استایل ، مد ، فشن ، ترند, مقالات

مردان قد کوتاه چگونه لباس بپوشند ؟

خرید آنلاین تیشرت

مردان قد کوتاه چگونه لباس بپوشند؟

مردان کوتاه قد چگونه لباس بپوشند؟ برای افراد قد کوتاه کمی دشوار است که بتوانند بهترین لباس را در مناسب ترین مکان بپوشند، اما بطور کلی افراد قد کوتاه نیاز به یک پوشش متفاوت تر دارند. مردان قد کوتاه باید درباره ی استایل مردان قد کوتاه مطلب بسیاری بخوانند تا ندانسته با پوشش نامناسب قد خود را از آن چه هست کوتاه تر نشان ندهند.

درست است که از جایی به بعد نمیتوانیم قد خود را بزرگتر کنیم و ثابت می مانیم اما اگر خلاقیت داشته باشید میتوانیم از کمد لباسی خود به گونه ای استفاده کنیم که تا حد زیادی عیب های بدن و کوتاهی و بلندی قد را پنهان کند.

 چه لباسی قد شما را بلند تر نشان میدهد؟

هنگامی که شما یک لباس را انتخاب می‌کنید بهتر است هدف شما ساده سازی باشد. ست کردن آیتم‌های منفرد هم که شما را بلندتر کند حیاتی است.

پس تا حد امکان سعی کنید لباس ساده و تقریبا یکنواخت باشد و از پوشیدن لباس های شلوغ و الگو های نامناسب جلوگیری کنید. توصیه های ما را در رابطه با بهترین استایل مردان قد کوتاه امتحان کنید، و ببینید چه اتفاقی می افتد.

مردان قد کوتاه باید از رنگ های اصلی در لباس ست مردانه خود استفاده کنند

مناسب ترین رنگ‌ها برای مردان کوتاه استفاده از پالت رنگ‌های تیره و خنثی است. ترکیب رنگ‌های تیره کلاسیک مانند قهوه‌ای، زغال سنگی و زیتونی، می‌تواند یک نگاه سازنده و بی نظیر نیز ایجاد کند.

منطق ما این است که رنگ های تیره با هم همکاری می کنند تا قد را بلند تر نشان دهند. همه ما میدانیم که مشکی لاغر نشان میدهد، پس اگر مشکی را انتخاب کرده اید پیراهن آبی و یا سفید بهترین چیزی است که در مرحله بعدی باید انتخاب کنید.

 از پیراهن‌های رنگی متفاوت استفاده کنیدتا یکنواخت نباشید. با این حال، به یاد داشته باشید که باید از تضادهای جسورانه اجتناب کنید. رنگ های سبک‌تر از خاکستری، کرم و سفید را به گونه ای ترکیب کنید که نگاه شما را تیره تر کند.

مردان قد کوتاه چگونه لباس بپوشند ؟،راز خوش پوشی مردان قد کوتاه ، مردان قد کوتاه خوشتیپ ، تیپ برای مردان قد کوتاه

به منظور جلب توجه به قسمت بالای بدن، رنگ های تیره تر را در نیمه پایین بدن خود و رنگ های روشن تر در بالا تنه بپوشید، میتوانید از ست های پیشنهادی زیر استفاده کنید: 

  • با رنگ قرمز، مشکی بپوشید
  • سفید را با خاکستری بپوشید
  • زیتونی با خردلی و
  • زغال سنگی را با آلویی ست کنید

رنگ های دیگر را میتوانید خودتان ست کنید ولی یادتان باشد که پایین تنه تیره تر باشد و بالا تنه روشن تر.

اکسسوری و لوازم جانبی مردان قد کوتاه

از لوازم جانبی به بهترین نحو استفاده کنید:

  • یک شال ساده و یا چاپی را انتخاب کنید
  • از کراوات باریک استفاده کنید 

این باعث خواهد شد که نگاه ها به سمت بالا تنه برود، بنابراین در انتخاب اکسسوری جسور باشید ولی سعی کنید همه چیز به جا و اندازه کافی باشد تا کوتاه بودن قد را بیشتر به نمایش نگذارد.

از دیگر لوازم جانبی که نگاه مخاطب را به سمت بالا میکشد میتوان به عینک، سوزن کراوات، دستمال جیبی استتفاده کرد. داشتن مدل موی متفاوت و متناسب با شما هم در نگاه به سوی بالا تاثیر زیادی دارد.

مدل مو برای افراد کوتاه قد،مردان قد کوتاه چگونه لباس بپوشند ؟،راز خوش پوشی مردان قد کوتاه ، مردان قد کوتاه خوشتیپ ، تیپ برای مردان قد کوتاه

مدل مو برای مردان قد کوتاه

الگو ها و چاپ ست لباس مردانه باید شما را بلند تر نشان دهد

این نکات را در نظر بگیرید:

  • نوارهای عمودی بهترین انتخاب در شرایط فعلی شما است، آنها قد را بدون زحمت بلندتر نشان می‌دهد.
  • لباس‌هایی که دارای برش عموی است، می‌تواند بر بلند نشان دادن قد مؤثر باشد.
  •  از لباس هایی که دارای طرح ای نقطه‌ای ظریف هستند استفاده کنید، این گونه لباس‌ها نیز نگاه را به سمت بالا انتقال میدهد.
  • کراوات‌های باریک می‌تواند مانند یک راه عمودی روی لباس عمل کند و شما را کشیده‌تر نشان دهد.

سایز و اندازه ی لباس برای مردان قد کوتاه خوشتیپ

لباس های گشاد شما را از آنچه هستید کوتاه‌تر نشان میدهد؛ پس به دنبال لباسی باشید که فیت تنتان باشد.

لباس مناسب لباسی است که حالت استاندارد جهانی استایل مردانه را حفظ کند یا آن را قوی‌تر کند. یک مرد باید شکل V داشته باشد؛ یعنی در شانه‌ها عریض و سپس کوتا میشود، به بیانی بهتر باید حالت مخروطی شکل در استایل مردانه ایجاد شود.

پس پوشیدن لباس هایی که روشن تر هستند علاوه بر اینکه نگاه را به بالا میکشد، سبب میشود تا پهنای شانه ها را بیشتر نشان دهد و پوشیدن وار های تیره تر سبب میشود تا باریک شدن مخروط در پایین تنه را تداعی کند.

سخن آخر درباره ی راز خوش تیپی مردان قد کوتاه

همانطور که گفتیم مردان کوتاه قد میتوانند با رعایت نکاتی که بیان شده بلند تر بنظر برسند ، سایز و اندازه، رنگ، اکسسوری، الگو و برش های لباس همه و همه در تداعی کردن قدی بلند و کشیده تاثیر میگذارند. علاوه بر آنچه گفته شد ما چند نکته دیگر را هم در اینجا بیان خواهیم کرد که میتواند در پنهان کردن قد کوتاه مؤثر باشد.

  1. تیشرت آستین کوتاه نپوشید.
  2. سعی کنید لباس ها یکدست و ساده باشند.
  3. اگر قد پیراهن شما کمی بزرگتر است آن را داخل شلوار بزنید و یا از لباسی استفاده کنید که قدش پایین تر از استخوان لگن نباشد.
  4. از کمر بند متضاد استفاده نکنید، زیرا نگاه را به قسمت میانی بدن شما میبرد و کوتاهی شما بیشتر نمایان میشود.
  5. لباس های یقه V بپوشید.
  6. از جزئیات زیاد استفاده نکیند، جزئیات به اندازه ی کافی و منطقی باشد.
  7. سعی کنید صاف بایستید، حدود چند سانت از قد ما همیشه در شیوه ی نادرست ایستادن پنهان میشود.

تولیدی پوشاک اندیشه، بزرگترین عمده فروشی پوشاک مردانه در تولید لباس مردانه برای افراد کوتاه قد تلاش میکند تا الگو های بسازد تا نگاه افراد را گسترش دهد و کوتاه بودن قد را تا حدودی پنهان نماید.
تولیدی اندیشه بزرگترین تولید کننده لباس ست مردانه و زنانه، لباس راحتی مردانه، لباس ورزشی مردانه، لباس های پنبه ای، تیشرت شلوار مردانه ، بلوز شلوار مردانه و… می باشد.

مطالب مرتبط