پوشاک, مقالات

لباس مناسب خواب کودک

لباس خواب مناسب کودک

لباس مناسب خواب کودک

 خرید لباس مناسب خواب کودک کار آسان و راحتی به نظر می رسد . زیرا دیگر نگران نیستید که فرزند شما در معرض دید عموم مردم است ، کودک شما در منزل حضور دارد و یک لباس راحت برایش ضروری ست. از آنجا که کودکان هر روز به ساعت های زیادی خواب نیاز دارند ، بسیاری از بچه ها زمان بیشتری را برای پوشیدن لباس خواب می گذرانند.
لباس مناسب خواب کودک

پیژامه ها لباس راحتی برای کودکان هستند و حتی با رشد سریع بچه ها ، می توانند یک جایگزین سریع و راحت برای استفاده در منزل باشند.

افزایش رشد کودکان باعث می شود تا والدین سایز بزرگتری بخرند اما نکته ی قابل توجه این است که کودکان تحرک زیادی دارند و پوشیدن لباس گشاد و بزرگ هم برایشان ناراحت کننده است و هم امنیت و سلامتی کودک را به خطر می اندازد ، اتفاقاتی مانند : افتادن ، آتش سوزی و … ناشی از گیر کردن لباس به اشیاء اطراف است.

بسیاری از کودکان ساعات زیادی را در رختخواب می گذارند و علتش این است که کودکان در سن رشد قرار دارند ، بنابراین لباس های راحتی شان را به همان اندازه ی واقعی خودشان خریداری نمایید. بعلاوه فعالیت و تحرک کودکان باعث ساییدگی مچ و زانوی لباس می شود بنابراین انتخاب پارچه ی بادوام اما نرم و راحت ملاک انتخاب است.

پارچه ی مناسب برای لباس خواب کودک

شناخت پارچه های مورد استفاده در لباس بچه گانه با توجه به حساسیت بالای لباس بچه گانه نسبت به پوشاک بزرگسالان ، از اهمیت قابل توجهی در صنف پوشاک برخوردار است.

الیاف طبیعی مانند : پنبه و پشم بهترین الیاف برای تولید لباس مناسب خواب کودک ، هستند ، اما ممکن است حساسیت زا باشند و نیاز به مراقبت دارد در حالی که برخی از والدین فوق العاده نگران لباس خواب های مقاوم هستند.

لباس خواب 100٪ پنبه ای بسیار نرم ، گرم و سبک است و عملکردی مناسب دارد.

علاوه بر پنبه ، پارچه های نخی ، پشمی ، لاکرا ، ترکیب نخ و پلی استر ، مخمل چوب کبریتی و … برای دوخت انواع پوشاک بچگانه کاربرد فراوانی دارد.

لباس خواب کودکانه, سرهمی کودک

  چگونه برای کودک مان لباس خواب بدوزیم ؟

برای دوخت یک لباس خواب راحت در منزل ، با کمترین هزینه می توان اقدام نمود سایت بیتوته آموزش آسان دوخت لباس خواب بچگانه را به اشتراک گذاشته است .
با دوختن این لباس هم پولتان را هدر نداده‌اید هم لباسی راحت برای خواب کودکتان تهیه کرده‌اید. برای این لباس از پارچه‌ای نرم و کشی استفاده کنید.
دقت کنید پارچه‌تان در مقابل شستشوی مکرر بادوام باشد مثل پارچه‌های نخی یا حوله‌ای. از فرزندتان بخواهید در انتخاب طرح پارچه به شما کمک کند.

مطالب مرتبط