پوشاک, مقالات

لباس مناسب برای تمرینات ورزشی مردانه

لباس مناسب برای تمرینات ورزشی مردانه

لباس مناسب برای تمرینات ورزشی مردانه

لباس مناسب برای تمرینات ورزشی مردانه: برای اطمینان از متناسب بودن لباس تمرین با بدن و تمرینی که برنامه ریزی کرده اید ، این نکات را در نظر بگیرید:

  • شما باید لباس هایی گشاد و راحت بپوشید. اما اگر ورزش دویدن یا دوچرخه سواری را انجام میدهید ، از شلوارهای گشاد ممکن است در رکاب یا دور پایتان پیچیده شود ، خودداری کنید.
  • برای فعالیت هایی مانند یوگا یا پیلاتس ، پارچه های کششی و قابل تنفس که عرق را از بین می برند انتخاب خوبی هستند.
  • به طور کلی ، به خاطر داشته باشید که هیچ لباسی را که مانع فعالیت شما شود انتخاب نکنید .

لباس مناسب برای تمرینات ورزشی مردانه

پوشاک ورزشی متناسب با فصل

اگر در فضای باز ورزش می کنید یا ورزش های فصلی انجام می دهید ، ممکن است لباس شما با تغییر فصول تغییر کند. هنگام لباس پوشیدن برای ورزش در فضای باز این نکات را به خاطر بسپارید:

آب و هوای گرم. در ماه های گرم تابستان : حتماً پارچه هایی را انتخاب کنید که به پوست شما اجازه می دهد نفس بکشد و عرق را خشک میکند . لباس هایی خنک و راحت بپوشید تا به شما امکان حرکت آزادانه را بدهد.

هوای سرد ، وقتی هوای بیرون خیلی سرد است : باید لباس گرم بپوشید ، اما به خاطر داشته باشید که وقتی ورزش می کنید ، ضربان قلب و دمای بدن تان بالا میرود و نیاز دارید لباس های سبک داشته باشید  . بنابراین لباس خود را بصورت لایه ای بپوشید ، در طول ورزش با گرم شدن بدنتان لایه هایی را حذف کنید تا دمای بدنتان متعادل شود .

همیشه سر و گوش و دستان خود را بپوشانید تا از سرما محافظت شوند.

هوای مرطوب یا باد : هیچ چیز سریعتر از خیس شدن در زیر باران یا گرفتار شدن در باد شدید نمی تواند یک تمرین در فضای باز را خراب کند. یک لایه خارجی بپوشید که از پوست شما در برابر اینگونه موارد محافظت کند.

فقط بخاطر داشته باشید که فارغ از میزان دما ، هنوز هم ممکن است در طول تمرین عرق کنید. بنابراین یک لباس سنگین و گرم نپوشید ، بلکه لباس های خود را بصورت لایه بندی شده انتخاب کنید .

انواع لباس ورزشی مردانه

 

1- ست لباس ورزشی مردانه

لباس مناسب برای تمرینات ورزشی مردانه,بلوز و شلوار مردانه

  1. تیشرت شلوار مردانه
  2. سویشرت شلوار ورزشی مردانه
  3. تاپ شلوارک ورزشی مردانه
  4. تیشرت شلوارک ورزشی
  5. سویشرت شلوار ورزشی مردانه
  6.  گرمکن و شلوار
  7. هودی و شلوار ورزشی مردانه

ویژگی ها :برای تمرینات سبک و ورزش های روزانه مانند پیاده روی و یا تمرینات باشگاهی که برای حفظ تناسب اندام و … است بهتر است لباس های ورزشی پنبه ای و یا لباس های ورزشی پنبه – پلی استر ، پنبه – ترویرا و پنبه لاکرا  بپوشید .

برای ورزش های تخصصی و تمرینات سنگین از آخرین تکنولوژی نساجی برای بهبود لباس های ورزشی استفاده میشود ،لباس های ورزشی مناسب باعث میشود فرد کمتر عرق کند و ورزشی راحت تر را تجربه کند.

2- تیشرت ، بلوز ، هودی ، سویشرت ، گرمکن

تیشرت : پلی / پنبه در یک لباس باعث ایجاد قابلیت تنفس و در عین حال نرم است ، ثابت شده است که این نوع پارچه از محبوبیت بسیار خوبی در بین مشتریان برخوردار است زیرا بسیار نرم است اما اغلب ارزانتر از ۱۰۰٪ پنبه است. مخلوط های پلی اتیلن و پنبه نیز نسبت به سایر پارچه ها شکل خود را به خوبی حفظ می کنند .

بلوز : بلوز مردانه نیز پلی استر پنبه برای آن انتخاب مناسبی است ، بلوز را معمولا برای بازی های غیر سالنی و فضای باز  و … استفاده میشود .

هودی ،سویشرت و گرمکن : برای فصل سرد سال حتما باید یکی از این موارد را داشته باشید .

3- شلوارک و شلوار ورزشی مردانه

شلوارک و شلوار ورزشی مردانه

شلوار و شلوارک ورزشی برای مردان بسیار متنوع است ، انتخاب نوع آن بستگی به ورزشی که انجام میدهید دارد ، مثلا برای دویدن ، دوچرخه سواری  ، ژیمناستیک و … از شلوار و یا شلوارک چسب انتخاب کنید ، برای فصل سرد برای دوچرخه سواری شلوار چسب شما بهتر است آبگریز باشد ، تا در صورت بارش باران از شما مراقبت کند .

و حتما یک ست سویشرت شلوار ورزشی همراه خود داشته باشید ، تا در مواقع ضروری احساس سرما نکنید ، مراقبت از سر و دست نیز مهم است ، بنابراین متناسب با فصل لوازم جانبی ضروری را همراه خود داشته باشید .

خرید لباس ورزشی مردانه در مشهد

برای برقرار ارتباط و تماس با شرکت ما ، تمامی آدرس ها و شماره تماس روابط عمومی شرکت با اشتراک گذاشته شده است تا به راحتی و بدون دغدغه خرید خود را انجام دهید.

وبلاگ پوشاک اندیشهوبلاگ : http://andishe1351.blogfa.com/

آپارات اندیشه آپارات : https://www.aparat.com/andisheme

واتساپ اندیشهواتساپ : ۰۹۱۵۵۱۳۸۲۱۱

اینستاگرام اندیشه‬‎آدرس اینستاandishe_51

آدرس تلگرام شرکت اندیشهآدرس تلگرام : https://t.me/andishe1351

آدرس سایت شرکت اندیشهسایت اندیشه : https://www.atpo.ir

آدرس ایمیل شرکت اندیشه ایمیل شرکت : info@atpo.ir

شماره تلفن شرکت اندیشهروابط عمومی : ۰۹۹۰۶۲۴۶۱۶۷

شماره تلفن شرکت اندیشهبازرگانی : ۰۵۱۳۸۵۹۳۹۲۱

آدرس دفتر اندیشه : مشهد ، بلوار امام رضا علیه السلام ، امام رضا ۱۵ ، بازار قماش

Address: Imam Reza Street, Mashhad, Imam Reza 15, ghomash Marke

فروشگاه اندیشه : شرکت اندیشه ، علاوه بر فروش عمده ، محصولات خود را به صورت جزئی نیز به فروش گذاشته است. آدرس فروش تکی محصولات اندیشه : مشهد مقدس – خیابان راهنمایی – برج سلمان

فروش عمده کلیه محصولات اندیشه ، در نمایندگی های فروش سراسر کشور عرضه می گردد.

مطالب مرتبط