پوشاک, مقالات

لباس مناسب برای تمرینات ورزشی زنان

مدل های ست لباس ورزشی زنانه

لباس مناسب برای تمرینات ورزشی زنان

لباس مناسب برای تمرینات ورزشی زنان: پس از یک تمرین سخت ورزشی احساس خستگی و کوفتگی فوق العاده خواهید کرد. و احتمالاً خیس عرق خواهید بود. باور کنید یا نکنید، لباسی که برای تمرین می پوشید می تواند در احساس شما بعد از ورزش تفاوت ایجاد کند.
عوامل مختلفی می توانند بر راحتی لباس های تمرینی شما تأثیر بگذارند، از جمله پارچه ای که از آنها ساخته شده است و آیا مناسب نوع ورزشی است که انجام می دهید هست یا خیر.

لباس مناسب برای تمرینات ورزشی زنان

لباس های تمرینی: پارچه های مناسب را انتخاب کنید

برخی از پارچه ها برای دفع کردن عرق از پوست در هنگام ورزش طراحی شده اند و برخی دیگر آن را جذب می کنند. وقتی نوبت به لباس تمرین می رسد، برخی از لباس ها بهتر از سایر گزینه ها هستند.
بسیاری از پارچه های قابل تنفس وجود دارند که عرق را از روی پوست شما دور می کنند، که می تواند به شما کمک کند تا به سرعت شما را خنک و خشک نگه دارد. لباس های ساخته شده از پارچه های حاوی پلی پروپیلن یا پارچه هایی مانند COOLMAX و SUPPLEX گزینه خوبی برای ورزش و سایر فعالیت هایی است که احتمال دارد در آنها زیاد عرق کنید، زیرا اجازه می دهد عرق از پوست تبخیر شود اما خیس نمی شود.

پیراهن ورزشی پنبه

لباس ورزشی پنبه زنانه: از طرف دیگر پیراهن ها و شلوارهای نخی عرق را جذب می کنند و آنها را از پوست دور می کند و به تبخیر سریع آن کمک می کند. اما برای تمرین های سنگین و طولانی پارچه پنبه مقداری عرق را که جذب کند دیگر قادر به خشک کردن آن نیست به همین دلیل است که لباس های تمرینی نخی هنگام ورزش سخت و سنگین احساس سنگینی و خیس شدن می کند.
از پارچه هایی که قابل تنفس نیستند خودداری کنید. هرگز لباس های ساخته شده از مواد لاستیکی یا پلاستیکی را که باعث تبخیر عرق نمی شود و دمای بدن را بیش از حد در طول تمرین بالا نگه می دارد، نپوشید.

انواع لباس ورزشی زنانه

1- شلوار استرچ یا لگ ورزشی

لباس مناسب برای تمرینات ورزشی زنان

این شلوار چسبان تقریباً برای هر فعالیت ورزشی مناسب است. پارچه ی آن شلوار را سبک و قابل تنفس می کند تا بتوانید آنرا در ماه های تابستان بپوشند یا در پاییز یا زمستان آنرا بصورت یک لایه از لباس خود استفاده کنید.
در این شلوار، ویسکوز: باعث تنفس پارچه میشود، پلی استر و لاکرا: سبب انعطاف پذیری فوق العاده ی آن که گردش خون را هنگام تمرین بهبود میبخشد و از گرفتگی عضلانی جلوگیری میکند.

2- ست لباس ورزشی زنانه

ست لباس ورزشی زنانه

این لباس ست ورزشی زنانه میتواند شامل: بلوز شلوار زنانه، بلوز و ساق ورزشی زنانه، ست تاپ شلوارک ورزشی زنانه، ست نیم تنه و ساق زنانه و… می باشد که برای دویدن، ورزش های سالنی و بدن سازی طراحی شده است، پارچه های مورد استفاده پنبه پلی استر لاکرا است، پوشیدن آن در تمام طول سال مناسب است، البته در فصول سرد بصورت لایه بندی.
ترکیب الیاف بگونه ای است که از رشد باکتری ها و درنتیجه ایجاد بو جلوگیری میکند.
خرید لباس ورزشی در مشهد

3- نیم تنه یا سوتین ورزشی

ست نیم تنه و ساق ورزشی زنانه

این ست نیم تنه ورزشی با ساپورت را می توان در حین یوگا، پیلاتس، قایقرانی، بدن سازی و… استفاده کرد.
پارچه ی پلازیپ بسیار نرم، راحت و انعطاف پذیر است، عرق نمیکنید و براحتی به بدن میچسبد، بنابراین در هنگام ورزش بسیار مناسب خواهد بود.

4- گرمکن ، سویشرت و هودی ورزشی زنانه

هودی و سیوشرت ورزشی زنانه

پس از ورزش ممکن است به گرمکن احتیاج داشته باشید، گرمن و سویشرت مدتهاست که همراه ورزشکاران است، اما اینروز ها هودی نیز یکی از ملزومات ورزی مخصوصا برای جوانان است.

هودی توکرک دورس بسیار گرم، راحت و نرم است، این هودی زیبا را میتوانید خارج از محیط ورزشی بعنوان لباس گرم نیز استفاده کنید.

خرید پوشاک ورزشی در مشهد

اگر قصد خرید پوشاک ورزشی را دارید میتوانید آنرا از فروشگاه های معتبر پوشاک در مشهد و شهرستان ها تهیه کنید.
برای برقرار ارتباط و تماس با شرکت ما تمامی آدرس ها و شماره تماس روابط عمومی شرکت با اشتراک گذاشته شده است تا به راحتی و بدون دغدغه خرید خود را انجام دهید.
وبلاگ پوشاک اندیشهوبلاگ : http://andishe1351.blogfa.com/
آپارات اندیشه آپارات : https://www.aparat.com/andisheme
واتساپ اندیشهواتساپ : ۰۹۱۵۵۱۳۸۲۱۱
اینستاگرام اندیشه‬‎آدرس اینستاandishe_51
آدرس تلگرام شرکت اندیشهآدرس تلگرام : https://t.me/andishe1351
آدرس سایت شرکت اندیشهسایت اندیشه : https://atpo.ir/new
آدرس ایمیل شرکت اندیشه ایمیل شرکت : info@atpo.ir
شماره تلفن شرکت اندیشهروابط عمومی : ۰۹۹۰۶۲۴۶۱۶۷
شماره تلفن شرکت اندیشهبازرگانی : ۰۵۱۳۸۵۹۳۹۲۱
آدرس دفتر اندیشه : مشهد ، بلوار امام رضا علیه السلام ، امام رضا ۱۵ ، بازار قماش
Address: Imam Reza Street, Mashhad, Imam Reza 15, ghomash Marke
فروشگاه اندیشه : شرکت اندیشه، علاوه بر فروش عمده محصولات خود را به صورت جزئی نیز به فروش گذاشته است. آدرس فروش تکی محصولات اندیشه: مشهد مقدس – خیابان راهنمایی – برج سلمان
فروش عمده کلیه محصولات اندیشه، در نمایندگی های فروش سراسر کشور عرضه می گردد.

مطالب مرتبط