استایل ، مد ، فشن ، ترند, مقالات

نکاتی که آقایان باید در استایل رسمی رعایت کنند

نکاتی که آقایان باید در استایل خود رعایت کنند,استایل رسمی مردانه,تیپ مردانه شیک

نکاتی که آقایان باید در استایل رسمی رعایت کنند

نکاتی که آقایان باید در استایل رسمی رعایت کنند چیست؟در عصر حاضر روز به روز توجه به استایل‌های کژوال و راحتی بیشتر می‌شود و هر روزه این باور در حال شکل‌گیری است که هرطور که راحت هستی لباس بپوش!

این باور یک باور وسوسه انگیز است که شما می‌توانید در هر مکان آنطور که مایل هستید لباس بپوشید و از طرفی دیگر توجه به لباس‌های رسمی کمتر می‌شود. اما اشتباه نکنید؛ بلکه به همان میزان که استایل‌های کژوال و بقیه‌ی استایل‌ها اهمیت دارند، لباس‌های رسمی نیز همچنان در جایگاه اهمیت خود باقی هستند و در کشورهای ییشرفته قوانین جدی برای استایل رسمی وجود دارد.

نکاتی که آقایان باید در استایل رسمی رعایت کنند,استایل رسمی برای آقایان, نکات مهم تیپ رسمی, آقایان خوش تیپ,لباس مردانه

نکاتی که آقایان باید در استایل رسمی رعایت کنند

همانطور که گفتیم لباس‌های رسمی همچنان اهمیت دارند و برای کار در شرکت‌های بزرگ و یا شرکت‌های دولتی و یا برای شرکت در مراسمات رسمی شما باید استایل رسمی خوبی داشته باشید و همواره مرتب به نظر برسید، از این جهت نکات لازم را به شما خواهیم گفت.

اولین قانون برای استایل مردان

درباره نکاتی که آقایان باید در استایل رسمی رعایت کنند حرف می‌زنیم اما پیش از آن باید این نکته را هم بگوییم که ممکن است امروزه تعریف جدیدی از رسمی و لباس رسمی ارائه شود اما باید بدانید قوانین همچنان پابرجا هستند.

قانون اول هم در این باره احترام گذاشتن است! در واقع شما با تیپ و استایل رسمی محدوده‌ی احترام هر مکان را رعایت می‌کنید و باید بدانید در برابر هرکس باید چطور حاضر شوید.

به طورکلی استایل‌های رسمی بیانگر احترام گذاشتن به فرد یا افراد مختلف و یا مکانی است که در آنجا حاضر هستید.

متناسب باشید

یکی از نکاتی که آقایان در استایل رسمی باید رعایت کنند همین است. شما باید متناسب با سایز خود لباس بپوشید و لباس خیلی تنگ یا خیلی گشاد را در استایل رسمی فراموش کنید.

هر لباسی را که برای استایل رسمی می‌پوشید، مطمئن شوید که به درستی متناسب با سایز و اندام شما باشد. خیاطی‌ها و برنده‌های معتبر در زمینه استایل رسمی سایز و اندازه متناسب دارند. در حالی که لباس های راحتی، اسپرت و… می توانند طیف گسترده ای از سایز و مدل را داشته باشند، کت و شلوار چنین قابلیتی ندارد.

کت و شلوارها جزء مهم‌ترین استایل‌های رسمی برای آقایان هستند بنابراین نمی‌توانند از آن چشم‌پوشی کرد و باید در انتخاب آن دقیقا متناسب و دقیق عمل کرد.

مولوفه‌های مهم در تناسب کت و شلوار عبارتند از:

  • تناسب قد آستین
  • قد شلوار
  • فاصله بین قفسه سینه
  • قرارگیری صحیج دکمه‌ها

نکاتی که آقایان باید در استایل رسمی رعایت کنند,استایل رسمی برای آقایان, نکات مهم تیپ رسمی, آقایان خوش تیپ,لباس مردانه

آداب را رعایت کنید

آداب لباس پوشیدن را بدانید و همیشه حواستان باشد که چگونه و با چه لباسی تیپ رسمی خود را بسازید. در انتخاب رنگ پیراهن، کروات، کت و شلوار تناسب را فراموش نکنید.

اگرچه همچنان رنگ سفید و مشکی شیک‌ترین استایل در استایل رسمی است اما انتخاب‌های بسیاری پیش روی شماست؛ تنها کافی است در انتخاب ست به درستی دقت کنید.
در کل رنگ‌های تیره برای استایل رسمی بهتر هستند؛ یعنی اینکه کت و شلوارهایی با رنگ‌های تیره و یا خنثی انتخاب کنید و آن را با پیراهن سفید و یا با رنگ‌های ملایم و کمرنگ دیگر هماهنگ کنید. البته در این بین از نقش مهم اکسسوری‌های مردانه هم فراموش نکنید.
اکسسوری‌ها جذابیت شما را بیشتر می‌کند ولی حواستان باشد خیلی زیاده روی نکنید و متعادل برخورد کنید.

فقط به تازگی نه بگویید

چه بخواهیم و چه نخواهیم، لباس رسمی بیش از هر چیز مربوط به لباس پوشیدن به الگویی است که اگرچه مطمئناً به آرامی تکامل می‌یابد، اما طی دهه‌های گذشته توسط جامعه تنظیم شده است.

بیشتر از آنکه بخواهید آن را جبران کنید، این است که شخصیت خود را در این الگو قرار دهید. به هر حال به دنبال آن جزئیات ظریف باشید که به شما امکان می ‌دهد بگویید شما هستید.

نکاتی که آقایان باید در استایل رسمی رعایت کنند,استایل رسمی برای آقایان, نکات مهم تیپ رسمی, آقایان خوش تیپ,لباس مردانه

در استفاده از رنگ سیاه زیاده‌روی نکنید

رنگ سیاه در استایل رسمی از اواخر دوره Regence لباس رسمی بود. این چیزی بود که همه آقایان می‌پوشیدند. اما این زمان گذشته است. هنوز هم ممکن است لباس سیاه برای لباس شام ضروری باشد، اما در غیر این صورت نباید مدام به عنوان لباس رسمی استفاده کرد.

کت و شلوار سیاه به عنوان انتخاب رسمی کارمندان صنعت مهمان نوازی مثل کارمندان هتل انتخاب شده است. به هر حال به کلاسیک‌های پالت رسمی لباس مردانه – خاکستری میانه، خاکستری ذغالی، سرمه ای – نزدیک شوید و آنها را انتخاب کنید اما از لباس‌های خیلی تیره و تاریک دور شوید.

نکاتی که آقایان باید در استایل رسمی رعایت کنند,استایل رسمی برای آقایان, نکات مهم تیپ رسمی, آقایان خوش تیپ,لباس مردانه

لباس متناسب با مکان موردنظر

شما لباس می پوشید اما دقیقاً برای چه چیزی لباس می پوشید؟ هر مناسبت لباس رسمی با پس زمینه فرهنگی خاص خود همراه است و اگر می‌خواهید در این شرایط مناسب باشید باید به این نکته توجه داشته باشید.

عروسی با یک مهمانی دوستانه با مهمانی در یک رستوران با تشریفات متفاوت است. همانطور که لباس رسمی مراسمات مذهبی با لباس رسمی که رئیس شرکت برگزار کرده خیلی تفاوت دارد.

باید این را بدانید که شرکت‌های متفاوت و مشاغل مختلف تصورات رسمی خود را دارند: به عنوان مثال، بانکداری به ناچار محافظه کارتر از صنعت فناوری است و نحوه لباس پوشیدن در هر یک از این مکان‌ها متفاوت است با دیگری.

استایل رسمی مردانه,استایل مردانه,نکاتی که مردان باید در استایل رسیم رعایت کنند

سخت نگیر!

لباس رسمی به معنای این نیست که باید طوری لباس بپوشید که اذیت شوید. هیچ وقت این نکته را فراموش نکنید که راحتی شما مهم است. شما می‌توانید از مد روز پیروی کنید و در کنار رعایت مد، در صورتی که مد برایتان مهم است، استایل کلاسیک و رسمی خود را نیز حفظ کنید فقط اینکه جزئیات را فراموش نکنید و به متناسب بودن اهمیت دهید.

کت و شلوار غیر همرنگ را امتحان کن

لباس رسمی همیشه به معنای کت و شلوار تک رنگ نیست. بلکه رنگ‌های جداگانه نیز همچنان یک انتخاب هوشمندانه است. اما اگر می خواهید جداگانه بپوشید، مطمئن شوید که رنگ شلوار و رنگ کت با یکدیگر همخوانی داشته باشد. همچنین به تناسب رنگ کفش، کروات و… هم توجه داشته باشید.

نکاتی که آقایان باید در استایل رسمی رعایت کنند,استایل رسمی برای آقایان, نکات مهم تیپ رسمی, آقایان خوش تیپ,لباس مردانه

به سبک خودتان توجه کنید

برای مردانی که همواره لباس راحت و یا اسپرت به تن می‌کنند، لباس رسمی می تواند بسیار محدود کننده به نظر برسد، الخصوص با این همه قوانین و مقررات، انتظارات و استانداردها.

اما فقط به این دلیل که مجبورید کت و شلوار و پیراهن بپوشید به این معنی نیست که این پیش‌نیازها جایی برای انتخاب شخصی شما باقی نمی‌گذارد. به عنوان مثال هنگام انتخاب کت و شلوار، بافت را در نظر بگیرید، پارچه های زیادی وجود دارد، همه با مدل و طرح خاص خود.

و یا رنگ‌های متفاوترا امتحان کنید؛به عنوان مثال سایه های بیشماری از رنگ خاکستری وجود دارد. و جزئیات را در نظر بگیرید: شکل یقه، چین، پارچه و… فرصت زیادی برای شما وجود دارد که هنوز هم می توانید حرفی برای گفتن داشته باشید.

این مقاله توسط گروه تولیدی پوشاک اندیشه تهییه شده است. پوشاک اندیشه تولید کننده انواع لباس اسپرت و راحتی مردانه و زنانه است. برای دیدن انواع محصولات اندیشه کلیک کنید.
ما در اینجا برای شما برخی از انواع محصولات مردانه فروشگاه اندیشه را معرفی خواهیم کرد:

  • تیشرت و شلوار مردانه
  • بلوز و شلوار مردانه
  • تیشرت و شلوارک مردانه
  • ،هودی مردانه
  • سیوشرت  مردانه
  • کاپشن مردانه
  • لباس ورزشی مردانه
  • ست لباس ورزشی مردانه
  • انواع لباس راحتی مردانه، پیژامه مردانه و…

و انواعی دیگر از محصولات متنوع و به روز، مطابق با به‌روزترین متودهای مد دنیای اسپرت در این تولیدی قابل مشاهده است. شما می‌توانید سفارشان خود را هم به صورت خرید عمده انجام دهید، مانند: خرید عمده بلوز و شلوار مردانه هم می‌توانید سفارش تکی خود را از طریق سایت فروشگاهی اندیشه ثبت نمایید.

مطالب مرتبط