پوشاک, مقالات

لباس ایزوله برای پرستاری از بیماران کرونا در منزل

لباس ایزوله برای پرستاری از بیماران کرونا در منزل

لباس ایزوله برای پرستاری از بیماران کرونا در منزل

این روز ها دغدغه ی اصلی همه ی ما حفظ سلامتی خود و اطرافیان است اگر بیمار کرونایی در منزل دارید که بیماری او خفیف باشد، یا دوره ی بستری و درمان را گذرانده و اکنون در منزل نیاز به مراقبت بیشتری برای بهبودی کامل دارد توصیه می شود از لباس ایزوله برای پرستاری از بیماران کرونا در منزل استفاده شود.

لباس ایزوله برای پرستاری از بیماران کرونا در منزل

لباس ایزوله برای پرستاری از بیماران کرونا

با توجه به اطلاعات موجود در مورد بیماری کرونا و نحوه ی انتقال آن، سازمان بهداشت جهانی (WHO) توصیه می کند که کلیه بیمارانی که مشکوک به عفونت COVID-19 و دارای مشکلات ریوی و عفونت حاد تنفسی هستند، در اولویت مراقبت های بهداشتی قرار بگیرند و درمان اضطراری بر اساس شدت بیماری آنها انجام شود.

کسانی که در منزل نیاز به مراقبت دارند شامل بیمارانی می شوند که علائم بیماری کرونا را دارند این افراد دیگر نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارند و یا دوره ی درمان را پشت سرگذاشته و در منزل نیاز به مراقبت بیشتری دارند.
فردی که در منزل مراقبت ار بیمار را بر عهده دارد پرستار بیمار نامیده می‌شود که برای حفظ سلامتی خود و سایر اعضای خانواده باید نکات بهداشتی را کاملا رعایت نماید. پوشیدن دستکش، ماسک بهداشتی و لباس ایزوله برای پرستاری از بیماران کرونا در منزل ضروری می باشد.

تولیدی پوشاک اندیشه ، در راستای حفظ سلامتی هموطنان گرامی، لباس ایزوله برای پرستاری از بیماران کرونا در منزل را تولید و عرضه نموده است برای خرید به صورت عمده به مراکز فروش مراجعه فرمایید.

محصولات شرکت اندیشه برای مقابله با کرونا

لباس ایزوله تولیدی پوشاک اندیشه

استفاده از ماسک، دستکش و لباس  ایزوله ی مناسب ، احتمال ابتلای فرد را به حداقل می رساند. عمده فروشی پوشاک اندیشه نیز گام اول را با تولید ماسک پارچه ای دو لایه برداشته و به دلیل نیاز هم وطنان به لباس ایزوله گام دوم را با طراحی و تولید با کیفیت لباس ایزوله کرونا برداشته است.

ماسک دو لایه پنبه

  • کد :89001
  • کیفیت پنبه
شرکت پوشاک اندیشه اقدام به تولید ماسک پارچه ای قابل شستشو نموده است. ماسک های تولید شده با دولایه پارچه با متریال ضد حساسیت و قابلیت تنظیم روی صورت می باشد تا حداقل نفوذ آلودگی را داشته باشد و با درجه حرارت بالا پرس و ضد عفونی شده است با بسته بندی بهداشتی به بازار عرضه می گردد.

ماسک دو لایه پنبه

فروش عمده ی ماسک بهداشتی در مشهد

فروش عمده ی ماسک بهداشتی در مشهد

تولید و پخش ماسک قابل شستشو
شرکت پوشاک اندیشه با توجه به شیوع ویروس کرونا و کمبود ماسک های بهداشتی در سطح کشور و با در نظر گرفتن نیاز شهروندان اقدام به تولید ماسک های تنفسی قابل شستشو نموده است.
ماسک های تولید شده با دولایه پارچه با متریال ضد حساسیت و قابلیت تنظیم روی صورت می باشد تا حداقل نفوذ آلودگی را داشته باشد و با درجه حرارت بالا پرس و ضد عفونی شده است با بسته بندی بهداشتی به بازار عرضه می گردد.
آدرس : مشهد – خیابان امام رضا ۱۵ – بازار قماش – پلاک ۷۴ – صابر طوسی
شماره های تماس: ۰۵۱۳۸۵۹۳۹۲۱ – ۰۹۱۵۵۱۳۸۲۱۱

مطالب مرتبط