پوشاک, مقالات

لباس ورزشی زمستانی مردانه و زنانه

لباس ورزشی زمستانی مردانه و زنانه

لباس ورزشی زمستانی مردانه و زنانه

در طی فعالیت های ورزشی، بدن انسان مقادیر مختلف گرما و رطوبت (عرق) تولید می کند. در سرما هدف اصلی لباس راحتی بدن از نظر حرارتی است، که به یک انتقال گرما و رطوبت مطلوب نیاز دارد.

علاوه بر محافظت کافی در برابر شرایط آب و هوایی خارجی مانند باد و بارش باید از تجمع بیش از حد رطوبت به شکل چگالش در لایه‌های لباس جلوگیری کرد؛ زیرا این امر باعث اختلال در عایق حرارتی می‌شود.

در فصل زمستان اهمیت لایه بندی لباس مد نظر است. ساختار اساسی لباس ورزشی هوای سرد (لایه پایه، لایه های میانی، پوسته بیرونی) می باشد و خصوصیات اصلی این لایه ها بسیار مهم هستند. لایه های مختلف لباس با یکدیگر تعامل دارند و چگونگی مفهوم لایه بندی می تواند بر عملکرد لباس تأثیر بگذارد. علاوه بر این اهمیت طراحی لباس در حفظ عایق حرارتی و به ویژه دهانه های تهویه نیز مهم است.

لباس ورزشی مناسب برای فصل سرد سال

در بین لباس های ورزشی زمستانی مردانه و زنانه پوششی را انتخاب نمایید که علاوه بر انعطاف پذیری بالا سرعتتان را کاهش ندهد. بنابراین لباس ورزشی که دارای ویژگی های فناوری پیشرفته باشد را از بین آیتم های سبک و شیک روز بازار خریداری نمایید.

هودی شلوار زنانه مدل چکامه | ست هودی شلوار زنانه | خرید ست هودی شلوار زنانه | خرید اینترنتی ست هودی شلوار زنانه | هودی شلوار زنانه | هودی زنانه | هودی شلوار زنانه

“چیزی به نام هوای بد وجود ندارد. فقط لباس نامناسب است. ” شعاری است که مفاهیم عمیقی را به ما می‌رساند. فصل‌های سال هر کدام زیبایی‌های فوق العاده‌ای دارند به شرط آن که بتوانیم با پوشش مناسب از آن لذت ببریم.
برای وزشکاران و ورزش دوستان انجام فعالیت‌های روزمره در فصل زمستان و تماشای پدیده‌های زیبای طبیعت مانند: برف و باران مستلزم استفاده از پوشش مناسب زمستانی می‌باشد. زیرا کسی که می‌خواهد در فصل زمستان ورزش دو، دوچرخه سواری یا هر ورزش دیگری را در خارج از خانه انجام دهد باید لباس مناسب بپوشد.

انتخاب لباس ورزشی زمستانی

لباس های ورزشی زمستانی مردانه و زنانه دارای تنوع بسیار بالا و رنگبندی و سایز بندی تقریبا کاملی است. اما نکته ی اساسی هنگام خرید لباس ورزشی یا هر لباس دیگری، توجه به ویژگی هایی مانند: راحتی، انعطاف پذیری، دوام رنگ، سبکی، گرم و نرم بودن و… است.

لباس های ورزشی بازتابی ( زمستانی )

The importance of reflective running gear and accessories | Trends and Features | Sports Insight
امروزه مشغله‌های کاری به قدری زیاد است که معمولاً با تاریکی صبح از خانه بیرون می‌آییم و با تاریکی شب به خانه باز می‌گردیم. بنابراین امر حیاتی به ویژه در جاده ها استفاده از لباس ورزشی بازتابی است باید مطمئن شویم که در تاریکی قابل دید هستیم.
بهترین روش استفاده از لباس ورزشی روشن قابل مشاهده و تأمل برانگیز در زمستان است. این موضوع فقط برای فصل زمستان مورد تاکید نیست در تمام فصول سال استفاده از لباس های روشن و بازتابی در تاریکی توصیه می شود. 
افرادی که تایم زیادی از وقت خود را در تاریکی هوا به سر می برند از قابل دید بودن لباس خود اطمینان حاصل کرده و حتی می‌توانند در لباس خود از ال ای دی استفاده کنند. تا هم مسیر را برایشان روشن کند هم از قابل دید بودن اطمینان حاصل شود.

کفش ورزشی مناسب زمستان

پوشیدن کفش مناسب مخصوصاً هنگام باران و برف یا یخبندان بسیار مهم است، کفش‌هایی که برای ورزش در خارج از منزل در زمستان استفاده می‌کنید باید دارای یک کفی موج‌دار یا به اصطلاح چنگک دار داشته باشد تا هنگام راه رفتن روی یخ و برف خطر سر خوردن را به حداقل برساند.
و نکته‌ی بسیار مهم و کلیدی در انتخاب کفش ورزشی زمستانی ضد آب بودن آن است. وجود مقادیر کم و زیادی از آب برف وباران در معابر و خیابان ها موضوعی است که همه به آن اشراف داریم پس به ضد آب بودن کفش ورزشی زمستانی و عدم نفوذ آب توجه کنید.

راهکار غلط برخی ورزشکاران دو

بسیاری از ورزشکاران سعی می کنند با سرعت بیشتر به سرما غلبه کنند اما این ایده ی خوبی نیست. زیرا علاوه بر ایجاد مشکلات جسمی در ناحیه پاشنه پا باعث سرمازدگی یا سرد و گرم شدن بدن می شود. بنابراین به جای دویدن خیلی سریع به ویژه در دمای سرما بهتر است که اولا سرعت خود را کاهش داده و ثانیا بسیار هوشمندانه لباس ورزشی مناسب، سبک و گرمی را انتخاب نمایید.

سویشرت شلوار ورزشی زمستانی

اگر جلسه تمرین در فضای باز بیش از یک ساعت طول بکشد، بدن شما میزان زیادی گرما را از دست می دهد و استفاده از سویشرت شلوار ورزشی سبک و گرم کمک خوبی برای ایجاد گرما است. اما حتماً برای پوشاندن سر و گوش از کلاه و دستکش استفاده نمایید زیرا پوشیدن کلاه مانند سدی محکم در برابر سرما است.
معرفی منبع:

عمده فروشی پوشاک مشهد،برند برتر تولید انواع پوشاک راحتی و اسپرت، سویشرت شلوار مردانه، هودی و شلوار مردانه، کاپشن شلوار مردانه، شویشرت شلوار زنانه، ست لباس ورزشی مردانه، ست لباس ورزشی زنانه و… در زمینه ی تولید و فروش عمده ی انواع لباس های ورزشی زمستانی مردانه و زنانه بسیار موفق ظاهر شده است.

مطالب مرتبط:

تولیدی و عمده فروشی لباس ورزشی مشهد

مطالب مرتبط