاتی که بانوان باید در استایل خود رعایت کنند, استایل رسمی,اکسسوری,استایل,استایل زنانه,استایل کژوال,شومیز سفید,استایل خیابانی, استایل ماسکولین

5- برای اتاق پرو آماده شوید

آیا برای رفتن به اتاق پرو آماده هستید؟ اگر برای پرو کردن لباس آماده نیستید پس به اتاق پرو نروید. از آنجا که اندازه‌ها در فروشگاه‌ها و طرح‌ها متفاوت است، امتحان کردن لباس‌ها ضروری است، به خصوص اگر بعداً نمی‌خواهید آنها را پس بدهید.

همچنین به یاد داشته باشید که برای لباسی که می‌خواهید پرو کنید لباس‌های دیگرتان را مناسب با آن بپوشید تا به بهترین وجه آن را ببنید. به طور مثال؛ سعی در تهیه یک لباس شب با پاشنه بلند و لباس زیر زنانه مناسب همیشه بهتر از کفش های ورزشی و سوتین ورزشی خواهد بود.

نکاتی که بانوان باید در استایل خود رعایت کنند, استایل رسمی,اکسسوری,استایل,استایل زنانه,استایل کژوال,شومیز سفید,استایل خیابانی,اتاق پرو

6. از ترکیب الگوها و لباس‌ها نترسید

اگر سالهاست از رنگ خاص یا طرح خاصی از لباس‌ها استفاده کرده‌اید دیگر کافی است. دست به کار شوید!  اکنون وقت آن است که جسورانه عمل کنید ولباس‌های راه راه، گلدار و دیگر موارد دیگر استفاده کنید.

فقط به یاد داشته باشید که اطمینان حاصل کنید که لباس‌های شما مکمل یکدیگر باشند برای این کار سعی کنید یک طرح کانونی را انتخاب کنید و لباس خود را با دیگری برجسته کنید.

7. رنگ های خود را متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا برخی از رنگ ها برای شما عالی به نظر می رسند و برای دیگران نه؟ این به دلیل رنگ پوست شما است.

اگر چهره شما دارای رنگ و روحیه سرد است، لباس هایی با رنگ های سفید، سیاه، خاکستری، نقره ای و آبی را خریداری کنید. از طرف دیگر، اگر چهره شما گرم است، طرح هایی با سایه های قهوه ای، زرد، طلایی  زیتونی و قرمز تهیه کنید.

8. این سه کت را در کمد لباس خود داشته باشید

به احتمال زیاد شما هم یک پیراهن ساده مشکی و یک تیشرت سفید ساده در کمد لباس خود دارید اما آیا با کت‌های ضروری کمد خود نیز آشنا هستید؟

  1. کت چرمی
  2. کت جین
  3. جلیقه مناسب

از کت جین می‌توانید در استایل‌های کژوال استفاده کنید. کت‌های چرم برای مهمانی و یا یک قرار عصرگاهی مناسب هستند. کت‌ها برای زمانی که نمی‌دانید استایل خود را با چه چیزی تکمیل کنید یک انتخاب عالی است.

9. به اندام خود توجه کنید

انواع اندام بدنی را بشناسید و سپس فرم بدنی خود را تشخیص دهید. سعی کنید بر همین اساس استایل خود را بسازید. به طور مثال؛ اگر بهترین ویژگی شما پاهایتان است پس لباس‌هایی انتخاب کنید که پاهای شما را برجته‌تر نشان بدهد.

نکاتی که بانوان باید در استایل خود رعایت کنند, استایل رسمی,اکسسوری,استایل,استایل زنانه,استایل کژوال,شومیز سفید,استایل خیابانی,تناسب اندام بدنی

10- اکسسوری را فراموش نکنید

افزودن اکسسوری باید آخرین مرحله برای تکمیل همه لباس‌های شما باشد. اکسسوری  می‌تواند یک کمربند ساده باشد یا یک گردن‌بند زیبا. اکسسوری‌ ظاهر شما را بسیار بهتر نشان می‌دهد چرا که همیشه جزئیات اهمیت دارند؛ بنابراین مهم است که در انتخاب اکسسوری خوب سرمایه گذاری کنید و به یاد داشته باشید که از آنها استفاده کنید. کفش های شیک، کیف‌ها، کلاه‌ها، عینک‌های آفتابی و جواهرات همه اکسسوری‌هایی هستند که می‌تواند در استایل شما به کار رود.

نکاتی که بانوان باید در استایل خود رعایت کنند, استایل رسمی,اکسسوری,استایل,استایل زنانه,استایل کژوال,شومیز سفید,استایل خیابانی, اکسوری زنانه

11. کیف لوازم آرایش

حتی اگر لباس‌هایتان را با دقت ست کرده باشید، ممکن است بدون آرای چهره آن چیزی که انتظار دارید اتفاق نیفتد. برای این کار می‌توانید یک کیف لوازم آرایش همراه خود داشته باشید و در مواقع ضروری از آن استفاده کنید و یا آرایش خود را تجدید کنید. یادتان باشد که هم آرایش مو و هم آرایش صورت شما اهمیت دارد.

12. شومیز سفید اصل مهم کمد شما

یک شومیز سفید می‌تواند استایلی جذاب و کامل برای شما بسازد. شما می‌توانید شومیز خود را با شلوار مشکی مشکی، شلوار جین یا دامن چین دار متالیک بپوشید. یک شومیز سفید می‌تواند استایل شما را کامل کند. فقط به یاد داشته باشید که از آن مراقبت کرده و در صورت لزوم آن را تعویض کنید.

13. لباسها را برای صبحهای شلوغ از قبل انتخاب کنید

به دلیل مشغله‌های زیاد منزل و بیرون منزل ممکن است هر روز وقت زیادی را صرف اینکه چه چیزی بپوشید بکنید و دیر به محل کار برسید یا هم اینکه با لباس تکراری هر روز در محل کار حاضر شوید. برای اینکه این اتفاق نیفتد از قبل لباس مورد نظر خود را آماده کنید تا موقع بیرون رفتن با آرامش خاطر آنچه را می‎‌خواهید بپوشید و از روز خود لذت ببرید.

نکاتی که بانوان باید در استایل خود رعایت کنند, استایل رسمی,اکسسوری,استایل,استایل زنانه,استایل کژوال,شومیز سفید,استایل خیابانی

14. از استایل لایه‌بندی استفاده کنید

استایل لایه‌بندی به شما کمک می‌کند تا از حالت یک استایل ساده خارج شده و استایل جذابی داشته باشید. از آزمایش کردن استایل لایه‌بندی نترسید و آن را امتحان کنید. برای این کار می‌توانید از استایل خیابانی کمک بگیرید. مثلا یک تیشرت ساده سفید را می‌توانید با یک کت همراه کنید.

ما برای شما 14 نکته از نکاتی که بانوان باید در استایل خود رعایت کنند را مطرح کردیم. این مقاله توسط سایت تولیدی پوشاک اندیشه تولید شده است. این تولیدی دارای 25 سال سابقه در زمینه تولید انواع لباس اسپرت و راحتی زنانه و مردانه است. شما می‌توانید برای دیدن انواع محصولات به سایت فروشگاهی تولیدی پوشاک اندیشه سر بزنید.

در اینجا برای شما برخی از محصولات فروشگاه اندیشه را نام خواهیم برد:

ست هودی اسپرت زنانه و مردانه
مانتو و شلوار اسپرت زنانه
ست گرمکن و شلوار مردانه
تیشرت و شلوار مردانه
ست تیشرت و شلوار زنانه
نیم تنه و ساق زنانه و اسپرت
ست تیشرت و شلوارک اسپرت مردانه
انواع شلوار اسپرت مردانه در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع
تیشرت اسپرت زنانه و مردانه
انواع شلوار لگ و گت زنانه

مطالب مرتبط