مقالات, نکاتی پیرامون رنگ لباس

لباس بنفش برای مردان

لباس بنفش برای مردان

لباس بنفش برای مردان

در این مقاله قرار است درباره لباس بنفش برای مردان صحبت کنیم. رنگ بنفش ترکیبی زیبا از رنگهای قرمز و ابی است؛ بنفش، رنگی سنگین است که بعضی افراد معقدند یک روحانی است و برخی هم به وقارش و عده‌ای هم زیبایی ظاهری و غمی که درونش پنهان شده را مد نظر قرار میدهند.

تیپ بنفش مردانه

رنگ بنفش رنگ با همه آب و تابش و با همه آرامشی که به قول رنگ‌شناسان در خودش دارد گاهی می‌شود یک رنگ ممنوعه؛ رنگی که هر کسی و به هر قیمتی نباید و نمی‌تواند سراغش برود. ما در این پست به شما می‌گوییم این رنگ برای چه گروهی ممنوع است.
کسی چه می‌داند شاید خود شما هم از افراد همین گروه باشید؟! بنفش از آن دسته رنگ‌هایی است که باید با احتیاط سراغش رفت همیشه و همه‌جا نمی‌توانید به این رنگ فکر کنید به خصوص شما!

1- هودی یا ژاکت بنفش

2- کت مردانه بنفش

کت مردانه بنفش

کت بنفش

3- شلوار بنفش

شلوار بنفش

شلوار بنفش

افرادی که رنگ پوست‌تان تیره است رنگ بنفش نپوشند

لباس بنفش برای مردان

لباس بنفش برای مردان

آن دسته از افرادی که  پوست‌‌شان تیره است (دقت کنید که درجه تیرگی باید بالا باشد نه سبزه‌گون!) باید از پوشیدن رنگ بنفش صرف نظر کرد.
این رنگ به خصوص زمانی که سهم رنگ آبی در ترکیبات آن بیشتر است شما را تیره‌تر از همیشه نشان می‌دهد. مهم‌تر از آن اینکه چهره‌شان را گرفته، درهم و کمی تا قسمتی هم عبوس نشان می‌دهد.
خب، هیچ عقل سلیمی حاضر نیست چهره شادابش را به دست خودش بسته و گرفته نشان بدهد، به نظر شما اینطور نیست؟!

بنفش بسیار اغراق آمیز است

اگر خیلی چاق هستید، یعنی اضافه وزن زیادی دارید، یا برعکس خیلی لاغر هستید  آنقدر که هیچ لباسی روی تن تان درست و حسابی نمی‌نشیند باید دور رنگ بنفش را خط بکشید.
بنفش رنگ‌ سنگینی است و به دليل همین وزن عجیبی که دارد ، ویژگی های شما را تشدید می‌کند، یعنی چاقی شما را چندبرابر نشان می‌دهد و لاغریتان را هم بیشتر بنابراین بهتر است در این دو شرایط خاص به لباس‌هایی با رنگ بنفش فکر نکنید! البته یادتان باشد این قاعده از اصول نانوشته‌ای است که هیچ دلیل علمی برای اثبات آن وجود ندارد بنابراین برای عمل به آن فقط می‌توانید به تجربه نگارنده و حسی که رنگ بنفش در مخاطبان ایجاد می‌کند، اعتماد کنید!

رنگ بنفش با چه رنگ هایی ست میشود ؟

هیچ پیراهن بنفشی با کت و شلوار جور درنمی‌آید چه سفید، چه مشکی و چه طوسی! اصلا این ترکیب از آن ترکیب‌های دوست‌نداشتنی و بسیار بحث‌برانگیز است.
رنگ بنفش با رنگ سفید، مشکی و حتی طوسی و نقره‌ای همخوانی دارد، ولی وقتی پای آقایان به میان می‌آید ترکیبی بس ناپسند می‌شود! ترکیبی که نه جذابیتی در آن هست و نه حس اقتداری و  فقط و فقط می‌تواند شیک‌پوشی شما را زیر سؤال ببرد.
حالا این همه نا‌هماهنگی از کجا ظاهر می‌شود خودش یک سؤال اساسی در میان همه قواعد شیک‌پوشی است. اما برای رسیدن به پاسخ فقط کافی است خودتان را در یک دست کت‌ و شلوار  مشکی با یک بلوز مشکی تصور کنید! به این معنا که رنگبنفش خود را از رنگ مشکی جدا نمیکند.
پس اگر میخواهید با کت و شلوار رنگ بنفش استفاده کنید، کراوات شما میتواند بنفش باشد، همچنین میتوانید یک پیراهن بنفش خیلی روشن بپوشید.

رنگ بنفش سن را بیشتر نشان میدهد

مردان نوجوان و جوان بهتر است فکر پوشیدن پیراهن یکدست به رنگ بنفش را کاملا از سرشان بیرون کنند.
یک پیراهن بنفش یک دست با همه زیباییش شما را از خودتان دور می‌کند و سن تان را بسیار بیشتر ار انچه هستید نشان خواهد داد.
اصلا این خاصیت رنگ بنفش است؛ پرغرور، با‌وقار و سنگین این رنگ به دليل شکوه و جلوه خاصی که دارد، می‌تواند یک رنگ مناسب برای یک پیراهن کاملا رسمی باشد، به خصوص وقتی که طراحی آن بر اساس مد روز باشد.
مردان جوان رنگ بنفش را چگونه بپوشند؟ آنان برای استفاده از رنگ بنفش به یک ترفند ساده نیاز دارند آن هم اینکه آن را با رنگ‌های دیگر مثل نقره‌ای، طلایی، بژ در مجالس رسمی و با رنگ‌های  زرد، قرمز، سفید و حتی سبز در مجالس نیمه‌رسمی‌ ترکیب کنند!

چه افرادی رنگ بنفش بپوشند ؟

مردانی که پوستی با تن گرم دارند جزو آن گروه از افرادی قرار می‌گیرند که بنفش برای‌شان جزء رنگ‌های ممنوعه است.
اما تن گرم چیست؟ برای اینکه تن رنگ پوستتان را تشخیص بدهید کافی است به رگ مچ‌دستتان نگاه کنید البته بهتر است یک تکه کاغذ سفید هم زیر آن بگیرید تا تشیخص‌تان درست‌تر باشد.
اگر رنگ رگ دست شما به سبزی میزند، پوست‌تان گرم است.
اگر رنگ رگ‌ها به سمت آبی متمایل بود باید بدانید که رنگ پوست‌تان سرد است
نتیجه  اینکه طبق قواعد رنگ‌شناسی گروه اول یعنی تن پوست گرم نباید سراغ رنگ‌ بنفش بروند. برای افراد با پوست تن گرم هرقدر که رنگ‌هایی مثل زرد، قرمز، نارنجی و حتی قهوه‌ای چهره‌شان را باز، گشاده و با نشاط می‌کند، بنفش پوست‌شان را کدر، گرفته و بی‌روح نشان می‌دهد.

رنگ بنفش رنگی فانتزی است

برخی می‌گویند بنفش رنگ رؤیا پردازان است، گروهی هم می‌گویند بنفش به خصوص وقتی که به ارغوانی متمایل است می‌شود رنگ اصالت یا رنگ سلطنتی است و به همین دلیل رنگ گروه سنی 50تا 60 سال است!
بنابراین در این شرایط نمی‌تواند انتخاب خوبی برای زیر 50 ساله‌ها باشد. بنفش با همه انرژی‌ های مثبت ذاتیش خصوصیات عجیبی مثل سهل‌انگاری، زیاده‌خواهی، عدم رعایت احترام، زیاده‌طلبی و… از آن برداشت میشود، بنابراین اگر نمی‌خواهید سهل‌انگار یا زیاده‌طلب بنظر برسید ،شک نکنید که رنگ بنفش رنگ شما نیست!

رنگ بنفش برای کت و شلوار رسمی

رنگ بنفش روشن برای هر چه که ساخته شده باشد و با هرچه که جور در بیاید آبش با کت‌ و‌ شلوار رسمی مردانه در یک جو نمی‌رود، اصلا انتخاب این رنگ برای کت‌ و شلوار مردانه یعنی بر هم زدن قواعد رسمی پوشیدن. (رنگ بنفش تیره یا اصطلاحا بادمجانی مد نظر ما نیست و این رنگ برای لباس رسمی مناسب است )

کت و شلوار بنفش مردانه

لباس بنفش برای مردان

بنفش در ذاتش رنگی نیست که بتواند امتیاز رسمی بودن بگیرد، از طرفی کت‌ و شلوار همه اعتبار و هویتش را از رسمی بودنش می‌گیرد و دقیقا به همین دلیل است که این دو با هم یکجا جمع نمی‌شوند! برای درک بهتر این ماجرا کافی است به حافظه تصویری‌ تان مراجعه کنید. تصور یک کت‌ و‌ شلوار رسمی بنفش همان‌قدر دور از ذهن است که یک کت‌ و شلوار نارنجی! اما در عوض این رنگ تا دل‌تان بخواهد در تیپ‌های اسپرت جواب می‌دهد.
شما می‌توانید کت یا پیراهن بنفش‌تان را با شلوار جین یا کتان سرمه‌ای و حتی کرم بپوشید و در خوش‌تیپی خودتان ذره‌ای هم تردید نکنید!
اما اگر میخواهید یک کت و شلوار غیر رسمی بپوشید، اتفاقا رنگ بنفش یکرنگ خاص است و باعث میشود بیشتر مرکز توجه باشید درست مانند رنگ قرمز.

عمده فروشی پوشاک مردانه

ست لباس راحتی
فروش عمده ی تی شرت چاپی
فروش عمده ی تیشرت تبلیغاتی
فروش عمده ی تاپ شلوارک مردانه با ترکیب رنگی بنفش
فروش عمده ی تیشرت شلوار مردانه با ترکیب رنگی بنفش
فروش عمده ی لباس خواب مردانه با ترکیب رنگی بنفش
فروش عمده ی لباس ورزشی مردانه با ترکیب رنگی بنفش
فروش عمده ی شلوارک کتان مردانه با ترکیب رنگی بنفش

برای مطالعه ی مطالب مربوط به رنگ لباس مقالات زیر را مطالعه نمایید.
اصول هماهنگ کردن رنگ لباس
ست کردن خلاقانه ی رنگ لباس
رنگ لباس متناسب با ایام هفته
رنگ لباس مردانه برای این فصل
تاثیرات منفی رنگ لباس بر روحیه و بدن
رنگ لباس چگونه دیگران را جذب میکند

مطالب مرتبط