پوشاک, مقالات

لباس تابستانه زنانه شیک

لباس تابستانی زنانه شیک

لباس تابستانه زنانه شیک

یکی از ویژگی های خوب فصل بهار و تابستان این است که در لباس پوشیدن آزاد هستید و می‌توانید انواع و اقسام پیراهن‌ها، با مدل‌ها و رنگ‌های متفاوت را بپوشید. لباس تابستانه زنانه شیک خود را از بین مدل های سبک و خنک انتخاب نمایید تا تابستانی لذت بخش داشته باشید.

لباس تابستانه زنانه شیک

مانتو نخی

مانتوهای نخی خنک ترین نوع لباس تابستانه زنانه شیک هستند که در فصل تابستان از آن ها استفاده می شود ، نسبت به مانتوهای دیگر مانتوهای نخی پرطرفدار تر اند و اکثر خانم ها در کمد لباس شان آن را دارند.

مانتویی برای فصل گرما مناسب اسـت که سبک، گشاد و دارای رنگ‌هـای روشن باشد هنگام خرید مانتو تابستانی مانتویی انتخاب کنید که در قسمت زیر بغل گشاد باشد تا از تعریق شما و احساس گرما جلوگیري شود.

نکته :

در فصل تابستان پوشیدن شلوارهای تنگ و چسبان به همراه بلوز در زیر مانتو سخت اسـت، توصیه می شود به جای شلوار، از پیراهن‎هـای بلندی که تا روی کفشتان را می‎پوشاند، استفاده کنید. این استایل بسیار محبوب است. سعی کنید که مانتو و پیراهنی که زیر ان به تن می‎کنید، با هم هماهنگی داشته باشد.

شال و روسری تابستانی

شال و روسری تابستانی

در فصول گرم سال مانند تابستان برای جلوگیری از تعریق موهایتان زیر روسری از مدل های حریر ، تور و گیپور بیشتر استفاده نمایید زیرا جنس های نازک و خنکی دارند.

شلوار گشاد

شلوار گشاد تابستانی

شلوار گشاد تابستانی

شلوار گشاد یکی از ترندهای تابستانی است با پوشیدن شلوارهای گشاد نخی راحتی را احساس خواهید کرد و ایده ی خوبی برای نجات از گرماست.

ویژگی خوب این مدل شلوارها این اسـت که می توانید آن را هم با مانتوهای کوتاه و هم با مانتوهای بلند ست کنید.

نکته :

پوشیدن لباس‌هـای تنگ و پلاستیکی در فصل تابستان فرد را در معرض انواع بیماری‌هـای میکروبی و قارچی قرار می دهد.

شومیز تور یا حریر

لباس تابستانه زنانه,شومیز زنانه

یکی دیگر از مدل های لباس تابستانه زنانه شیک شومیز است برای مهمانی ها و مجالس فصل تابستان شومیزهای حریر انتخابی عالی است زیرا بسیار شیک و خنک هستند.

نکته ی قابل توجه دیگر این است که برای مجالسی که در فصل تابستان برگزار می شوند باید از لباس مجلسی های کوتاه رنگ روشن که جنس های نازک دارند استفاده کنید.

لباس‌های مجلسی تابستانی معمولا راحت و خنک هستند و شما در آن‌ها احساس گرما و ناراحتی نمی‌کنید.

جنس لباس تابستانی زنانه

پارچه هـایی که پوست در مجاورت ان ها احساس خنكی کند برای تابستان فوق العاده عالی هستند پارچه های نخی، پنبه‎ای، لينن، گاباردين و ابريشم نازک مناسب اين فصل هستن.

پوست در كنار ابريشم به اندازه لينن اجازه تنفس ندارد، اما اگر از چروک شدن لباس‌هـای لينن خسته شده‎ايد، مخلوط لينن و ابريشم مصنوعي یا ریون را امتحان كنيد.

مخلوط ۷۰در صد نخ و ۳۰درصد نايلون يا پارچه‌هـای صددرصد پلی استر هم برای تابستان مناسب هستند.

لباس های رنگ روشن بپوشید

شومیز آستین کوتاه دخترانه

شومیز آستین کوتاه دخترانه

گاهی اوقات افراد چند لایه لباس، از تی‌شرت گرفته تا مانتو و شلوار، روی هم میپوشند، برای چند لایه پوشی در تابستان تمام لباس ها را از بین جنس های نازک و خنک انتخاب نموده و تمام آن ها را به رنگ‌هـای روشن انتخاب کنید. رنگ هـای روشن نور خوشید را منعکس می‌کنند بنابراین گرما را کمتر احساس خواهید کرد. رنگ‌هاس سفيد، شيری ، كرم، بژ و … در تابستان به خنک ماندن بدن كمک زیادی می کنند.

معرفی منبع:

مطلب فوق ، توسط عمده فروشی پوشاک اندیشه ، برند برتر تولید لباس راحتی در مشهد و ارائه دهنده ی انواع تیشرت شلوار مردانه و زنانه ، ست لباس خانوادگی ، بلوز شلوار بچگانه ، لباس خواب مردانه ، لباس ورزشی مردانه و … به اشتراک گذاشته شده است.

مطالب مرتبط