آموزش های ساده و کاربردی

چگونه اندازه های اندام آقایان را بگیریم؟

اندازه گیری اندام, یافتن سایز خرید اینترنتی

چگونه اندازه های اندام آقایان را بگیریم؟

در ادامه مقاله های مربوط به روش صحیح اندازه گیری اندام، به آموزش نحوه صحیح اندازه گیری اندام آقایان میرسیم. این بار نیز مانند مقاله های پیشین ابتدا اندازه گیری را برای یک خرید اینترنتی آموزش می دهیم و سپس با اندازه های کامل تر، برای خیاطی، مقاله را کامل می کنیم. اگر به قصد خیاطی می خواهید این اندازه گیری ها را انجام دهید، باید بدانید به نسبت متدی که با آن کار می کنید ممکن است نیاز به اندازه گیری های بیشتر و یا کمتری داشته باشید.

اندازه گیری برای خرید اینترنتی

چگونه اندازه های اندام آقایان را بگیریم؟ برای داشتن یک خرید اینترنتی شما به چند اندازه گیری ساده نیازمندید.

شرکت تولید پوشاک اندیشه, چگونه اندازه های اندام آقایان را بگیریم؟, نحوه اندازه گیری اندام آقایان

دورسینه

برای اندازه گیری دور قفسه سینه آقایان، برجسته ترین قسمت قفسه سینه، که حدوداً زیر دست است، را اندازه بگیرید. دقت کنید این اندازه به درستی دور تا دور بدن شما را پوشش دهد.

اندازه گیری دور سینه, اندازه گیری اندام آقایان، اندازه گیری دور سینه در اندام آقایان

اندازه گیری دور سینه

دور کمر

برای تشخیص نقطه صحیح کمر، از پهلو گود ترین قسمت، دور کمر شماست. اما باید بدانید که این نقطه معمولاً نقطه قرار گیری کمر شلوار شما نیست. امروزه فاق شلوار ها خیلی کوتاه تر از دوره های پیشین است. در نتیجه ما معمولاً برای اندازه گیری کمر شلوار، از قسمت کمر (دقیقاً قسمت ناف) حدود 4 انگشت به سمت پایین می آییم. این نقطه دقیقاً قسمتی است که معمولاً کمر شلوار شما قرار می گیرد. باید بدانید بازهم این اندازه ربط مستقیم به اندازه گیری قد فاق دارد. دور کمر شلوار خود را آنجا اندازه بگیرید که کمر شلوار می ایستد.

اگر خرید شما به قصد یک خرید اینترنتی است می توانید در تصویر شلوار قسمتی که قرار است کمر بر روی آن قرار گیرد را دیده و بعد همان قسمت را در بالاتنه خود اندازه گیری کنید.

اندازه گیری دور کمر, چگونه اندازه های اندام آقایان را بگیریم؟.

اندازه گیری دور کمر

دور باسن

برجسته ترین قسمت باسن از پشت، قسمتی است که دور باسن اندازه گیری می شود.

قد لباس

از محل تقاطع سرشانه و گردن در قسمت جلو تا قسمتی که قرار است قد لباس شما باشد را اندازه گیری کنید. این معمولاً قد لباس شما برای یک خرید اینترنتی است اما در برخی از متد های خیاطی قد لباس از حلقه گردن پشت اندازه گیری می شود

اندازه گیری قد لباس در برخی از متدها, اندازه گیری قد لباس,

اندازه گیری قد لباس در برخی از متد ها

 شانه

برای اندازه گیری شانه برای کت و بسیاری دیگر از لباس های مردانه، طوری متر را قرار دهید که  از سر یک شانه تا شانه دیگر ادامه پیدا کند و کل شانه را اندازه گیری کنید.

کت, مقالات شرکت تولید پوشاک اندیشه, اندازه گیری کت مردانه

اندازه گیری شانه

در موارد خاص و در یکسری دیگر از متد ها اندازه شانه به صورتی که تنها یک شانه اندازه گیری شود، هم انجام می شود.

اندازه گیری شانه در برخی از متدها, شرکت تولید پوشاک اندیشه

قد آستین

برای به دست آوردن قد آستین از سرشانه تا مچ را طوری اندازه گیری کنید که دست کمی خم باشد.

اندازه گیری آستین در برخی از متدها, اندازه گیری آستین لباس مردانه

نمونه ای از جدول سایز در فروشگاه اینترنتی اندیشه

در مقاله «چگونه اندازه های اندام آقایان را بگیریم؟» یکی از بزرگترین دغدغه های ما خرید اینترنتی است. چرا که یکی از بزرگترین موانع خرید اینترنتی اینست که اکثر خریداران میترسند که لباس زمانی که به آنان می رسند اندازه نباشد و از ترس این قضیه ترجیح می دهند لباس را درون یک مغازه ببینند و بپوشند و اگر اندازه بود بخرند. اما باید بدانید دنیای امروز چیزی در ورای این را  می خواهد و مرزهای زندگی ما هر روز بزرگ تر می شود دنیای امروز فروشگاه ها را بی مرز می خواهد پس فروشگاه اینترنتی که در حال فعالیت است اولین دغدغه اش سایز بندی دقیق محصولات است و دغدغه شما نیز در این مورد باید اندازه گیری صحیح باشد. بدینگونه کمترین ایراد و اشکال در جریان خرید به وجود می آید.

برای مثال در این نمونه از جدول سایز مشاهده می کنید که چگونه با اندازه گیری صحیح می توانید به راحتی یک خرید اینترنتی مطمئن را انجام دهید.

شرکت تولید پوشاک اندیشه, جدول سایزبندی در شرکت تولید پوشاک اندیشه

شرکت تولید پوشاک اندیشه

گرفتن اندازه های کامل تر برای خیاطی

دوخت لباس مردانه معمولاً با روش سایزبندی انجام می گیرد یعنی به طور معمول برای دوخت یک پیراهن مردانه یا تیشرت و…. ابتدا دور سینه اندازه گیری می شود و بعد از تشخیص سایز بقیه اندازه ها از طریق جدول سایز تشخیص داده می شود. این قانون در صورتی است که فرد تا حد زیادی به اندام استاندارد نزدیک باشد که در این صورت هم بهتر است اندازه های زیر نیز گرفته شود و با جدول سایز مطابقت داده شود.

کارور پشت

برای اندازه گیری کارور پشت به نسبت متد دو روش وجود دارد در روش اول بعد از تشخیص نقطه کارور کل قسمت کارور پشت را از یک دست تا دست دیگر اندازه می گیریم. روش دیگری نیز برای اندازه گیری وجود دارد که که از مهره برجسته مرکز پشت تا دست اندازه گیری می شود و نتیجه ضربدر دو میشود. تفاوت زیادی در نتیجه وجود ندارد.

 قد شلوار

از محل قرار گیری کمر شلوار تا روی زمین، در قسمت پهلو، اندازه گیری می شود.

اندازه گیری داخل پا

داخل پای شلوار را از درز میان شلوار تا زمین اندازه گیری می کنیم.

اندازه بلندی حلقه

خط کش را زیر دست خود بگذارید و بدینگونه خط حلقه خود را مشخص کنید حالا از تقاطع گردن و سرشانه تا این نقطه را به وسیله متر اندازه گیری کنید.

بالاتنه پشت

اندازه بالاتنه پشت به نسبت متد متفاوت اندازه گیری می شود اما معمولاً از پشت یقه (برآمده ترین استخوان گردن) تا کمر اندازه بلندی بالاتنه پشت می باشد.

اندازه بلندی تمام قد

برای اندازه گیری تمام قد اندام، در کنار یک دیوار بایستید و خط کش را در بالای سر خود قرار دهید و بعد از زمین تا این نقطه را اندازه گیری کنید.

اندازه گیری های کامل تری نیز وجود دارد که نسبت به متد کاملاً متفاوت است.

شرکت تولید پوشاک اندیشه

مقاله «چگونه اندازه های اندام آقایان را بگیریم؟» توسط شرکت تولید پوشاک اندیشه گرد آوری شده است. این شرکت تولید کننده انواع لباس های اسپرت و راحتی می باشد و بهترین متدهای سایز بندی را دنبال می کند.

برای دیدن محصولات بیشتر و خرید تکی انواع محصولات مردانه کلیک کنید

جهت خرید و دیدن انواع محصولات زنانه و خرید تکی کلیک کنید

در ادامه برخی از انواع محصولات مردانه را به شما معرفی می‌کنیم.

در ادامه برخی از انواع محصولات زنانه را به شما معرفی می‌کنیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *