پوشاک, مقالات

لباس بارداری شیک

لباس بارداری شیک

لباس بارداری شیک

برای مادر باید بسیار راحت باشد تا در طول دوران بارداری بخصوص در ماه های آخر، مادر احساس راحتی داشته باشد. مدل لباس بارداری شیک برای استفاده در منزل و جاهایی می‌باشد که حالت غیر رسمی دارند و مادر می تواند با پوشیدن آنها احساس راحتی و آرامش کند.

لباس بارداری شیک

برخی از خانم ها تصور میکنند در زمان بارداری دیگر نمیتوانند مثل قبل لباس های مورد علاقه شان را بپوشند و خوشتیپ باشند ولی این تصور کاملا اشتباه است، امروزه مدل لباس های متنوع و شیکی برای زنان باردار در انواع مختلف طراحی و روانه بازار میشود که باعث میشوند در زمان بارداری هم شیکپوش و جذاب باشید.

لباس بارداری

لباس های بارداری قبلا پیراهن های بلند و گشادی بودند که بلندی آن ها تا نوک پا میرسید اما امروزه تنوع لباس های بارداری بسیار زیاد است.

جنس مناسب لباس بارداری

مهم ترین نکته در انتخاب لباس‌ بارداری؛ میزان راحتی شما در آن است. در مدت بارداری بدن هفته به هفته در حال تغییر است و باید در پوشش خود آسان باشد. جنس لباس بارداری هم خیلی مهم است.

بهتر است مواد بکار رفته در لباس بارداری از الیاف طبیعی باشد، مانند کتان و نخ. بعضی از خانم‌ها از این که بارداری شان مشخص شود، احساس خوبی ندارند و سعی می کنند با پوشیدن لباس‌ های‌ با سایز بزرگ تر شکم خودرا بپوشانند غافل از این که اندام خودرا با پوشیدن این لباس‌ها ناموزون و بی قواره نشان میدهند.

انتخاب لباس‌ های‌ بدون طرح و ساده و افتاده اسانی خاصی دارد، اما مناسب مهمانی‌ ها نیست، زیرا شما را مسن نشان میدهد و مسن‌تر از سن واقعی تان.

انتخاب جنس مناسب مهم است

پوست خانم ها در ایام بارداری بسیار حساس می شود پس انتخاب پارچه ای با جنس مناسب یکی از کارهای مهمی است که باید انجام دهید، چه شمایی که باردار هستید و چه شمایی که می خواهید به دوست یا فامیل باردارتان لباس هدیه بدهید!

ایجاد حساسیت و خارش بر سطح پوست خانم های باردار یکی از دردسرهایی است که لباس هایی با پارچه های مصنوعی ایجاد می کنند. پارچه هایی که در بافت آن ها مقادیر بالایی از نایلون به کار رفته است می تواند باعث ناراحتی پوستی شود.

بهترین پارچه برای این دوران کتان است و از این پارچه مناسب برای این روزها استفاده کنید. پارچه کتان باعث تعریق زیاد نمی شود و به اکسیژن رسانی پوست هم کمک می کند. کاملا هم ضد حساسیت است و راحتی تان را فراهم می کند!

لباس بارداری, پیراهن چهارخونه بارداری

تیشرت بارداری

تیشرت بارداری

شنل بارداری

شنل بارداری

 

مانتو بارداری

مانتو بارداری

 

پیراهن بارداری

پیراهن بارداری

 

سارافون چین دار بارداری

سارافون چین دار بارداری

لباس هایی کـه دنباله ای بلند دارند بـه هیچ وجه مناسب برای شـما نیستند چراکه امکان افتادن شـما بر روی زمین به دلیل دنباله ای دست و پا گیر بسیار بالا خواهد بود. اگر سینه هایی بزرگ دارید برای انتخاب لباس بارداری مجلسی کمی بیشتر تلاش کنید، لباس هایی انتخاب کنید کـه بیشترین حجم از سینه های شـما را بپوشاند.

در گذشته بعضی از خانم‌های باردار طبق معمول لباس‌هایی قدیمی، گشاد و از مد افتاده حتی متعلق بـه مادران خودشان را می پوشیدند و سعی می کردند برای این ایام لباس جدیدی نخرند و توجه کمتری بـه ظاهر شان داشتند، چرا کـه فکر می کردند اندام آن ها از فرم خارج شده اسـت.

ویژگی انواع لباس های بارداری

بارداری تغییرات زیادی برای بدن به همراه دارد و بدن در این دوران خیلی زود دچار تغییراتی مانند افزایش وزن ، افزایش سایزشکم و کمر می شود. لباس های زیبایی متناسب با این دوران در بازار وجود دارد که شما باید برحسب سلیقه تان لباسی انتخاب کنید که هم زیبا باشد و هم در آن راحت باشید . ویژگی های انواع لباسهای بارداری را در ادامه بیان می کنیم.
معرفی منبع:
تولید پوشاک اندیشه بزرگترین تولیدی پوشاک راحتی و اسپرت می باشد ، این تولیدی در تولید انواع لباس راحتی مردانه ، لباس راحتی زنانه ، ست لباس ورزشی مردانه ، ست لباس ورزشی زنانه ، تیشرت شلوار مردانه ، بلوز شلوار مردانه و … از پارچه های نخی و پنبه ای استفاده میکند ، برای خرید لباس راحتی مردانه کلیک کنید .

تماس با ما

آدرس: مشهد، بلوار امام رضا علیه السلام، امام رضا ۱۵، بازار قماش
Address: Imam Reza Street, Mashhad, Imam Reza 15, ghomash Market
واتساپ : ۹۸۹۱۵۵۱۳۸۲۱۱+
تلفن : ۳۸۵۹۳۹۲۱ ۰۵۱
ایمیل : info@atpo.ir

مطالب مرتبط