پوشاک, مقالات

مدل های ست بلوز شلوار پسرانه

مدل های ست بلوز شلوار پسرانه

مدل های ست بلوز شلوار پسرانه: هنگام خرید لباس برای فرزندتان به مدل، رنگ و کیفیت لباس دقت کنید. پسران یا دختران در سنین پایین‌تر نحوه‌ی لباس پوشیدن خود را با هم سن و سالان خود مقایسه می‌کنند؛ بنابراین انتخاب لباس‌شان تاثیر بسیار زیادی بر تقویت اعتماد بنفس آنها دارد.

مدل های ست بلوز شلوار پسرانه, ست بلوز شلوار بچگانه پسرانه,تولیدی پوشاک اندیشه, لباس بچگانه

یکی از نکاتی که باید به آن زیاد توجه کنید اینست که وقتی فرزندتان قادر به تصمیم گیری است ، اجازه بدهید رنگ و مدل لباس را خودش انتخاب کند شما میتوانید در هنگام انتخاب به او پیشنهاد بدهید ، و نظر خود را به او بگویید اما هرگز نظر خود را تحمیل نکنید ، اجازه بدهید فرزندتان در تصمیم گیری مستقل باشد و این توانایی را از کودکی در او پرورش دهید .

خرید لباس برای کودکان و نوجوانان معمولا اصولی را می‌طلبد که خانوداه‌ها از آن غافل هستند. اکثر والدین هنگام خرید لباس کودک ترجیح می‌دهند رنگ هایی را انتخاب کنند که اگر لکه شد دیده نشود؛ بنابراین رنگ‌های روشن و بانشاط را نخواهند خرید.

همچنین بچه‌ها و مخصوصا پسران اصولا به علت شیطنت‌های زیاد لباس‌شان زود فرسوده می‌شود؛ بنابراین اکثرا برای‌شان لباس‌هایی می‌خرند که مدت طولانی‌تری عمر کند و به طبیعی بودن یا مصنوعی بودن پارچه‌ی به کار رفته و آسیب‌های احتمالی حاصل از آن را نادیده می‌گیرند.

ما در این پست 2 مدل ست بلوز شلوار پسرانه برند اندیشه را معرفی می‌کنیم و دلایل خود را برای انتخاب این لباس‌ها بیان می‌کنیم .

چرا ست بلوز شلوار پسرانه برند اندیشه بخریم ؟

  • ما سعی کرده ایم تا طراحی این لباس ست بچگانه بگونه ای باشد که فرزندتان در محیط خانه ، جشن تولد دوستانش ، یا در باشگاه ورزشی بتواند بدون هیچ محدودیتی آنرا بپوشد ؛ و احساس خوبی داشته باشد .
  • رنگبندی ست بلوز شلوار پسرانه اندیشه بسیار متنوع است و رنگ‌های روشن و شاد با رنگ‌های تیره به‌گونه ای ترکیب شده است که هم مورد پسند والدین هم فرزندان باشد.
  • استفاده از پارچه های مرغوب و باکیفیت از حسن های این پوشاک می باشد .
  • بسته بندی لباس ها بسیار شیک و قیمت مناسبی دارند .
  • دسترسی برای خرید راحت است و از تمامی فروشگاه های معتبر پوشاک میتوانید آنرا درخواست کنید .

در ادمه مدل های ست بلوز شلوار پسرانه برند اندیشه را میبینیم .

1- ست بلوز شلوار پسرانه مدل آرکا

وجود درصد کمی از الیاف ترویرا در بافت پارچه باعث می‌شود تا لباس  گرم، راحت و انعطاف باشد. همچنین وجود پنبه باعث شده تا این لباس نرم، راحت، سبک، ضد آلرژی و جاذب رطوبت باشد.

ترکیب رنگی بسیار متفاوت است و در هشت رنگ متفاوت موجود است ، همچنین سایز بندی برای 7 تا 14 سال می باشد .

مدل های ست بلوز شلوار پسرانه, ست بلوز شلوار بچگانه پسرانه,تولیدی پوشاک اندیشه, لباس بچگانه

2- ست بلوز شلوار پسرانه مدل پویان

این بلوز شلوار پنبه ای پسرانه ، بعنوان ست لباس ورزشی پسرانه تابستانی در محیط های باز ، لباس ورزشی زمستانی و لباس راحتی استفاده میشود .

پنبه دارای قدرت جذب بالایی است بنابراین فرزندتان در هنگام ورزشی و فعالیت های بدنی عرق سوز نمیشود .

مدل های ست بلوز شلوار پسرانه, ست بلوز شلوار بچگانه پسرانه,تولیدی پوشاک اندیشه, لباس بچگانه

برای خرید مدل های ست بلوز شلوار پسرانه ، خرید لباس ست بچگانه ، سویشرت شلوار دخترانه و پسرانه ، کاپشن شلوار دخترانه و پسرانه ، بلوز شلوار پسرانه ، تیشرت شلوار پسرانه و همچنین خرید لباس ست مردانه و زنانه ، ست هودی و شلوار مردانه ، سویشرت شلوار مردانه ، کاپشن شلوار مردانه و زنانه ، ست تیشرت شلوار مردانه ، ست بلوز شلوار مردانه ، تاپ شلوار زنانه و … کلیک کنید .

مطالب مرتبط