پوشاک, مقالات

مد لباس ورزشی زنانه

مد لباس ورزشی زنانه

مد لباس ورزشی زنانه

مد لباس ورزشی زنانه: در دنیای مد همه چیز غیر منتظره است ، تقریبا در هر فصل روند مد دچار تغییرات شگرفی میشود و بسیاری از مدگرایان را به چالش میکشاند ؛ مد به دلیل فن آوری های روز و یا به دلایل اقتصادی و حتی اجتماعی و سیاسی تغییر می کند. ما در این مطلب قصد داریم تا سیر تکامل مد لباس ورزشی زنانه را توصیف کنیم .
مد لباس ورزشی زنانه
تولیدی و عمده فروشی پوشاک ورزشی مردانه و زنانه اندیشه ، که در تولید لباس های ورزشی مردانه و زنانه الیاف طبیعی ، بلوز شلوار مردانه و زنانه ورزشی ، تیشرت شلوار و .. فعالیت دارد در ادامه روند تغییر پوشاک ورزشی زنانه را بررسی می کند .
پوشاک ورزشی به عنوان یک شاخه مد در ابتدا تحت تأثیر بسیاری از جنبه های زندگی اجتماعی بوده است. 
لباس ورزشی فقط برای پوشش ورزشکار و احساس راحتی طراحی شده‌بود. اما با گذشت زمان لباس ورزشی نیز به راهی برای بیان سبک و شخصیت تبدیل شد.

سیر تکاملی پوشاک ورزشی زنانه

بیایید نگاهی کوتاه به تاریخ لباس ورزشی زنان بیاندازیم. این احتمالا یکی از مشکل ترین صنایع مد است، زیرا لباس ورزشی در بسیاری موارد، در طول تاریخ، حتی به عنوان یک روش شورش و فعالیت سیاسی استفاده شد! با این حال، همواره بخش مهمی از زندگی ما بوده است، و می توانیم یک جهش بزرگ در آینده از لباس های ورزشی نیز ببینیم.
سیر تکاملی پوشاک ورزشی زنانه

تولد لباس ورزشی زنانه

در بدو تولد لباس ورزشی، عوامل متعددی وجود داشت که بر رفتار مردم در ورزش تأثیر می گذاشت. در آن زمان، بازی های محبوب  شامل اسب سواری، شکار و تیراندازی بود. بنابراین، لباس به طور مستقیم برای چنین ورزشی تولید میشد. سایر انواع ورزش، مانند تنیس و گلف نیز بسیار محبوب بودند. با این حال، در این دوره برای یک زن پیروزی مهم نبود. از این رو، لباس برای ایجاد حرکات ساده تر و آزادتر طراحی نشده بود.
سیر تکاملی پوشاک ورزشی زنانه
در واقع، دامن های بلند و سنگین، کت های آستین بلند برای پوشش کل بدن و کلاه ، برای بازی تنیس استفاده میشد. حتی از لباسهای دیگر نیز در آن دوران وجود داشت. این نوع لباس ورزشی برای ما امروز کاملا مسخره است اما در آن زمان لباس‌های مناسب برای چنین فعالیتهای اوقات فراغت در نظر گرفته شد.
خوشبختانه زنان متوجه شده اند که چنین لباس هایی برایشان مفید و سالم نیستند، به همین علت در سال 1922، سوزان لنگلین اولین بانوی تنیس باز بود که برای اولین بار با پوشیدن دامن کوتاه و راحت بدون کلاه وارد زمین تنیس شد. پس از آن، یک تغییر قابل توجه در لباس ورزشی زنان (حداقل در زمین های تنیس ) آغاز شد. از سوی دیگر، در طول جنگهای جهانی، مبارزه زنان برای برابری جنسیتی و حقوق و تولید مدل های جدید در لباس ورزشی زنان بسیار تاثیر گذار بود.
سیر تکاملی پوشاک ورزشی زنانه
همانطور که ذکر شد، یکی از عوامل تاثیرگذار در لباس ورزشی زنان، جنگ های جهانی بود. 1945 پس از پایان جنگ جهانی دوم طیف وسیعی از الیاف مصنوعی در صنایع مد، از جمله لباس ورزشی محبوبیت به دست آورد. به طور خاص، نایلون، چیزی است که همه چیز را تغییر داد و یک سبک جدید از لباس تمرین را معرفی کرد.

لباس ورزشی به شکل امروزی

در حال حاضر، همه چیز در مورد ، بهترین عملکرد و حفظ سلامتی است. شیک بودن نیز مهم است، صنعت مد در حال حاضر بر نو آوری و تولید پارچه هایی که کمترین آسیب را به بدن ورزشکار وارد کند تمرکز دارد .
لباس ورزشی زنانه
ورزشکاران نیز به پوشیدن لباس ورزشی چسب روی آروده اند زیرا این امر به مقابله با غلظت خون کمک می کند، باعث شفاف سازی و جلوگیری از درد عضلانی می شود.
ترمیم پارچه ها با مواد ضد میکروبی برای کاهش یا جلوگیری از بوی بد لباس نیز در حال حاضر یک ویژگی بسیار استاندارد است. Lycra / Spandex (Elastane) (لاکرا ) مدت زمان طولانی  است که به آرامی محبوبیت  به دست می آورد.
مد لباس ورزشی زنانه, مانتو و شلوار ورزشی زنانه, استایل ورزشی زنانه

نوآوری در طراحی لباس ورزشی

این روز ها ورزش به بخشی از جامعه تبدیل شده است ، تولیدی های پوشاک ورزشی باید این را درک کنند تا بتوانند کسب و کار خود را با این ارزش های جدید هماهنگ کنند. عامل مهم دیگر این است که فاصله ها کوتاهتر می شوند.
مد ورزشی فقط برای زنان نیست: انتظار می رود ترکیبی از ورزش و مد را برای مردان نیز مشاهده کنیم ، و حتی برای افراد مسن نیز این مد وجود دارد ، این یک واقعیت غیرقابل توقف است که همه شرکت ها را تحت تاثیر قرار می دهد.
این یک واقعیت است که همه دنبال یک شیوه زندگی سالم و یک نگاه پاک هستند ، این زیبایی شناسی به شدت با ارزشهای جامعه عجین شده است ، بنابراین ترکیب مد و ورزش یک روند نیست، بلکه یک تغییر واقعی است.

ترکیب طراحی و فناوری در پوشاک ورزشی

برای رفتن به یک باشگاه داشتن تمام وسایل ورزشی ، کفش ورزشی مناسب ، شلوار ورزشی ، ست لباس ورزشی مردانه یا زنانه چند لایه ، عینک آفتابی ، ساک ورزشی  و… الزامی ، اما هرکدام از لباس هایی که برای ورزش آمده کرده اید باید علاوه بر ویژگی های مثبت ورزشی باعث ایجاد جذابیت شود و علاوه بر آن برای هر فصلی متناسب باشد.

برندهای ورزشی

برندهای ورزشی باید با چالش حفظ موقعیت خود روبرو شوند، و این بسیار مهم است که بدانند که چگونه یک آیتم خاص را مدنظر قرار دهند و صاحب یک سبک خاص ورزشی شوند ، چرا که این عامل می تواند برند ورزشی شما را محبوب تر کند یا بلعکس ، بنابراین این یک چالش بزرگ برای نام تجاری معتبر برای حفظ هویت آن است، زیرا هدف این است که در طول سالها فعالیت تجاری ادامه داشته باشد. یک عامل کلیدی دیگر فناوری است ، در طراحی لباس ورزشی باید نوآوری باشد و مواد استفاده شده باید تکامل یابند .

معرفی پوشاک ورزشی اندیشه

لباس ورزشی اندیشه شامل ، تیشرت شلوار مردانه و زنانه ، بلوز شلوار مردانه و زنانه ، گرمکن و شلوار ورزشی ، سویشرت شلوار ورزشی ، انواع شلوار و شلوارک ها ، انواع تیشرت و بلوز مردانه و زنانه  و.. است .

کیفیت لباس ورزشی زنانه اندیشه

از آنجایی که تناسب اندام و حفظ سلامتی به وسیله‌ی ورزش برای افراد اهمیت یافته است؛ فروش لباس های اسپرت و لباس ورزشی به طور طبیعی افزایش داشته است.

برای ورزش های تخصصی و تمرینات سنگین از آخرین تکنولوژی نساجی برای بهبود لباس های ورزشی استفاده میشود. لباس های ورزشی مناسب باعث میشود فرد کمتر عرق کند و ورزشی راحت تر را تجربه کند.

اما برای تمرینات سبک و ورزش های روزانه مانند پیاده روی و یا تمرینات باشگاهی که برای حفظ تناسب اندام و … است بهتر است لباس های ورزشی پنبه ای و یا لباس های ورزشی پنبه – پلی استر ، پنبه – ترویرا و پنبه لاکرا  بپوشید.
پنبه زود چروک میشود اما یکی از بهترین پارچه ها برای این نوع از لباس ها می باشد ، زیرا بو نمیگیرد ، میکروب ها روی آن رشد نمیکند ، علاوه بر این پنبه قابل تنفس است، به این معنی که بدن کمتر عرق خواهد کرد و رطوبت اضافی را تا حدودی جذب می کند ، همچنین لباس ورزشی پنبه ای در مقایسه با پارچه های مصنوعی نسبتا ارزان است .

مطالب مرتبط